μουσουλμάνα υποψήφια υπερνομάρχης
Ψηφίζω Ελβίρα.
Και να σας πω κάτι; Όταν ρώτησαν τη Δαμανάκη για τη μουσουλμάνα υποψήφια, έπρεπε να πει “ποια μουσουλμάνα υποψήφια; τι με νοιάζει το θρήσκευμά της; τι σας νοιάζει ΕΣΑΣ; για κοιτάξτε σε ποιον αιώνα και σε ποια ήπειρο ζούμε, ΖΩΑ. Επόμενη ερώτηση”. Αντί για αυτό, βγήκε και είπε ένα κάρο παπαριλίκια, για το ευρωπαϊκό πρόσωπο της Ελλάδας που θα αναδείξουμε, και τί γαμάτη προοδευτική κίνηση έκανε ο γαμάτος προοδευτικός πρόεδρος και ελπίζει η Eκκλησία έτσι κι έτσι, πράγματα που για μένα μεταφράζονται σε μια λεξούλα “αντιστερεότυπο” και σε δύο ακόμα “επικοινωνιακό τρικ”.
Η συνομήλικη πάντως φαίνεται πολύ συμπαθητικιά, τουλάχιστον για πασόκα και για δικηγόρος.
ΥΓ: ανεξάρτητα από όλα αυτά, οι κάθε λογής τρόμπες που αντιδρούν λες και κατεβαίνει υποψήφιος ο Μωάμεθ ο Β’ ο Πορθητής αυτοπροσώπως, κατά την ταπεινή μου γνώμη θα έπρεπε να μπουν πίσω από τα σίδερα για Εσχάτη Προδοσία, μια και επιβουλεύονται ευθέως το δημοκρατικό πολίτευμα της χώρας και ειδικότερα τα άρθρα εκείνα του Συντάγματος που λένε ότι έχουμε όλοι ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις. Δε θυμάμαι να έχει κανέναν αστερίσκο “εκτός από τους μουσουλμάνους”. Μισό να τσεκάρω… σωστά δε θυμάμαι.
May 7th, 2006 at 8:25 am
και δεδομένου ότι την έβαλε σε μια υπερνομαρχία που έτσι κι αλλιώς το ΠΑΣΟΚ θα χάσει… χαλαρά επικοινωνιακό τρικ και μάλιστα κοροϊδία προς τους μουσουλμάνους.
Ας την έβαζαν υποψήφια κάπου που θα μπορούσε να νικήσει.
May 7th, 2006 at 9:12 am
Σωστά. Το έθεσες και σε μία άλλη διάσταση, αυτή του Συντάγματος. Η Ελλάδα όπως και κάθε δημοκρατική χώρα ΕΙΝΑΙ το Σύνταγμά της. Και σκέψου πως όσοι φωνάζουν εναντίον της υποψηφιότητας είναι αυτοί που λέγανε να μην καταργηθεί η αναγραφ’η του θρησκεύματος γιατί δεν υπάρχει έτσι κι αλλιώς πρόβλημα με τα δικαιώματα των μη ΧΟ σε αυτή τη χώρα.
May 7th, 2006 at 10:08 am
Δύο οι ψήφοι για την Ελβίρα.
May 7th, 2006 at 10:40 am
Καλά, εμένα πάντως με καλύπτει αυτό που έγραψε ο κ. Μανδραβέλης χθες στην Καθημερινή. Δηλαδή εξέφρασε την κοινή λογική.
Μου τη δίνει όταν οποιοδήποτε κόμμα κατεβάζει υποψηφίους γυναίκες, μουσουλμάνους, τετράποδα, δεν ξέρω εγώ τί άλλο κ μετά πανηγυρίζει “Κοιτάξτε πόσο προοδευτικοί είμαστε!!! Εν έτει 2006 κατεβάζουμε γυναίκες κ μουσουλμάνους” Συγκινηθήκαμε.
Ικανή είναι; That is the question!
May 7th, 2006 at 10:56 am
Το Σύνταγμα ξέρουν και το επικαλούνται άνετα σε άλλες στιγμές “εθνικής υπερηφάνιας”, αλλά το ξεχνούν όταν ο εγκέφαλός τους προσπαθήσει να επεξεργαστεί και άλλες όψεις του Συντάγματος, πιο “προοδευτικές”
(Σιγά τον προοδευτισμό δηλαδή! Αυτό που έκανε το ΠΑΣΟΚ εγώ το θεωρώ αυτονόητο!)
May 7th, 2006 at 11:03 am
Ε και είπα να μην ασχοληθώ με το θέμα και μάλιστα κυριακάτικα - φυσικά πάνω κάτω με καλύπτετε. Ως κάτοικο της περιοχης, με “καίει” το τι σκοπεύει να κάνει ο όποιος υποψήφιος κι εκεί θέλω να ακούσω τι έχουν να μάς πουν.
Ο κ Μανδραβέλης πολύ ωραία τα λέει μόνο που δεν φρόντισε να ενημερωθεί ότι η υπερνομαρχία δεν είναι Θράκης
May 7th, 2006 at 11:11 am
Σωστός - αν και δεν ξέρω πόσο αξιόπιστη πολιτική επένδυση είναι η ταμπέλα του ‘προοδευτικού’ για κόμμα εξουσίας στην Ελλάδα σήμερα. All things considered, η κίνηση παραμένει θαρραλέα και συμπαθητική, έστω και ως ‘αντιστερεότυπο’.
May 7th, 2006 at 11:14 am
Πέραν του συμβολισμού της κίνησης (εκτιμητέος) αυτή η απόφαση του πασόκ επιβεβαιώνει για μία ακόμα φορά την αξία της λαϊκής μας σοφίας
“και η πίτα γερή και ο σκύλος χορτάτος”
Κινήσεις εντυπωσιασμού στις πλάτες της άμοιρης Νομαρχιακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης όλων των βαθμών.
Όσο οι επαγγελματίες ξεπουλημένοι απολίτικοι πολιτικοί ασελγούν πάνω στους θεσμούς που πρώτα οι ίδιοι έπρεπε να σέβονται, πάντα θα υπάρχουν και οι άλλοι “τρόμπες”.
May 7th, 2006 at 11:17 am
(κι εγώ συγκινήθηκα - πάω να κλάψω καθαρίζοντας κρεμμύδια για λαγό στιφάδο)
May 7th, 2006 at 11:27 am
Συμπληρώνοντας και το λινκ μου, να συμπληρώσω ότι εκτός από κοροϊδία στους μουσουλμάνους είναι κοροϊδία προς όλους. Γιατί τοποθετήσεις επί της ουσίας δεν ακούσαμε. Και να υπήρχαν τις κάλυψε ο ντόρος..
May 7th, 2006 at 11:39 am
Τις απόψεις της, επί της ουσίας, τις ξέρει κανείς;
May 7th, 2006 at 2:40 pm
το “μουσουλμάνα δικηγόρος” είναι της ίδιας λογικής με τίς ποσοστώσεις παντός είδους για να γεμίσει το καλαθάκι τής ψηφονοικοκυράς
May 7th, 2006 at 3:02 pm
Ναι ρε γαμώτο. Η ποσόστωση είναι εντελώς αναχρονιστική αντίληψη διαχείρισης των ανισοτήτων σε μια κοινωνία. Δεν θυμάμαι αν εδώ είχα κάνει λινκ ένα άρθρο από τον Economist όπου σχολίαζε πως παραδοσιακά εκπαιδευτικά ιδρύματα στις ΗΠΑ, δημόσιου χαρακτήρα που στις δεκαετίες του ‘60 κ του -70 είχα αναδειχτεί ως τα Harvard του προλεταριάτου ( αναφέρω χαρακτηριστικά το City College της Νέας Υόρκης από το οποίο δεν ξέρω εγώ πόσα Νομπέλ έχουν αποφοιτήσει–να τα βλέπουν αυτά οι διάφοροι εν Ελλάδι ινστρούχτορες) κατέπεσαν όταν εφάρμοσαν την ποσόστωση.
Η ποσόστωση είναι προσβλητική για τη νοημοσύνη των πολιτών. Πόσοι εβραίοι κατεβαίνουν στα ψηφοδέλτια οεο; Πόσοι μάγειρες; Πόσοι φιλόζωοι κ το κυριότερο: Πόσοι Παναθηναικοί;
Φρίκη.
May 7th, 2006 at 4:06 pm
Οι απόψεις citronella από μόνες τους δεν λένε τίποτα, γιατί τότε θα έπρεπε να είναι υποψήφια και η γάτα μου που πάντα έχει απόψεις και τις προβάλλει με αξιοθαύμαστη μαχητικότητα και συνέπεια.
Όλα στον στίβο της αποτελεσματικότητας και της υλοποίησης κρίνονται, και στην Τοπική Αυτοδιοίκηση υπάρχουν άνθρωποι που δραστηριοποιούνται αποτελεσματικά, συνεισφέρουν στην ανάπτυξη του τόπου τους, τιμούν και σέβονται τον θεσμό, τον υπηρετούν με συνέπεια και γνώση επί έτη, μέχρι που έρχεται ο κάθε Υιοrgakis ή Κωστάκης και προτείνει τον κάθε ασχέτου.
Τον εκπρόσωπο της Αρχιεπισκοπής για να ψαρώσει τους θρησκευόμενους χριστιανούς, την μουσουλμάνα Γκιουλ Μπαχάρ για να ψαρώσει τους μπιστοκουναλάκηδες, την κόρη του μπαμπά Φώφη για να ψαρώσει τους νοσταλγούς του παπανδρεϊσμού, τον ποδοσφαιριστή για ικανοποιηθούν οι χουλιγκάνοι. Τον γνωστό δημοσιογράφο που ξημεροβραδιάζεται στα κανάλια και αναρωτιέται μαζί με την Δρούζα αν το κέρατο ξαναζωντανεύει τον έρωτα και τον ηθοποιό που μετά την υπηρεσία του στην υψηλή τέχνη των φωσκολειάδων αποφασίζει να ασχοληθεί και με τα κοινά!
Ωραία Αυτοδιοικητική Ακαδημία! όπως θα έλεγε και ο e-lawyer.
May 7th, 2006 at 5:41 pm
Καθίστε, γιατί τα χοντρομπέρδεψα με τις τόσες ασχολίες μου και έχω χάσει επεισόδια. Η υποψήφια Τουρκάλα τραγουδίστρια του fame story προτάθηκε από το Πασόκ για υποψήφια υπερνομάρχης Δράμας – Ροδόπης – Καβάλας; Δηλαδή κάτι σαν τον Παιτέρη που προεδρεύει στα μέρη μου; Και το πρόβλημά τους είναι ότι η κοπέλα είναι μουσουλμάνα; Η φωνή και η σκηνική παρουσία δεν πιάνονται; Ρωτήστε τον κύριο Ψωμιάδη αν πιάνουν. Δεν ξέρω από φωνή αλλά ο νομάρχης Θεσσαλονίκης από σκηνική παρουσία, σκίζει πάντως. Για το πολιτικό του πρόγραμμα θα σας γελάσω. Μια φορά ότι κι αν λέει, το λέει τραγουδιστά και μας τουμπάρει. Γι΄αυτό τον ψηφίζουμε.
Ρε δεν με χέζετε λέω εγώ που ενδιαφερόμαστε αν η υποψήφια έχει άρτιες προτάσεις και όραμα; Ψάξαμε και τους υπόλοιπους που ψηφίσαμε; Είχαμε δηλαδή πάρει τις πολιτικές προτάσεις του Μειμαράκη, του Παυλόπουλου, του Ψωμιάδη, συμφωνήσαμε, τους ψηφίσαμε και τώρα απολαμβάνουμε τα οράματά τους; Δείχτε μου έναν Έλληνα που το κάνει αυτό και ανάλογα ψηφίζει, και έναν πολιτικό που υλοποιεί το πρόγραμμά του κατά γράμμα. Έναν. Βέβαια, αν ο υποψήφιος είναι Μουσουλμάνος το πράγμα προφανώς αλλάζει. Τον ψειρίζουμε, τον περνάμε από κόσκινο και τον κρίνουμε αλλιώς. Αλλά όοοοχι επειδή είναι Μουσουλμάνος, προς θεού. Εκτός αν κρεμάσει ένα σταυρό στον λαιμό του. Εκεί, είναι Έλληνας με τα όλα του. Λοιπόν, όποιος κάτσει και αναλύσει τις θέσεις της κυρίας αυτής, απαιτώ να μου αναλύσει και τις θέσεις όλων. Αλλιώς το όλο θέμα είναι μεγάλη κοροιδία να ενδιαφερόμαστε ξαφνικά από το πουθενά για τις θέσεις ενός συγκεκριμένου πολιτικού προσώπου και όχι για όλους.
(sorry ρε j, θα το πήγαινα για ποστ αλλά βαρέθηκα και στο φόρτωσα εδώ)
May 7th, 2006 at 6:36 pm
Κευ Εμ οι απόψεις και οι θέσεις από μόνες τους δε λεν τίποτα, συμφωνώ.
Η δε ασυνέπεια των περισσοτέρων πολιτικών παροιμειώδης.
Όμως από την άλλη δεν θα ψηφίζουμε και στην τύχη!
Ειδικά για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, μάλλον είναι πιο εύκολο να σχηματίσουμε γνώμη για πρόσωπα, έχοντας και μια εικόνα από το τι έχουν κάνει γενικώς στην “καρριέρα” τους.
Αυτό που λέω ομως είναι ότι στο πολιτικό σύστημα που έχουμε, θεωρώ κοροϊδία το να προβάλλει κάποιος κατ’αρχήν ο,τιδήποτε άλλο εκτός απο τις θέσεις του. Και η προσπάθεια να περάσει η αντίληψη ότι οι θέσεις είναι δευτερεύον ζήρημα, επίσης θεωρώ ότι με υποτιμά σαν ενεργό πολίτη -όπως δηλαδή υποτίθεται ότι κάποιος υποψήφιος πολιτικός οφείλει να με αντιμετωπίσει.
Οι αφορισμοί κι οι γενικεύσεις είναι η εύκολη λύση, αλλά πολύ απλά δεν κάνω την παραχώρηση να τους δώσω παραπάνω σημασία από όση τους αξίζει : δηλαδή, καμία!
Αυτά, έχοντας πάντα υπόψιν ότι το πώς (και αν) ψηφίζει ο καθένας είναι εντελώς προσωπικό θέμα.
May 7th, 2006 at 6:37 pm
Πασόκα ΚΑΙ δικηγόρος;
Ωχ…
May 8th, 2006 at 12:11 am
Γιατι πρεπει να θεωρειται προοδευτικο αυτο? Σιγα-σιγα πρεπει να μπουν κι αλλοι στο πολιτικο χωρο (πχ Αλβανοι). Δε μενει σ’αυτη τη χωρα ενα μεγαλο ποσοστο? Εδω (αγγλια) γιατι βγαινουν Πακιστανοι-Ινδοι δημαρχοι?
(μηπως δεν καταλαβα καλα κ ειναι ατοπο το comment?)
May 8th, 2006 at 1:36 am
Βασικά έκανες μια πολύ καλή περίληψη του ποστ
Το “είμαι προοδευτικός γιατί προτείνω μια Μουσουλμάνα” δεν είναι προοδευτική θέση, είναι θετικός ρατσισμός και προοδευτιλίκι για το θεαθείναι (ή “θεαθήναι”; whatever).
Αν ήταν στ’ αλήθεια προοδευτικοί και κυρίως έξυπνοι, απλά θα την πρότειναν, δε θα έκαναν ΚΟΥΒΕΝΤΑ για το θρήσκευμά της, θα περίμεναν να βγει ο κάθε Άνθιμος να πει τις βλακείες του και τότε θα του έλεγαν “για σύνελθε ρε παπάρα, πού νομίζεις ότι ζεις;”
Βέβαια ο Άνθιμος και η παρέα του είναι τόσο σιχαμεροί, που τελικά μάλλον κατέληξε όντως προοδευτική η κίνηση του ΓΑΠ.
Α ναι, μια σημαντική παράμετρος: ποιο πρόγραμμα ρε παιδιά και ποιες θέσεις; Εντελώς διακοσμητικός είναι ο θεσμός της υπερνομαρχίας (τουλάχιστον στην Αττική, η μόνη αρμοδιότητά της είναι 1-2 παρτέρια απ’ όσο ξέρω). Από αυτήν την άποψη, μια χαρά πεδίο για συμβολικές κινήσεις.
May 8th, 2006 at 10:13 am
Έβλεπα το πρωϊ τον παπαμαλακα της Θεσσαλονίκης και του βρήκα ένα δίκαιο!
-Πως θα ορκιστεί;Πως θα πέρνει μέρος στις διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις που έχει συμμετοχή η εκκλησία;Πως θα μπορεί να ¨στηθεί¨στην εξέδρα των επισήμων στην παρέλαση της 25 Μαρτίου;- …και διάφορα τέτοια παπαρολογικά κολλήματα.
Όλοι λοιπόν οι προοδευτικοί μπαμπουϊνοι θα πρέπει πρώτα να αλλάξουν τις νομοθετικές διατάξεις (και την μαλακισμένη νοοτροποία) οι οποίες μας κάνουν όλους ρατσιστές και εμάς και αυτούς που που προσπαθούν να μας πείσουν με τέτοιες κινήσεις. Ας σταματήσουν επιτέλους να κρεμούν ταμπέλες τέτοιου τύπου. Τότε θα είναι πραγματικά προόδευτικοι. Τι με νοιάζει αν είσαι γυναίκα, άντρας, τυφλός, μουγκός, κουτσός, ορθόδοξος, μουσουλμάνος, Παναθηναϊκός, Ολυμπιακός(ναι ναι και τέτοιους έχουμε), όμορφος, άσχημος, τραγουδιστής ,ηθοποιός ή ομοφυλόφιλος. Αυτή είναι η κοινωνία μας και τιμή σας να την υπηρετείτε και όχι τιμή μας. Δείξτε μας ότι αξίζετε και εμείς εδώ είμαστε. Όχι με ταμπέλες εντυπωσιασμού αλλά με ουσία.
Η μαλακία είναι ότι περισσότερο σκεφτόμαστε τι θα ψηφίσουμε στο fame ή dream πάρα τους μαλάκες που μας κυβερνούν.
Τα είπα και ξεμπούκωσα …και όπως λένε στα κυπριακά:
ΕΕΕ ΚΑΝΕΙ!!! (ο τονισμός στο τέλος)
May 8th, 2006 at 11:48 am
Σωστά, μια κίνηση που θα έπρεπε να είχε γίνει νωρίτερα.
Σωστά, μια κίνηση μόνον συμβολική (μια και ακόμα και να κερδίσει οι αρμοδιότητες της υπερνομάρχη είναι μηδέν, δες π.χ. Φώφη)
Λάθος, ΔΕΝ είναι μια κίνηση χωρίς κόστος. Έχει πάνω-κάτω το ίδιο πολιτικό κόστος που είχε και η υπόθεση των ταυτοτήτων. Και μην ξεχνάμε ότι για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ. Όσοι νομίζουν ότι στερεότυπα που δομήθηκαν σε όλη τη διάρκεια του 20ου αιώνα μπορούν να γκρεμιστούν με το πάτημα ενός κουμπιού, απλά ονειροπολούν.
Και 2 λόγια για τους πομάκους. Είναι λάθος να ρωτάς αν ο πομάκος είναι έλληνας. Όχι γιατί είναι τούρκος, αλλά γιατί είναι ο πομάκος. Ο πομάκος είναι πομάκος. Δεν είναι ούτε βούλγαρος (λόγω γλώσσας), δεν είναι ούτε τούρκος (λόγω θρησκείας) και ούτε έλληνας λόγω τόπου διαμονής. Ο πομάκος έχει τη δικιά του γλώσσα (σλαβικό ιδίωμα) τη δικιά του παράδοση (πιο κοντά στη μακεδονίτικη παράδοση), και τη δικιά του θρησκεία (μουσουλμανική, στις αρχές του 20ου αιώνα ήταν νομίζω σιΐτες σε αντίθεση με τους σουνίτες νεότουρκους). Οι πομάκοι λοιπόν τα τελευταία 100 χρόνια έχουν υποστεί τέτοια καταπάτηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων που δικαιολογημένα σήμερα είναι διστακτικοί σε οποιαδήποτε προσσέγγισή τους από τον οποιοδήποτε. Αρχικά οι βούλγαροι προσπάθησαν βιαίως να τους εκ-χριστιανίσουν (μην ξεχνάτε ότι οι περισσότεροι πομάκοι ζουν και σήμερα στη βουλγαρία). Οι τούρκοι εν συνεχεία προσπάθησαν να τους δώσουν τουρκική ταυτότητα. Ασκώντας κυρίως ψυχολογική βία μέσω κυρίως της τουρκικής μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης (η μουσουλμανική μειονότητα είναι τρεις μουσουλμανικές μειονότητες: πομάκοι, τούρκοι, και τσιγγάνοι. Οι πομάκοι αντιμετωπίζουν τον κοινωνικό ρατσισμό τόσο από τους χριστιανούς όσο και από τους τούρκους μειονοτικούς. Αποτέλεσμα, να νιώθουν άσχημα για την ταυτότητά τους και να προσπαθούν να την κρύψουν). Το ελληνικό κράτος μέχρι το τέλος σχεδόν της δεκαετίας του 80 άμμεσα ή έμμεσα έπαιξε το παιχνίδι της τουρκίας (με τις ευλογίες του θείου σαμ) για εκ-τουρκισμό των πομάκων. Αιτία η γλωσσική του συγγένεια με τους βούλγαρους, δηλαδή με τον μισητό κουμουνισμό στα βαλκάνια. Αποτέλεσμα; Σήμερα το πομακάκι, έχει μητρική γλώσσα τα πομάκικα, και στο σχολείο μαθαίνει τούρκικα και ελληνικά. Έχει περάσει το περισσότερο κομμάτι της παιδικής του ηλικίας απομονωμένο από τον υπόλοιπο κόσμο (χάρη στο ελληνικό κράτος). Είναι αναγκασμένο να υποστεί τον κοινωνικό ρατσισμό τόσο από τους χριστιανούς όσο και από τους τούρκους ομόθρησκούς του. Είναι αναγκασμένο να λάβει μια υποβαθμισμένη παιδεία (πολύ περισσότερο υποβαθμισμένη από αυτή που παρέχεται στα υπόλοιπα ελληνικά δημόσια σχολεία. Και αν είναι κοριτσάκι γάμησέ τα. Τώρα το ότι μια πομάκα κατάφερε να τελειώσει το λυκείο, να ξεπεράσει όλα τα εναντίον της στερεότυπα, να περάσει στη νομική της Αθήνας (και όχι της Κομοτηνής που είναι δίπλα), να τελειώσει το πανεπιστήμιο, να έχει πετάξει εν τω μεταξύ μαντήλες και λοιπές μαλακίες, και να αποφασίσει όντας γυναίκα, σε μια όχι ευνοϊκή για τις γυναίκες κοινωνία να ασχοληθεί με την πολιτική λέει κάτι. Και αυτό το κάτι είναι ότι τουλάχιστον τέτοιους ανθρώπους θα πρέπει να τους προβάλεις και να τους προωθείς. Τώρα όσοι ζητάν πιστοποιητικά ελληνικότητας να πάνε να γαμηθούν. Και όσοι του ΣΥΝ, του ΣΥΡΡΙΖΑ και λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων (μη χέσω) βλέπουν ένα πυροτέχνημα και προσπαθούν να υποβαθμίσουν την κίνηση (επειδή ίσως αυτοί και μόνον αυτοί έχουν το copyright του προοδευτισμού και τους χαλάει η μαγιά) μπορούν και αυτοί να πάνε γαμηθούν. Και όσοι ακραίοι της μειονότητας βλέπουν μια κίνηση διάσπασης της μειονότητας και προσπάθειας εκ-πομακοποίησης των πομάκων να πάνε και αυτοί να γαμηθούν.
May 8th, 2006 at 3:51 pm
Ο ExBernliner σωστά επισημαίνει ότι η κίνηση αυτή έχει πολιτικό κόστος και παρά την δεδηλωμένη αντιπάθειά μου προς την πολιτική που εκφράζει ο Γ.Α.Π. δεν μπορώ παρά να επιδοκιμάσω την κίνηση. Το ότι βεβαίως η κίνηση αυτή, όπως επισημαίνει ο J95, επενδύθηκε με την ρητορική του “για κοίτα πόσο άνετος και προοδευτικός είμαι”, είναι αναπόφευκτο με βάση τον χαρακτήρα του κόμματος. Αλλά και πάλι η κίνηση αυτή “διώχνει” στην τελική σούμα ψηφοφόρους, οπότε είναι αναμφισβήτητα τολμηρή.
Από την άλλη ο ExBerliner, όπως σύσσωμη η καθώς πρέπει παρέα με την υπερεπαναστατική μερίδα της Ελληνικής κοινωνίας σπέυδει να στείλει τον ΣΥΝ να γαμηθεί, με βάση το τι φαντάζονται ότι θα πει ο ΣΥΡΙΖΑ. Νιώθω την ανάγκη να υπερασπιστώ το πανταχόθεν γαμημένο κόμμα που ψηφίζω λοιπόν, σημειώνοντας ότι Πρόεδρος, Αριστερό Ρεύμα και Εσωκομματική αντιπολίτευση ουδόλως μίλησαν περί πυροτεχνήματος και επικρότησαν την κίνσης, αν κρίνω από το σχετικό δημοσίευμα των Νέων, σε μια σπάνια εκδήλωση σύμπνοιας επί οιουδήποτε θέματος.
Ο ΓΑΠ θα μπορούσε να γίνει ο μετρ της συμβολικής πολιτικής χειρονομίας βέβαια - έστω και της χωρίς ουσιαστικό αντίκρυσμα χειρονομίας, κάτι θα ήταν κι αυτό, καλύτερο από την ακατάσχετη κενολογία και αποφυγήδέσμευσης που είναι το σήμα κατατεθέν του. Θα μπορούσε να κάνει την χειρονομία μη-συμβολική, αν είχε στο πρόγραμμά του την διάλυση των δύο υπερνομαρχιών στην Αν. Μακεδονία και την Θράκη, που συστάθηκαν με μόνο σκοπό να εμποδίσουν την ανάδειξη μουσουλμάνων νομαρχών στην Ξάνθη και την Ροδόπη. Υπερνομαρχίες που δημιούργησε το κόμμα του βεβαίως.
May 8th, 2006 at 4:26 pm
ΟΚ έχεις δίκιο, επίσημα ο ΣΥΝ επικρότησε. Ζητώ συγνώμη από τους ψηφοφόρους του ΣΥΝ που τους έστειλα να συνουσιαστούν και αφήνω μόνο τις λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις.
Έχεις επίσης δίκιο για τις υπερνομαρχίες αλλά εν μέρει. Το βασικό “πρόβλημα” θα ήταν η νομαρχία Ροδόπης (στην οποία η μειονότητα μάλλον δεν είναι μειονότητα). Και λέω πρόβλημα γιατί βάζεις στο παιχνίδι το τουρκικό προξενείο. Το οποίο, όπως έγραψα παραπάνω, ασκεί περισσότερη ψυχολογική βία στους πομάκους από ότι το επίσημο ελληνικό κράτος (όσο και αν αυτό φαίνεται παράξενο). Νομίζω ότι το πρώτο βήμα είναι να κερδίσει το ελληνικό κράτος την εμπιστοσύνη των πομάκων. Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι βγάζει το τουρκικό προξενείο έξω από το παιχνίδι. Μετά μπορεί να προχωρήσει στο επόμενο βήμα που είναι αυτό που λες. Αν όμως η κατάργηση γίνει τώρα όπως έχουν τα πράγματα, τότε στέλνεις όλους τους μειονοτικούς στα χέρια των ακραίων και όλους τους χριστιανούς στα χέρια των ψωμιάδηδων και των παπαθεμελήδων. Το ζήτημα είναι να αποφύγεις την θρησκευτική πόλωση.
May 8th, 2006 at 4:39 pm
Υποψιάζομαι ότι αν κατεβάσεις Μουσουλμάνο υποψήφιο ως ΠΑΣΟΚ, ή ως ΝΔ ή ως οτιδήποτε άλλο, σπας την παρέμβαση του προξενείου (που είναι υπαρκτή και δημιουργεί προβλήματα). Είσαι σίγουρος ότι σε αυτήν την περίπτωση οι Μουσουλμάνοι της Ροδόπης και της Ξάνθης θα ψήφιζαν μονοκούκι τον υποδεικνυόμενο από το προξενείο;
May 9th, 2006 at 12:25 pm
@ talos
Όχι δεν είμαι σίγουρος. Αλλά δεν μπορώ να το αποκλείσω κιόλας.
Το πρόβλημα δεν είναι αν η μειονότητα θα ακολουθήσει ως αγέλη προβάτων τη γραμμή του προξενείου, αλλά η πόλωση που θα αναπτυχθεί στην περιοχή.
Εδώ μια υποψηφιότητα για ένα αξίωμα χωρίς αξίωμα (υπερνομάρχης) μουσουλμάνας και ξεσήκωσε όλο το παπαδαριό-φασισταριό.
Σε πολλά σημεία της αυτή η υπόθεση θυμίζει λίγο την υπόθεση με τι σημαίες στις παρελάσεις (σημ. προς άσχετους με την περιοχή ελληναράδες: οι μουσουλμάνοι και στις παρελάσεις συμμετέχουν και οι μουσουλμάνοι δήμαρχοι, βουλευτές κτλ λαμβάνουν μερος σε όλες τις επίσημες τελετές σύμφωνα με το πρωτόκολλο, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να παρακολουθήσουν λειτουργία σε εκκλησία):
Δεν μας ενοχλεί τόσο ότι ένα αλβανάκι θα σηκώσει την ελληνική σημαία, αλλά ότι ένα αλβανάκι τα καταφέρνει καλύτερα από το δικό μας μαμόθρεφτο. ‘Ετσι και εδώ, πολλούς δεν τους ενοχλεί ότι μια μουσουλμάνα είναι υποψήφια, αλλά ότι μια πομάκα από το βουνό κατάφερε να σπουδάσει και να εξελιχθεί μέσα στην ελληνική κοινωνία (σημ. η έκφραση “άντε ρε πομάκε…” στην περιοχή σημαίνει “άντε ρε βάρβαρε, βλάκα, άξεστε, απολίτιστε, άθρωπε χαμηλής νοημοσύνης”).
May 9th, 2006 at 2:17 pm
Γιατι πρεπει να θεωρειται προοδευτικο αυτο? Σιγα-σιγα πρεπει να μπουν κι αλλοι στο πολιτικο χωρο (πχ Αλβανοι). Δε μενει σ’αυτη τη χωρα ενα μεγαλο ποσοστο? Εδω (αγγλια) γιατι βγαινουν Πακιστανοι-Ινδοι δημαρχοι?
theoreitai proodeftiko gia ta dika mas dedomena (ellas ellinon xristodoulikon) kia mi bgi kaneis na me pei pasoka giati afto tha itan xtipima below the belt. kapios ipe se kapio sxolio parapano gia na girisi o ilios theli doulia poli omos. simfono apolita….elpizo na arxisoun kai ta alla politika kommata na skeftontai etsi (minus to epikoinoniako trik) opos kai emeis. giati oso kai fileleftheroi na to paizoume ean ti thesi tis mousoulmanas eixe pari enas alvanos, tha arxizane oloi ta poli akraia tous….