2 σενάρια για τις πυρκαγιές
1) Έχουμε την πιο σκατένια πυροπροστασία της Ευρώπης. Έχουμε μηδενική περιβαλλοντική συνείδηση. Βλέπεις γιαγιάδες να καίνε χόρτα με 9 μποφόρ, βλέπεις μαλάκες να πετάνε τσιγάρα, βλέπεις χωματερές κάθε τρία μέτρα. Η πυροσβεστική υπηρεσία είναι υποστελεχωμένη. Επιπλέον διανύουμε την πιο ζεστή χρονιά EVER και στα περισσότερα μέρη της χώρας έχει να βρέξει μήνες. Τέλος έχουμε διάφορους που κάνουν εμπρησμούς για να εξυπηρετήσουν τα μικροσυμφέροντά τους (από βοσκοί μέχρι οικοπεδοφάγοι). Όλα αυτά η κυβέρνηση τα έγραψε στην πούτσα της, και από τον πρώτο καύσωνα και μετά όποτε φυσάει καίγεται η χώρα. Τέλος δεν υπάρχει το παραμικρό σχέδιο πολιτικής προστασίας, κανένας πολίτης δεν ξέρει τι ακριβώς πρέπει να κάνει αν βρεθεί σε πυρκαγιά, οπότε ειχαμε και 60 νεκρούς. Γενικά είμαστε ένα μπουρδέλο που κατοικείται κυρίως από πίθηκους, και οι πίθηκοι μπορεί να μην έχουν αίσθηση δικαιοσύνης ή μέτρου όμως η Φύση την έχει.
2) Μας ζηλεύουν οι Εχθροί μας γιατί είμαστε καραμπουζουκλήδες και πουτσαράδες. Έχουν εξαπολύσει ένα Σατανικό Σχέδιο για να μας καταστρέψουν. Συγκεκριμένα όλα ήταν καλά και ωραία μέχρι που ο Καραμανλής μίλησε για εκλογές. Αμέσως ξεκίνησε να καίγεται η Ελλάδα. Και η Πάρνηθα μετά την αναγγελία των εκλογών κάηκε. Και η Αχαϊα το ίδιο. Και η Κεφαλλονιά, και η Πεντέλη. Όλες οι φωτιές είναι εμπρησμοί και ξεκινάνε με άπειρα μέτωπα ταυτόχρονα στις 3 το βράδι (και του Υμηττού). Δεν είναι τυχαίο που πήρανε τηλέφωνο την Πυροσβεστικη για δήθεν φωτιά στη Μονή Πεντέλης και στο Μαραθώνα και έτσι τα 4 οχήματα που έχει στην Αττική σκορπίσανε στα ισάριθμα σημεία του ορίζοντα. Ο στόχος είναι να πέσει ο Κώστας Καραμανλής, που χάρη στη συμφωνία που υπέγραψε με τον Πούτιν έχει εξελιχθεί σε Φιντέλ Κάστρο της Μεσογείου.
Το ότι όλο και περισσότερος κόσμος πιστεύει το (2), αποδεικνύει την τελευταία πρόταση του (1).
August 27th, 2007 at 3:14 pm
Μπα έχει γυρίσει μπούμερανγκ η ιστορία.
Είναι τόσο ηλίθιοι και προσπάθησαν με τόσο χονδροειδή τρόπο να παρουσιάσουν τις ιστορίες για αγρίους περί “ασύμμετρων απειλών” που τελικά ο περισσότερος κόσμος πιστεύει το 1.
August 27th, 2007 at 3:21 pm
Ευτυχώς που μπορώ και παίρνω μερικές ανάσες ορθολογισμού εδώ. Να ‘σαι καλά! Και πραγματικά πιστεύω ότι ο πολύς κόσμος πιστεύει όντως το 2…
August 27th, 2007 at 3:23 pm
Ορμωμενος απο το ποστ, εχω να παρατηρησω το εξης:
Οι περισσοτεροι δωπερα ειμαστε οπαδοι υποθετω της φυσικης εξελιξης και του συγγενους της, του κοινωνικου δαρβινισμου (με την εννοια οτι οπως μονο τα ζωα που προσαρμοζονται στις νεες συνθηκες επιβιωνουν, ετσι και οι κοινωνιες κτλ).
Μηπως, πολυ απλα, ηρθε το τελος μας; Δεν ειναι μονο τα δαση - αμφιβαλω αν η ηδη διαλυμενη οικονομια θα μπορεσει να ανταπεξελθει ακομα κ’ στις παροχες που εχουν εξαγγελθει. Ολοι λεγανε “που θα παει η κατασταση”, “ολα μπουρδελλο ειναι”, “δεν υπαρχει κρατος” κτλ. Ε μηπως ηρθε η ωρα να δουμε τι σημαινει πραγματικα “δεν υπαρχει κρατος” (επειδη εχω κ’ μεγα κωλυμα με συμβολισμους και συμπτωσεις κτλ, θυμιζω οτι μολις βρηκαν το απολυτο τιποτα στο συμπαν - προσεξτε, οχι τιποτα με την εννοια του αδειου - δλδ δεν υπαρχει κατι κ’ αρα δεν υπαρχει τιποτα εκει- αλλα με την κυριολεκτικη εννοια του τιποτα. Προς το παρον παιζω με τις θρησκευτικες προκετασεις της ανακαλυψης αυτης κ’ ειναι γαμησε τα)
August 27th, 2007 at 3:44 pm
http://www.snhell.gr/archive/content.asp?id=31&author_id=2
Νομιζω ολο το ελληνικο μπουρδελο συνοψιζεται σε αυτο το κειμενο - η ολη γαμημενη μεταπολιτευση (εδω ο ιδιος ο ορος ειναι προβληματικος!) ευθυνεται για πολλα.
Καντε τις καταλληλες αλλαγες (ξερω γω, Αυγουστος 2007 αντι για 21 Απριλιου, καναμε συναντηση οι μπλογκεραδες αντι για το παιζαμε αντισταση κτλ) και πρεστο, ετοιμο κειμενακι για τι φωτιες.
August 27th, 2007 at 4:57 pm
Στη δημοσκόπηση του ΣΚΑΪ πάντως το 63% πιστεύει το (2).
August 27th, 2007 at 5:00 pm
Πραγματικά το πιστεύω, η χώρα πρέπει να αντιμετωπίσει ένα πραγματικό πλανητικό πρόβλημα του 2007 και το μόνο που έχει στο μυαλό της είναι πολιτικάντικα παπαριλίκια του 1970. Βοηθούντων των κλιματικών αλλαγών, το τοπίο θα γίνει επιτέλους Μεσανατολικό-Βορειοαφρικάνικο, όπως και τα μυαλά των κατοίκων του, για να επαληθευτεί η ρήση ότι κάθε τόπος αντικατοπτρίζει αυτούς που τον κατοικούν.
(οι Κυκλάδες θα έπρεπε να μας είχαν προϊδεάσει)
August 27th, 2007 at 5:46 pm
Don’t Kiss The Frog: 2 σενάρια για τις πυρκαγιές…
Αμάσητα και σωστά….
August 27th, 2007 at 5:52 pm
‘Γενικά είμαστε ένα μπουρδέλο που κατοικείται κυρίως από πίθηκους, και οι πίθηκοι μπορεί να μην έχουν αίσθηση δικαιοσύνης ή μέτρου όμως η Φύση την έχει.’
λάθος, οι πίθηκοι δεν θα έβαζαν ποτέ φωτιά στο σπίτι τους
οπότε είμαστε μάλλον ένα μπουρδέλο που κατοικείται από εντελώς μαλάκες
August 27th, 2007 at 5:57 pm
Εξαρτάται ποιον ρωτάς, έτσι δεν είναι; Στην παρόμοια “δημοσκόπηση” που φιλοξενούν στο δικό τους site Τα Νέα, τα αποτελέσματα είναι αντεστραμμένα σε σχέση με το παραπάνω, και το 52,19% πιστεύει ότι “Εμπρηστές υπάρχουν, η κυβέρνηση όμως ήταν ανέτοιμη για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.”.
Εγώ πάντως δεν τά ‘χω με την προπαγάνδα της Νέας Διακυβέρνησης. Τά ‘χω με τα κανάλια, όπως π.χ. το Mega, που ανακυκλώνουν τα σενάρια περί “ασύμμετρης απειλής” έτσι αμάσητα. Όταν μάλιστα εμφανίζεται κάποια φωνή ορθολογισμού, του επιτίθενται με το κλασικό όπλο της “κοινής λογικής”…
August 27th, 2007 at 6:01 pm
Οι Pan Narran ή οι Homo Habilis ίσως όχι.
Οι Archanthropus Petralonensis όμως (φιλική ονομασία “Helladopithecus”) των οποίων οι Νεοέλληνες είναι Γνήσιοι(ΤΜ), Αμόλυντοι(R) και ως εκτ τούτου Απαράλλαχτοι(C) Απόγονοι- έχουν ανακαλύψει τη φωτιά εδώ και 700.000 χρόνια, όταν οι Ινδοευρωπαίοι, οι Τούρκοι και οι Εβραίοι έτρωγαν ακόμα ωμά βελανίδια.
August 27th, 2007 at 6:13 pm
Ακόμα ψάχνετε για το ΑΝ πρόκειται για σχέδιο; Έχει καεί ενας νομός ολοκληρωτικά και μπαίνουν ασταμάτητα νέες φωτιές. Μπαίνουν φωτιές μέσα στη νύχτα στο λόγκο και στα κατσάβραχα.
Δηλαδή γιατί κάνετε το δικηγόρο του διαβόλου; Η μουρμούρα και η κλαψούρα σας με έχει κουράσει απίστευτα. Εϊστε τυπικοί κλαψούρηδες που δεν βλέπετε πέρα απο τη μύτη σας.
Έχουν συλληφθεί επ’αυτοφόρω τόσα άτομα, έχουν πέσει δεκάδες παραπλανητικά τηλεφωνήματα. Λέτε δηλαδή, στρατός, κυβέρνηση, αστυνομία και κάτοικοι να είναι μαλάκες;
Καταντάει αηδιαστική η αντιμετώπιση σας για το θέμα. Είστε απλά αρνητικοί που καλύτερα είναι να σιωπάτε αφού είστε ανίκανοι για την οποιαδήποτε βοήθεια.
Ξεφτιλίζεστε ακόμα περισσότερο αποκαλώντας ενα τεράστιο σύνολο ανθρώπων, πιθήκους. Οι άνθρωποι καίγονται και εσείς τους βρίζετε.
Είστε κρετίνοι. Δεν θέλω απάντηση ή διάλογο μαζί σας.
August 27th, 2007 at 6:13 pm
Στη δημοσκόπηση του ΣΚΑΪ πάντως το 63% πιστεύει το (2).
Αυτό λέει το ΣΚΑΪ. Έχω την αίσθηση ότι ο κόσμος ξύπνησε κάπως. Δεν παρασύρεται πια τόσο εύκολα από τις κατα παραγγελία δημοσκοπήσεις. Ούτε του ΣΚΑΙ, ουτε κανενός άλλους διαπλεκόμενου μέσου μαζικής παραπληροφόρησης. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις δημοσκοήσεις για τις εκλογές, αλλά στις κάθε είδους δημοσκοπήσεις, ακόμα και στις πλέον φαινομενικά αθώες που στρέφουν την προτίμηση του καταναλωτή προς ένα συγκεκριμένο προιόν, με το αζημίωτο βέβαια για την εταιρεία που διενεργεί τη δημοσκόπηση και για το μέσο που την προβάλλει.
Κάποτε η γνώση ήταν μονοπώλιο, αποκλειστικό προνόμιο της ελίτ. Σήμερα είναι κτήμα πολλών. Αύριο θα την κατέχουν ακόμα περισσότεροι. Και κανείς δεν θα μπορεί να κοροιδεύει κανένα για πολύ.
August 27th, 2007 at 6:19 pm
Αυτή είναι η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ γαμημένη ΜΑΪΜΟΥ!Ναι, αυτό ακριβώς εννοώ.August 27th, 2007 at 6:26 pm
Ρε Κανακαρη,
Κοιτα εδω http://i11.tinypic.com/4t523qp.gif
λες το σχεδιο να επεκτεινεται παντου οπου βλεπεις φωτια;
August 27th, 2007 at 6:26 pm
Διόρθωση: καίγεται ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ και μπαίνουν ασταμάτητα νέες φωτιές.
Συγκεκριμένα 19 από τις 200 (και καμία από αυτές που προκάλεσαν τα θύματα).
Συγκεκριμένα μία γιαγιά, 2 11χρονοι και ένας ηλεκτροσυγκολλητής.
Για την ακρίβεια 3.
Άνθρωπέ μου, ειλικρινά δηλαδή, έχεις πατήσει ποτέ στην επαρχία καλοκαίρι; Να δεις πόσο χεσμένους έχουν τους κανόνες πυροπροστασίας ντόπιοι και τουρίστες; Δηλαδή τι σκατά, σε ποιον πλανήτη ζείτε όλοι οι νεοδημοκράτες γαμώ την παναγία σας και το χριστό σας;
August 27th, 2007 at 6:53 pm
To klima einai halia, o kairos fetos itan o idanikos gia fwties. O kosmos einai eglimatika aprosehtos kathe kalokairi. Ta mesa adimetwpisis itan periorismena, kathws kai ta mesa prolipsis. To oti omws anavan 20 fwties taftohrona lete na ftaiei i thitsa pou epsine ta kolyva i o kairos MONO? Giati einai synomwsia?Den lew oti bikan apo tous ehtrous mas (eleos) oute swnei kai de gia ton Karamanli (episis eleos).
Den xerw giati kai den tha mathw kai pote kata pasa pithanotita, tyhaies oles oi fwties den itan omws.
Kai oso ki an tsadizomai gia to ti ehoume kanei kai pws syberiferetai o mesos ellinas, ton ponaw ton topo kai olo afto pou kaike itan olo afto pou me megalwse. Kai i anthrwpoi einai kaloi kai ohoi malakes. Ki otan den afinoun to vios tous den afinoun to VIOS tous ohi tin idioktisia tous. Ta hwrafia kai ta madria den einai megaloepiheirimaties. Vlakwdws gia ses kai gia mena kia gw den xerw gia poious alla einai oli tous i zwi.
Einai krima na milas gia to neoellina twra. Twra einai wra na voithisoume. Meta katigoroume oti theloume.
Sygnwmi gia to megalo keimeno alla me ponaei ola afto kai i synomwsiologia kai i grinia to idio.
August 27th, 2007 at 6:54 pm
http://www.sport-fm.gr/news.jsp?newsID=98577
August 27th, 2007 at 7:13 pm
Aυτό που λέει ο παραπάνω. Εξαρτάται ποιόν ρωτάς.
Στις περισσότερες “επιστημονικές” δημοσκοπήσεις που έχω δει on-line τα αποτελέσματα είναι αντίστροφα από αυτά του σκάι. Για αυτό νομίζω και η κυβέρνηση “μάζεψε” τα περί “ασύμμετρων απειλών” και μέσω Ρουσσόπουλου έθεσε το θέμα πιο διακριτικά (επιμένοντας πάντως στην λογική των θεωριών συνωμοσίας).
August 27th, 2007 at 7:54 pm
lol
August 27th, 2007 at 8:09 pm
Φυσικά και δε μπήκαν ΟΛΕΣ τυχαία. Άλλο αυτό και άλλο η και καλά τεράστια συνωμοσία.
Και γιατί να μη μιλάω για το Νεοέλληνα; Αφού αυτός τα έκανε όλα, όχι ο Νεοϊάπωνας.
August 27th, 2007 at 8:15 pm
Ε μπορεί να υφιστανται και τα δυο σεναρια … Γιατί οχι , πλαι στο προαφνεστατο 1.(του κρατους και της κοινωνιας της απολυτης ξεφτιλας) και Καραμανλικής λεβεντομαλακιας , να προστεθηκε και ενα 2.) οπου ο καθε ψυχανώμαλος …βλεποντας πόσο ευκολο ειναι ( μαζί με τους ανεκαθεν δρώντες οικοπεδοφαγους αλλά και -γιατι οχι ποιος ξερει τι, πρακτορες, παιδακια που θελουν να παιξουν με τις φωτιες , γιαγιαδες και παππουδες που θελουν να το διασκεδασουν κ.λ.π ) βαζει και μια φωτια σαν το κερασακι στην Μπουρδελοτουρτα .
- Κι ερχεται μετά ο καθε Γιακουματος (το Πασόκ τις βανει) Πολύδωρας , Κακλαμάνης ,Καρατζαφερης:”ασυμετρη απειλή αντιεξουσιαστες κ.λ.π΄΄ …για να τριτώσει το κακό και να εχουμε Πολλά πολλά σεναρια και να χαιρόμαστε και να κοιταμε τον Διπλανό μας με εμπρηστικές ματιες , ετοιμοι για την καθε είδους τελική λύση …η πτωση .
August 27th, 2007 at 8:30 pm
Den katalavate i me eirwneveste?
Ean den me katalavate lypamai kai exigw: den thewrw oti to ekanan xenes dynameis. Thewrw pws einai krima na mizeriazoume kai na katigoroume to “neoellina” apo twra, kai afto giati twra einai wra na voithisoume (ohi to kratos, ohi tin kyvernisi ohi tin ellada, tous anthrwpous kai ton topo). Me tin monomeri emfasi stin kritiki (pou einai pada anagaia) twn ‘pithikwn’ den apodeiknyoume oti emeis den eimaste pithikoi. An den kanoume tipota gia na voithisoume eimaste apla pithikoi pou kanoun kritiki. Kai anaferomai se olous ohi se esas proswpika.
Adimetwpizoume ena provlima kai me ponaei, epanalamvanw, toso i synomwsiologia kai o panikos oso kai i grinia.
Ean pali katalavate alla me eirwneveste lypamai.
August 27th, 2007 at 8:39 pm
j95 file mou den xero poses fores exeis vrethei se fotia alla epeidi etyxe na katagomai apo tin thasso pou tin ekapsan 3 fores tis 2 proigoumenes dekaeties, sou leo oso pithikistiko na sou akougetai ayto oti pote ma pote den mporeis na antiliftheis ton kindyno. ayto se syndiasmo oti oloi se exoun grammeno sta arxidia tous kai o monos pou tha prospathisei na sosei tin periousia sou eisai esy o idios anagastika kathese kai paleyeis na soseis oti mporeis.
exeis apolyto dikio stin anorganosia tou athliou kratous kai stin eglimatiki anikanotita tis igesias, alla mexri na vretheis stin thesi ton thymaton (einai profanes oti to exeis dei mono apo tin tileorasi to olo fainomeno fotia) kalytera na min viazese na doseis xaraktirismous.
August 27th, 2007 at 8:46 pm
Αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι περίπου 15, από τις οποίες οι 2 σε απόσταση μικρότερη από 200 μέτρα από το σπίτι μου και οι 8 σε φάση να μην καταλαβαίνεις αν η φωτιά είναι δίπλα ή 20 χιλιόμετρα μακριά (από την κάπνα).
Και απλά έμενα στις παρυφές του (πρώην) δάσους της Πεντέλης.
Αν έμενα όλη μου τη ζωή μέσα στα πεύκα, μάλλον θα είχα επιδιώξει να μάθω πρέπει να κάνω σε περίπτωση φωτιάς.
Φυσικά δεν την έπαθαν όλα τα θύματα λόγω δικών τους λαθών. Και είναι πολύ σωστό το “σε έχουν γράψει όλοι στ’ αρχίδια τους”. Αλλά πού ήθελες να σε γράψουν, όταν το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι αν θα διοριστείς ή τι επιδότηση θα πάρεις για τα άχρηστα προϊόντα σου ή αν θα σηκώσεις τον ήλιο ή αν το ποτάμι γυρίζει πίσω;
Είναι πρόβλημα νοοτροπίας. Βρες μου ένα κόμμα που να θεώρησε σημαντικό το περιβάλλον και να ανταμοίφθηκε για αυτό.
August 27th, 2007 at 8:50 pm
Οι φωτίες οφείλωνται στο ότι ο Καραμανλής έδωσε το φυλακτό του στον Αρχιεπίσκοπο Κρις-κρις. Ως γνωστόν το μαγικό του φυλακτό το οποίο φυλά και προστατεύει την μαμά πατρίδα δεν διαθέτει roaming, οπότε και η Ελλας είναι απροστάτευτη. Πρέπει άμεσα να σταλεί το πρωθυπουργικό αεροσκάφος μετά του Πολύδωρα εις στο Μαϊάμιν (λες και εδώ που είναι κάνει τίποτα) και να επαναφέρει το φυλακτόν εις τα πάτρια εδάφη. Μέχρι τότε η χώρα μας κινδυνεύει απο τους Εβραίους, Αλβανούς, Αμερικάνους, Στρουμφ, Μέλη της Al-Queda, τας Ερυθράς Ταξιαρχίας, την 17Ν, τον Τζίμη Πανούση και τους λοιπούς εμπρηστάς που καίνε την χώρα μας.*
* Προδημοσίευση τμήματος άρθρου που θα δημοσιευτεί στο έγκυρο αριστερό περιοδικό Ρεσάλτο.
August 27th, 2007 at 9:04 pm
“Φυσικά δεν την έπαθαν όλα τα θύματα λόγω δικών τους λαθών. Και είναι πολύ σωστό το “σε έχουν γράψει όλοι στ’ αρχίδια τους”. Αλλά πού ήθελες να σε γράψουν, όταν το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι αν θα διοριστείς ή τι επιδότηση θα πάρεις για τα άχρηστα προϊόντα σου ή αν θα σηκώσεις τον ήλιο ή αν το ποτάμι γυρίζει πίσω;
Είναι πρόβλημα νοοτροπίας. Βρες μου ένα κόμμα που να θεώρησε σημαντικό το περιβάλλον και να ανταμοίφθηκε για αυτό.”
opos sou eipa kai prin symfono apolyta mazi sou gia atomikes, syllogikes kai politikes eythynes.
Omos gia to ean ftaine oi idioi gia tin elleipsi gnosis peri pyrasfaleias kai idiaitera spition sto kentro xorion/mikron poleon ego prosopika tous apalasso. Tha ithela na xero esy otan vrethikes 200 metra apo tin fotia opos eipes (pou 200 metra se perivallon polykatoikion einai allo apo 200 metra monokatoikion me diasparta peyka) pos antedrases?
Ego prosopika pantos eixa meinei opos kai oloi oi sygxorianoi mou kai tis 3 fores kai apolaysa to patriko mou na kaigetai tis 2. Elleipsi gnosis na mou peis? to dexomai kai ayto, pote den rotisame ti prepei na kanoume ama i fotia ftasei stin plateia enos xoriou 1000 katoikon. Oute pote mas perase apo to myalo oti tha synevaine kati tetoio i oti tha mas egateleipan stin tyxi mas se ena tetoio endexomeno. To idio pisteyo oti symvainei kai tora me tous katoikous.
Panta filika
August 27th, 2007 at 9:56 pm
(ρε)σαλτάραμε ολοι, μου φαινεται…
August 27th, 2007 at 9:56 pm
(ρε)σαλτάραμε ολοι, μου φαινεται…
August 27th, 2007 at 11:19 pm
σε ποιον πλανήτη ζείτε όλοι οι νεοδημοκράτες γαμώ την παναγία σας και το χριστό σας;
xoxo
όπως έλεγα, μια αθλητική εφημερίδα (παρά τα Θεέ μου χριcτέ μου κύριε ελέηcον μεγαλόχαρη cώcε μαc) έγραψε κάτι σωστό
Έχουμε στρατιώτες, δεν έχουμε πυροσβέστες
Έχουμε άρματα μάχης, δεν έχουμε πυροσβεστικά οχήματα
Έχουμε πολεμικά αεροπλάνα, δεν έχουμε πυροσβεστικά
August 27th, 2007 at 11:19 pm
Το γεγονός είναι πως δεν υπηρχε καμία πρόληψη απολύτως και οι πολιτικοί μας ασχολούνταν κυρίως με το πότε θα κάνουν εκλογές. Από’τι φαίνεται, ήταν και η κύρια έγνοια του πρωθυπουργού. Θα μπορούσαν να είχαν γίνει πολλά, η λίστα με αυτά που μπορούσαν να γίνουν αλλα δεν εγιναν από την αρχή του καλοκαιριού εώς και την στιγμή που καίγονταν ολόκληρα χωριά, είναι _πολύ_ μεγάλη.
August 28th, 2007 at 7:58 am
Φταίμε και μείς, φταίτε και σεις, φταίνε και οι άλλοι…
Πρωί πρωί στη δημόσια υπηρεσία και κλείστηκα στο γραφείο μου για να ελέγξω τα email το οποίο το κάνω ως πρόφαση απομόνωσης και όχι γιατί είναι πρώτη μου προτεραιότητα. Διαβάζω τη σύντομη αλλά εμπεριστατωμένη ανάλυση του πολιτικού και κοινωνικού σκηνικού της χώρας και συμφωνώ απόλυτα. Ακούω τους συναδέλφους να συζητάνε τα ίδια θέματα πότε υποστηρίζοντας τη μια και πότε την άλλη άποψη. Φταίει η ΝΔ που ξεπάστρεψε όλα τα σοβαρά στελέχη και τα αντικατέστησε με στρουμφάκια κατά παράβαση κάθε έννοιας αξιοκρατίας κατεδαφίζοντας και το τελευταίο ίχνος κράτους που θέλαμε να πιστεύουμε ότι διαθέτουμε. Φταίει το ΠΑΣΟΚ που πλήρωσε 100 αλήτες να κάψουν τη χώρα για να κερδίσει τις εκλογές (αν ο Γιωργάκης ήταν ικανός για τέτοια κόλπα δεν θα ήταν το κόμμα του ακόμα πίσω στις δημοσκοπήσεις μετά από όλα αυτά που έκανε μέσα σε τρία μόλις χρόνια η ΝΔ). Φταίνε τα ΜΜΕ που σπέρνουν τον πανικό και συντονίζουν το κράτος τηλεοπτικώς εν μέσω διαφημίσεων (Ρε παιδιά δεν είναι γελοίο εκεί που ο δημοσιογράφος σφίγγει το πρόσωπό του συμπάσχοντας για τον πόνο του διπλανού να λέει «Μισό λεπτό διακοπή για διαφημίσεις» και να εμφανίζεται ένας καραγκιόζης ο οποίος προσπαθεί να μας πείσει να πάμε διακοπές με δάνειο κρατικής (!) τράπεζα???). Φταίνε οι Αμερικάνοι που δε χωνέψανε την επανάσταση του Καραμάν Αλί και τη συμφωνία που υπέγραψε με τους Ρώσους για τον αγωγό. Φταίνε οι Τούρκοι που ιστορικά είναι κομπλεξικοί μαζί μας. Ποιος φταίει?
Φταίμε όλοι ρε παιδιά. Και γώ που γράφω και σεις που διαβάζετε. Και τα παιδιά που κάηκαν και οι παππούδες και όλοι. Μόνο αυτά τα τέσσερα παιδάκια που κάηκαν στην αγκαλιά της μάνας τους δε φταίνε γιατί δε πρόλαβαν να διαμορφώσουν την απαιτούμενη Ελληνική στάση ζωής.
Φταίμε γιατί ψηφίζουμε με λάθος κριτήρια. Ψηφίζουμε για αντιπρόσώπους μας πολιτικούς – ηθοποιούς κατά κυριολεξία. Φιλόδοξα ανθρωπάκια που μεγαλώσανε πλουσιοπάροχα και δε δίνουν δεκάρα για τη γενιά των 1000 ευρώ. Χίλια ευρώ χαλάνε σε μια εβδομάδα και μείς περνάμε ένα μήνα ζόρικα.
Φταίμε γιατί ως πολίτες αυτού του κράτους προσπαθούμε να γλιτώσουμε το στρατό, την εφορία, την υπηρεσία, την κούραση. Πάντα διαμαρτυρόμαστε για τους διπλανούς και το ανεπαρκές κράτος και ποτέ μα ποτέ δε σκεφτόμαστε τη δική μας προσφορά στο κράτος.
Φταίμε γιατί μεγαλώνουμε νεοέλληνες καλομαθημένους, αδιάφορους, μπουνταλάδες. Δεν είναι δυνατόν ένα δεκαπεντάχρονο παιδί να λέει ότι θέλει να γίνει αστυνομικός, πυροσβέστης ή στρατιωτικός γιατί έτσι θα έχει εξασφαλισμένο μισθό. Ποιος τους φύτεψε αυτήν την ανασφάλεια στο κεφάλι και ψαλιδίζουν τα όνειρά τους.
Φταίμε γιατί αδιαφορούμε για το περιβάλλον χρόνια τώρα. Στ’ αρχίδια μας οι πάγοι που λιώνουν και τα Πάντα που έχουν μείνει 800 σε όλο τον κόσμο. Εμείς πάμε παραλία και πετάμε σακούλες, γόπες σώβρακα και φανέλες στην παραλία και το δάσος και δε δίνουμε λογαριασμό σε κανέναν.
Φταίμε γιατί στις επερχόμενες εκλογές θα ψηφίσουμε τους ίδιους καραγκιόζηδες που έκαψαν την Ελλάδα ή που δεν την προστάτεψαν ως όφειλαν και θα τους ψηφίσουμε σε ποσοστό άνω του 80% αφού η εναλλακτική των μικρών κομμάτων φαντάζει μια γραφική περιθωριακή επιλογή ή απλά ως μαλακία! Και πώς να μην είναι μαλακία όταν ο αριστερός πρόεδρος είναι ο πλουσιότερος της Βουλής, ο καραδεξιός πρώην παλαιστής είναι μια μη επιλογή και η Αλέκα… αχ η Αλέκα δε λέει να εκσυγχρονίσει τις θέσεις τις.
Φταίμε όλοι λοιπόν. Το τσιτάτο λέει ότι κάθε λαός έχει τους πολιτικούς που του αξίζουν. ΟΚ έτσι είναι. Άρα τι μας μένει? Αυτό που είπε ο Λαζόπουλος. Να επανιδρύσουμε το λαό. Να βγάλουμε όλοι το σκασμό και να σκύψουμε το κεφάλι στη δουλειά για μια – δυο γενιές και να φτιάξουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα παράγει ενεργούς πολίτες και όχι υπερμαλάκες.
Μόνη σωτηρία η επέμβαση στο δημοτικό σχολείο. Να μάθουμε στα παιδιά να στέκονται στην ουρά για να πάρουν τυρόπιτα και να μην πλακώνονται στις σφαλιάρες και ο δυνατότερος κερδίζει (Ακόμα χειρότερα έχω δει μάνα να πληρώνει 20 ευρώ τον κυλικειατζή για να πηγαίνει την τυρόπιτα στο χέρι του παιδιού της… ). Να φτιάξουμε σωστούς ανθρώπους – πολίτες στο μέλλον αλλιώς θα φάμε ο ένας τον άλλο ….
August 28th, 2007 at 9:27 am
Να αφήσεις το άδειο σύμπαν ήσυχο ούννε της συμφοράς. Και σιγά μην τις δώσουν τις παροχές που εξήγγειλαν (σικ). Άμα ήταν να δίνουν όλα όσα υπόσχονται η χώρα θα ήταν αλλιώς.
August 28th, 2007 at 9:44 am
Αγαπητέ Αλέξανδρε, κατά βάθος έχεις δίκιο. Μην τους ακούς αυτούς εδώ, θέλουν το κακό σου και το κακό της χώρας. Γιατί; Μα γιατί είναι κακοί. Όπως κακοί είναι και οι τρομοκράτες. Κακοί και ασύμμετροι. Και κρετίνοι. Όπως και οι πίθηκοι άλλωστε. Εξ’αλλου οι πίθηκοι δεν πάνε στο στρατό ούτε και προσλαμβάνονται από την αστυνομία. Άρα η αστυνομία που είναι όπως το κράτος, δεν είναι κρετίνοι. Η κυβέρνηση, τώρα, πώς να βοηθήσει με τόσα παραπλανητικά τηλεφωνήματα. Είναι προφανές πως πρόκειται για παραστρωτική οργάνωση πίσω από όλα αυτά.
August 28th, 2007 at 10:23 am
Tραβα ρε απο δω που θα μας την μπεις.
Δειτε πως η Αντιτρομοκρατικη αδειαζει τα περι εμπρηστων και ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ κουφαλα Λαζοπολι οτι οι αναρχες το πονανε πραγματικα το περιβαλλον:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_28/08/2007_239066
Φωτια κ’ τσεκουρι στον προσκυνημενο, ωνημενο και ολα τα σε -μενο Λαζοπολι
Για την υπογραφη, Αναρχιττιλας
ΥΓ: καλα ειστε ωρε με τους τυφωνες;
August 28th, 2007 at 11:04 am
@ΚΟDIN
πόσο δίκιο έχεις, πόσο πραγματικά δίκιο έχεις…
αλλά πώς να σκύψει ο έλληνας το κεφάλι, ο ελεύθερος έλληνας, ο παρτάκιας,
δηλαδή εγώ, πιθανά εσύ, πιθανά όλοι μας
πώς;
πόση δύναμη θα χρειαστούμε
πόσο κόπο
για να αλλάξουμε πρώτα οι ίδιοι…
August 28th, 2007 at 11:47 am
Εγώ πιστεύω στην Ντόρα :
“Είναι οι γνωστοί οικοπεδοφάγοι, οι γνωστοί ασυνείδητοι - η γιαγιά που καίει χόρτα, τα παιδιά που παίζουν, οι … - και οι γνωστοί ΠΟΥ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙΓΑΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ” .
(δήλωση στον Flash)
August 28th, 2007 at 12:27 pm
Aaaaa o mikis theodorakhs katonomazei ton Exthro. Kairos na anathewrhsete misellhnes
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=8060
August 28th, 2007 at 12:35 pm
Το χριστό του και την παναγία του. Πόσο κακό θα κάνουν ακόμα όλοι αυτοί οι κωλόγεροι μέχρι να ακολουθήσουν τον αιώνα τους στη λήθη;
August 28th, 2007 at 5:17 pm
Το σενάριο (1) είναι το πρώτο σωστό πράμα που ακούω μετά από πέντε μέρες καθολικής μαλακίας.
August 28th, 2007 at 7:46 pm
an den exete diavasei thn trilogia tou petefrh exeis xasei to pio gamato keimeno ever.-
http://petefris.blogspot.com/
August 28th, 2007 at 8:55 pm
Είσαι ασύμμετρος ρε.
August 29th, 2007 at 2:25 am
ΤΟ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗ ΣΑΡΡΗ.ΑΜΑ ΒΑΛΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΗ ΜΠΕΖΑΝΤΑΚΟΥ,ΤΗ ΒΕΡΑ ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΤΣΙΛΑ(ΓΙΑ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ) ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΛΑΟΣ ΤΡΙΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥΤΣΟ…ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΤΩΝ “ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ” ΠΟΥ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΚΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ.KAI AN ΝΟΜΙΖΕΙ Ο ΑΛΜΠΑΝΟΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 16 ΘΑ ΓΑΜΙΣΕΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΣ…
Ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΖΟΚΕΡ…ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ????
Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΤΙΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΟΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΤΟΜΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΑΚΕΤΟ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΛΦΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΣΙΒΗΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΚΟΥΔΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΕΣΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ…
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ Ο ΕΝΑΣ ,Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ, Η ΑΣΣΥΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ,Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ,ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ,Ο MR.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ ΘΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ.ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ.ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΑ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΟΥΤΣΑ ΜΟΥ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ
August 29th, 2007 at 4:17 am
diavasa tin trilogia toy petefri kai pragmatika einai apo tis megalyteres malakies ever.o typos de xerei ti leei exei akoysei dyo treis malakies kai tis parathetei xoris na vgazei noima asynartisies tha tis xarakthriza akoma kai an tis krino me poioitiki diathesi.kai epeidi eimai apo ti peloponniso kai diavasa tin ypertati trismegisti malakia peri KARDIA TIS ARXAIAS ARVANITIKIS METOIKESIAS poy ektos oti gia na to grapseis san oro prepei na eisai anistoritos kai agrammatos i provokatoras sygekrimenis proeleysis to theoro prosvlitiko.na po sto malaka na paei se kana tholoto tafo sti messinia,sto palati toy nestora,stis mykines kai na diavasei ligo istoria na xestravothei to moynoskilo.exoyne vgei oloi oi amorfotoi kai to paizoyn diannooymenoi apo ta fylladia poy epesan sta xeria toys.aisxos re!!!
August 29th, 2007 at 8:56 am
Εντάξει ρε παλικάρι, αλλά μη γράφεις και κεφαλαία.
August 29th, 2007 at 9:29 am
ΟΚ έχω και εγώ ένα σενάριο. Η ακόμα καλύτερα μια θεωρία, διοτι το σενάριο ειναι απλα μια υπόθεση, ενώ η θεωρία ειναι μια διαψευσιμη (απο το πειραμα) σειρά λογικών προτάσεων.
Θα ξεκινήσω απο το προτεινόμενο πείραμα, και θα γίνει σαφές ποιά ειναι η θεωρία μου (Που δεν την ΠΙΣΤΕΥΩ απλά την προτείνω για να ελεγχθει).
Ποιά ήταν η τιμή ενός χωραφιού στην Πελοπόνησο περισι και ποία θα είναι η τιμή του χρόνου ? Ποιος θα αγοράσει τώρα ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ κατι που σε 10 Χρόνια θα έχει ανακτήσει την περσινή του αξία ? Τις Οφελείται ?
Αγγελος Μισιριώτης
August 29th, 2007 at 1:00 pm
παρατηρώντας τα σχόλια και τα λεγόμενα τόσο στα ΜΜΕ όσο και στο δίκτυο γίνεται σαφέστατο πως εμείς οι κάτοικοι αυτής της άκρης της βαλκανικής χερσονήσου είμαστε εντελώς απομονωμένοι τόσο γεωγραφικά όσο και πολιτικο-ιδεολογικά.
Μπορεί να βιώνουμε για πρώτη φορά φυσική καταστροφή τόσο μεγάλου μεγέθους αλλά τέτοιες έχουν συμβεί στο παρελθόν σε αρκετές χώρες όπως γαλλικός νότος, ισπανία, ηπα κλπ. Η μελέτη όμως αυτών των εμπειριών που ίσως θα μμπορούσε να έχει βοηθησει θεωρείται για το εγωκεντρικό κοινωνικό μας μοντέλο ως τουλάχιστον άχρηστη ή ανόητη. Η επικρατούσα κυρίαρχη αριστερο-χριστιανική ιδεολογία στην κοινωνία μας οδηγεί τα μέλη της να απαιτούν τα πάντα από ένα κράτος - θεό - πατέρα - προστάτη και να πιστεύουν κιόλας πως μπορεί να το κάνει. Η επικρατούσα πολιτική κατάσταση όπως διαμορφώθηκε μετά την δικτακτορία καθώς και το αντίστοιχο μοίρασμα της οικονομικής και διοικητικής εξουσίας έτσι όπως έχει παγιωθεί ανάμεσα στους πολιτικούς φορείς (όλοι διαχειρίζονται ένα τμήμα της) δεν επιτρέπεουν την χρησιμοποίηση όλων των ανθρώπινων πόρων αυτής της χώρας και απαγορεύουν αυστηρά -με την ποινη της εσχατης προδοσιας- την συνεργασία των ντοπιων διαχειριστων εξουσίας. Ο εγωεθνισμός χερι χερι με τον αριστεροχριστιανισμό (παπαδοπαιδια οι εκτελεστες της 17ν) δεν επιτρέπεουν την εξέλιξη της κοινωνίας καθότι άκρα συντηρητικές και μεσσιανικές ιδεολογίες είναι και οι δυο τους.
Μία φυσική καταστροφή δεν είναι το τέλος ποτέ. Μετά τον θάνατο ακολουθεί πάντα η ζωή. Το ερώτημα είναι όταν ο λογαριασμός για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της ζωής έρθει στην τσέπη μας, θα θελήσουμε να τον πληρώσουμε? όταν οι πυροπαθείς χτυπήσουν την πόρτα μας θα την ανοίξουμε ?
Δεν νομίζω, απλά θα βασιστούμε στο δεύτερο κομμάτι της ιδεολογίας που μας μαθαίνουνε από παιδιά και θα πούμε: “αφου πληρώνω φόρους να τους μαζέψει ο καραμανλής ή ο παπανδρεου” και παει λέγοντας.
Πρέπει να καταλάβουμε πως εαν δεν βασιστεί η διοικηση στον ορθολογισμό, εαν δεν απελευθερωθεί η διανόηση στην ελλάδα από τα ταμπού της αριστερο-χριστιανικής ιδεολογίας ώστε να ακολουθήσει και ο υπολοιπος λαός και εαν δεν υπάρξουν ανεξάρτητες και ελευθερες ακτιβιστικές οργανώσεις - ενέργειες τότε και στην επόμενη μεγάλη φυσική καταστροφή που θα γίνει θα την βιώσουμε με τον ιδιο τρόπο.
August 29th, 2007 at 4:14 pm
Μιλαει κ’ ο αλλαζοπολις, μια Αθηνα, μια Βρυξελλες, μια Χαβαη (δεν μπορεις παρα να παραδεχτεις οτι το αστειακι μου ειναι και γα, και μα, και το.)
Παντως ειλικρινα, δεν ειναι εξαιρετικης σημασιας ειδηση; Δεν πρεπει σε καποιο βαθμο να αναπροσαρμοσουμε τις εκφρασεις μας; Πχ πλεον τί σημαινει “δεν εχω τιποτα”; Ποια η διαφορα του “εχω τιποτα” κ΄ “δεν εχω τιποτα”;
August 29th, 2007 at 4:22 pm
Ναι αλλα τουλαχιστον ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΛΑΡΙ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΣΑΝ ΤΕΡΑΣ-ΠΑΤΕΡΑΣ.
(Α ρε τι μερες ηντουν εκεινες… ΕVRIS COME BACK! Επι τη ευκαιρια, να πω οτι ο Ευρης εχει καλυτερη θυγατεροπαραγωγη απο σενα, εχει 2 πλεον κ’ σου ριχνει στ’αυτια)
Κοιτα τωρα να ξεκινησεις κανα φλεημ ποστ, να παρει φωτια το μπλογκ του βατραχου, να παρει κ’ αυτος φωτια και να αρχισει να τρεχει σε αλλα μπλογκζ και να παρουν φωτια και αυτα και να γινει ιντερνετοκαυτωμα).
August 29th, 2007 at 10:07 pm
Δείτε κι αυτό το επιστημονικό “σενάριο”
August 29th, 2007 at 10:38 pm
Τι κάνουμε τώρα;
http://www.tikanoumetora.blogspot.com
August 30th, 2007 at 7:19 am
εχει αδειασει το ζεφυρι και ολοι οι καταυλισμοι των τσιγγανων και εχουνε πλακωσει ολοι στο πυργο σκανε στις τραπεζες τσεπωνουν τα τρια χιλιαρικα ευρω και το πουλο και εν τω μεταξυ με τη χαυρα που κανουνε στις τραπεζες δεν εχει παει κανενας πυροπαθης να παρει τα λεφτα του.λοιπον γαμω τη φαρα τους τα μουνοσκυλα πανε και βγαζουν λεφτα πατωντας στα αποτεφρωμενα πτωματα.δε ξερω για ποσο αλλα απο τη στιγμη που το ειδα αυτο ειμαι ρατσιστης γαμω το χριστο τους και τη παναγια τους.αλλα ως συνηθως φταιει η γαμημενη η πουτανα η κυβερνηση που μοιραζει τρεις χιλιαδες ευρω σε οποιον δειξει τη ταυτοτητα του ακου τι σκεφτηκαν τα μουνοσκυλα λογω προεκλογικης περιοδου ειμαι τοσο θυμωμενος που θα φτασω στα ορια μου και τοτε θα τα γραψω ολα στα αρχιδια μου πυρκαγιες και κυβερνησεις και θα κοιταξω μονο τη παρτη μου τη μακαροναδα της μανας μου και το μουνι απο απεναντι αλλα ειλικρινα δε θελω γιατι αυτο μας εφερεως εδω…
August 30th, 2007 at 8:24 am
ο Εύρης κερδίζει 2-1 αλλά τώρα, στο 87′ ήρθε η ώρα να βάλουμε στο παιχνίδι τον killer striker…
August 30th, 2007 at 8:28 am
Γιατί δεν του το γράφεις στα σχόλιά του όμως. Εδώ πού να το δεί να απαντήσει;
August 30th, 2007 at 8:41 am
Σωστά, τα τρία τέσσερα απλά πράγματα που θα έπρεπε να είχαν γίνει εδώ και μια δεκαετία για την πρόληψη και την αντιμετώπιση των πυρκαγιών δεν έγιναν επειδή η διανόηση στην Ελλάδα έχει αριστεροχριστιανικά ταμπού και επειδή δεν υπάρχουν ανεξάρτητες ακτιβιστικές οργανώσεις. Και η πυροσβεστική διαλύθηκε επειδή ο υπουργός είναι εγωεθνιστής, κι όχι επειδή είναι απλώς μαλάκας.
Και πρέπει να είσαι αριστεροχριστιανός για να απαιτείς από το κράτος σου όχι να σβήσει τις φωτιές αλλά τουλάχιστον να μην επιτρέψει σε 60τόσους ανθρώπους να ψηθούν ζωντανοί…
Με τους δεξιοσατανιστές, όμως, τί γίνεται;
August 30th, 2007 at 9:50 am
Όντως αυτό με την αρχαία αρβανίτικη μετοικεσία και τους πελασγούς τρελή μαλακία, αλλά το θεώρησα καλλιτεχνική στρογγύλευση της πραγματικότητας.
August 30th, 2007 at 10:58 am
δείτε και αυτό
http://indy.gr/analysis/i-pyrkagia-einai-meros-toy-mesogiakoy-topioy
August 30th, 2007 at 11:26 am
Μεχρι Δωριεις σας κανει ή να ψαξω κι’αλλο;
http://www.ethnologue.com/show_language.asp?code=tsd
Για τους αρβανιτες τωρα μην αρχισουμε συζητησεις, δεν καμνει…
August 30th, 2007 at 11:05 pm
TIS PYRKAGIES TIS BAZOYN OI AMERIKANOI ME TO HAARP
ME AYTO PROKALOYN KAI SEISMO KAI RIXNOYN TA PYROSBESTIKA AEROPLANA
EPISHS ME TO HAARP EPIREAZOYN TON EGKEFALO TON ANTHROPWN KAI TOYS KANOYN NA MIN PISTEYOYN OTI TO HAARP MPOREI NA TA KANEI OLA AYTA
ME DYO LOGIA TO HAARP EINAI KAI GAMO TO MIXANIMA
August 31st, 2007 at 1:09 am
August 31st, 2007 at 11:10 am
ΤΟ ΠΙΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ 1 ΜΗΝΑ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΤΕΙ … ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΜΕ ΔΕ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΠΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ. ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΡΑΤΟΥΣ…ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ… ΟΜΩΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ? ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ? ΘΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΝΑ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗ ΦΥΣΗ, ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ?
Η ΑΛΛΑΓΗ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ.
ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΑΘΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΤΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΣΚΟΠΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΗΚΑΝ ΤΟΣΑ ΔΕΝΤΡΑ ΣΠΙΤΙΑ ΖΩΑ ΑΔΙΚΑ.
August 31st, 2007 at 3:23 pm
εγωεθνισμός–> εθνοκεντρισμός
έτσι απλά το πρόσθεσα
πολύ καλή ανάλυση.
August 31st, 2007 at 3:26 pm
όχι, το πιο τραγικό είναι ότι θα προσποιούνται όλοι ότι το θέμα βουτήχτηκε στη λήθη, παρόλο που θα βλέπουν για τα επόμενα 10 χρόνια τουλάχιστον ΜΑΥΡΟ ΠΡΑΓΜΑ μπροστά τους έναντι ζωγραφιάς της φύσης.
September 10th, 2007 at 2:55 pm
Για την συμμετρική απειλή :
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=100260432
September 26th, 2007 at 10:23 pm
[...] Λεπτομέρειες εδώ. [...]