level
Η συντακτική ομάδα του DKTF (=εγώ) παρ’ όλο που θα πάει στρατό γιατί χέζεται να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις μιας συνεπέστερης με την ιδεολογία της στάσης, ανέκαθεν υποστήριζε με θέρμη τόσο τους αντιρρησίες συνείδησης όσο και τους συμπολίτες μας που μη βλέποντας το λόγο να χάσουν έστω και μία μέρα από τη ζωή τους υπηρετώντας καραβανάδικες αγκυλώσεις, επιδοτώντας μπαστουνοβλαχοχώρια που θα έπρεπε να είχαν ερημώσει εδώ και 100 χρόνια και προσφέροντας την ψευδαίσθηση της ασφάλειας και την αυταπάτη της εθνικής υπερηφάνειας σε ένα μάτσο κομπλεξικές κωλόγριες, επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν τις ίδιες τις αδυναμίες του παρανοϊκού συστήματος καταπίεσης που λέγεται υποχρεωτική στράτευση, ώστε να μην πέσουν στη λούμπα.
Η συντακτική ομάδα του DKTF δεν καταλαβαίνει με τι ακριβώς μούτρα αριστερά έντυπα και sites ξεχνούν την εναντίωσή τους στην καταπίεση και εκτοξεύουν ύβρεις του τύπου “φυγόστρατος” σαν τίποτα εθνικόφρονα κατινότσουλα.
Η συντακτική ομάδα του DKTF κι αν δεν είναι σε θέση να παραμείνει συνεπής στις πράξεις, σε καμία περίπτωση δεν παραμελεί την υποχρέωσή της να είναι συνεπής στα λόγια.
Ως εκ τούτου, βροντοφωνάζει:
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗ
ΚΑΤΩ Η ΤΥΡΡΑΝΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΑΒΑΝΑΔΩΝ
ΚΑΤΩ ΟΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΕΣ ΣΚΑΤΟΓΡΙΕΣ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΕΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΣΑΣ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ
ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ.
October 2nd, 2007 at 1:07 pm
Θα φας καλάάάά πουλάκι μου. Ώστε δεν έχει πάει ακόμα ε; Θα υπηρετήσεις ΚΙ ΕΣΥ την μαμά πατρίδα. Θα πέσεις κι εσύ στα σκατά.
—–
Μια αλεπού
(που επειδή της κόπηκε η ουρά στο δόκανο, θέλει να κάνει μόδα την κομμένη ουρά γενικώς)
October 2nd, 2007 at 1:11 pm
Σιγά, όσο μαλακία και να είναι, αποκλείεται να έχει deadlines, παραδοτέα και TPR. Εξάλλου μου έχουνε πει ότι στον Έβρο έχει άπειρα άγρια χασισόδεντρα.
October 2nd, 2007 at 1:37 pm
Αν και μάλλον θα το ξέρεις, ρίξε και μια ματιά εδώ :
http://www.omhroi.gr
ίσως σου φανεί χρήσιμο.
ένας ανυπότακτος..
October 2nd, 2007 at 1:43 pm
H ypokrisia file i ipokrisia, opos kai na to deis!
October 2nd, 2007 at 2:28 pm
Η υποκρισία είναι φυσιολογικο αποτέλεσμα ενός παρανοϊκού συστήματος αξιών.
October 2nd, 2007 at 2:48 pm
Το ζουμί είναι αλλου. Η Λιάνα δείχνει τον πραγματικό της εαυτό. Αυτόν της νεολαίας του θείου εθνάρχη, των διορισμών στη κρατική tv σε μια εποχη που χρειαζόσουν μπαρμπα βουλευτή για να βγάλεις άδεια για το ποδήλατο. Οπότε γιατί να μη βοηθήσει τον γαλάζιο (ή μάλλον σκούρο μπλε) wanna be κουμπάρο να αποκαταστήσει την “τιμή” του στο “οχι χαζό” λαό. Αλλά στη τελική, το ΚΚΕ εδώ και δεκατετίες έχει αποδείξει με πράξεις (τα λόγια περισσέυουν) ότι ανήκει μάλλον στο χώρο της ακροδεξιάς. Ήταν φυσκό επόμενο να πάρει και τη Λιάνα μας. Καλή θητεία σε όλους μας και ελπίζω να μη μας πιάσει τρέλα όταν ο 19χρονος κάφρος που ενδεχομένως να θεωρεί τα κείμενα του νέμεσις και του περίανδρου ως υψιστη λογοτεχνεία θα μας δίνει διαταγές.
October 2nd, 2007 at 2:49 pm
Δεν καταλαβαίνετε κάτι: άλλο είναι η πολιτική ιδεολογία (ζήτω η Ελλάς), άλλο είναι η τσεπική ιδεολογία (θα φοροδιαφύγω όσο γουστάρω κι ας βουλιάξει το κράτος), άλλο είναι η βολεψιματική ιδεολογία (σιγά μην πάω στρατό).
Δείτε τους ιερείς και μητροπολίτες μας. Αστράτευτοι και άκαπνοι που εκφωνούν φιλιππικούς εναντίον των “αστράτευτων αρνησιπάτριδων”.
October 2nd, 2007 at 2:51 pm
A, και κάτι άλλο (υπό το φως των νέων δεδομένων): το ότι πήγα στρατό φαίνεται πως εκμηδένισε τις ελπίδες μου να εκλεγώ βουλευτής στο ελληνικό κοινοβούλιο.
October 2nd, 2007 at 3:25 pm
Simfwnw stis apopseis sou gia ton strato kai th 8hteia. Alla o ar8rografos den tsirizei ws allos e8nikofrwn. Allwste to leei kai sthn eisagwgh pou einai to “provlima”:
Κωμικοτραγική αποκάλυψη για ένα κόμμα που λέει ότι εκφράζει τις εθνικο-πατριωτικές δυνάμεις και ισχυρίζεται ότι πρωτοστατεί στην υπεράσπιση των εθνικών συμφερόντων.
Auta…
October 2nd, 2007 at 3:45 pm
Σεβαστές οι απόψεις οτι η θητεία ειναι μαλακισμένη και άχρηστη! Συμφωνώ!
Παρόλα αυτά οκ, δεν θα πεθάνεις κιόλας χαλάρωσε και εμείς πήγαμε…και δεν έγινε κάτι. Φυσικά δεν θα σου μάθει τίποτα ο στρατός, φυσικά δεν θα γίνεις καλύτερος άνθρωπος.Απλά μια υποχρέωση είναι ..που εχει το δικό μας κράτος. Και επειδή ρεαλιστικά δεν πρόκειται να αλλάξει σύντομα..ακολουθησε..και εσυ τον δρόμο άλλων τόσων - γραμματιζούμενων ή αγράμματων - εξάλλου όταν καθαρίσεις την πρώτη σου τουαλέτα θα νιώσεις την..ισοπέδωση
Καλη θητεία και το παν ειναι να περάσεις την είσοδο, αν το κανεις μετά μετράς ανάποδα!
October 2nd, 2007 at 4:20 pm
Λευτεριά στον αντιρρησία συνείδησης Αϊβαλιώτη.
Τώρα δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ που επιτέλους ένας δικός μας (σαν τον σύντροφο Αϊβαλιώτη έχω πάρει και εγώ με διάφορους τρόπους περί τις 4 αναβολές και πάω για την 5 και τελευταία - και αορίστου χρόνου) μπήκε στη βουλή ή να τα πάρω στο κρανίο που η ακροδεξιά άρχισε να πλαγιοκοπεί το χώρο μας.
October 2nd, 2007 at 4:37 pm
Τόσα χρόνια οι δεξιοί - ακροδεξιοί κατηγορούν τους αριστερούς ως εχθρούς της πατρίδας. Τώρα πετύχαμε έναν ακροδεξιό που δεν πήγε φαντάρος και σκοπεύουμε να τον γλεντήσουμε!
[Πάντως είναι τόσο λουφαδόρος που δεν πήγε καν να κάνει τη βυσματική θητεία του που θα έμοιαζε μάλλον με διακοπές αλλά πήρε απαλλαγή! Α, όχι, συγγνώμη... θα πάει να υπηρετήσει 45 μέρες]
Να δω στους τοίχους “αλληλεγγύη στον αντιρρησία συνείδησης Αϊβαλιώτη” κι ας πεθάνω!
October 2nd, 2007 at 5:02 pm
Λευτεριά στο σύντροφο Αιβαλιώτη (του j95)…
ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ!…
October 2nd, 2007 at 5:32 pm
περαστικά j…
October 2nd, 2007 at 7:13 pm
Simfwnw apolytws me ta sholia gia to strato.
Gynaika gar den anagastika pote na paw alla den simainei oti den borw na katalavw poso fasistiko einai to prepei tis stratologisis stin ellada.
ALLA o typas apo pote einai sydrofos??Akrodexios einai, kai apo ti stigmi pou ypostirizei ethnikistikes idees einai kai ypokritis. Alla estw egw na sevastw oti den goustare na paei strato, gousto tou. Alla ohi kai sydrofos re j o aivaliwtis ektws ean ehw hasei epeisodia oswn afora to poious thewreis sydrofous sou.
October 2nd, 2007 at 10:12 pm
Σιγά, όσο μαλακία και να είναι, αποκλείεται να έχει deadlines,
παραδοτέα και TPR
lol, αρκεί να μην πας στο Σώμα Πληροφορικής ;-p
Όπως και να ‘χει, καλή αντοχή όταν έρθει η ώρα.
October 2nd, 2007 at 10:37 pm
Γιατί νομίζεις στο ΣΕΠ έχουν; χο χο χο χο
ΣΕΠ -> Σωμα Έρευνας Πληροφορίκης
Be there or be square!
October 2nd, 2007 at 10:41 pm
Το αν είναι υποκριτής ή όχι δεν έχει καμία σχέση με το πόσο χοντρομαλακία είναι ο στρατός. Τα δικαιώματα είναι για όλον τον κόσμο και οι παράλογες υποχρεώσεις δεν είναι για κανέναν. Δε λέει πουθενά *εκτός από τους ακροδεξιούς ή *κυρίως για τους ακροδεξιούς. Έτσι το βλέπω εγώ.
Από εκεί και πέρα το “σύντροφος” προφανώς[+] ήταν ειρωνικό.
[+] αυτή η αισιοδοξία μου…
October 2nd, 2007 at 11:05 pm
Εγώ έκανα την γκράντε μαλακία και πήγα ΔΕΑ. Μην το κάνεις. Ούτε ΜΙΑ ΩΡΑ παραπάνω σ’ αυτό το μπουρδέλο.
Δεν ξανακούστηκε. Να βγάζουν πολίτες δουλειά για μια ολόκληρη τάξη εργαζομένων. Καμία άλλη επαγγελματική τάξη δεν έχει ολόκληρο κράτος να τη βοηθάει. Τον ανθό της νεολαίας να παριστάνουν τους ξενοδοχουπαλλήλους για ένα χρόνο (παλιότερα δύο) υπηρετώντας κοπρόσκυλα. Ούστ γαμώτο το φελέκι σας.
ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΑΣ.
ΣΚΑΤΑ ΣΤΗ ΠΟΥΣΤΟΠΑΤΡΙΔΑ ΣΑΣ.
ΨΟΦΑ ΠΟΥΤΑΝΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΝΑ ΓΑΜΗΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ.
ΖΗΤΩ Η ΤΟΥΡΚΙΑ, Η ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
October 2nd, 2007 at 11:50 pm
Μια χαρά θα περάσεις.
Ήμουνα ΔΕΑ το 1996 (μιλάμε εποχές με άγρια καψώνια που δεν τα έχεις δει σε ΚΑΜΙΑ ταινία) και παρόλα αυτά σου συνιστώ ανεπιφύλακτα να γίνεις αξιωματικός.
Φιλτραρισμένες ίσως από τον χρόνο , αλλά οι αναμνήσεις μου από το στρατό είναι η σκληρότερη αλλά και η νοσταλγικότερη εποχή της ζωής μου.
Κάτι σαν τον ναυτικό που θαλλασοπνίχτηκε μεν, φωνάζει πουτάνα θάλασσα αλλά παρόλα αυτά την λατρεύει!!
Θα έδινα οτιδήποτε για να ξαναπάω και να τα ξαναζήσω ΟΛΑ.
Ακόμα και τις φάσεις στο φυλάκιο στην Φ. με εμένα επικεφαλή και με βοηθό μου έναν ψυχοπαθή θρησκόληπτο μάγειρα να επιτηρούμε τα στενά μεταξύ ΧΧΧ και ΧΧΧ που κόντεψε να με σφάξει.
Ακόμα και την φάση με χαλασμένο ρανταρ στο άλλο φυλάκιο που επισκευάζαμε έξω στους -10 C και μετά έφαγα 10 μέρες φυλάκα επειδή ξεσφράγισα τα κυάλια υπέρυθρων (μεγάλη ιστορία).
Ακόμα και τα καψώνια στο λόχο ΥΕΑ που αμα σας τα διηγηθώ θα σας σηκωθεί η πέτσα.
Αχ ΣΤΡΑΤΟΣ. Γαμάτα ήτανε.
J95, πάνε πες στον αξιωματικό που θα σε κατατάξει
“‘Εχω ένα φιλαράκι έφεδρο αξιωματικό, 35άρη , να κάνει αυτός για μένα την θητεία μου?”
Και θα έρθω τρέχοντας , στο ορκίζομαι!!!
October 2nd, 2007 at 11:54 pm
Ρε ξεκολλάτε πρώτον δεν πάω *τώρα* και δεύτερον εννοείται ότι θα τα περάσω μια χαρά.
October 3rd, 2007 at 2:23 am
Αχ, και κόντεψα να πάθω καρδιακό επεισόδιο! Ο νους μου πήγε στο χειρότερο -εκεί πάει ο νους απο μόνος του, όταν ξαφνιαζόμαστε και δεν ελέγχεται επαρκώς- πήγε λοιπόν στις συμμετοχές του στρατού μας σε ξένες αποστολές, ΝΑΤΟ, ΟΗΕ, ΙΡΑΚ, κλπ…
Για κάνε μια έρευνα καλού κακού, ποιοι πάνε εκτός Ελλάδας..? Μήπως πάνε μόνο οι έμμισθοι και ανησυχώ τζάμπα..?
October 3rd, 2007 at 6:48 am
‘Αλλο ο αντιρρησίας που τραβιέται χρόνια ή εκείνος που παίρνει τρελλόχαρτο, και φορτώνεται το στίγμα …
και άλλο ο ασυνείδητος που χρησιμοποιεί αθέμιτα μέσα και υπόγειες διαδρομές για να αποφύγει κάτι που οι υπόλοιποι κάνουν κι από πάνω κάνει και τον τιμητή.
Στην πρώτη περίπτωση είναι συνείδηση και αρχές και θάρρος στην υπεράσπιση των επιλογών.
Στη δεύτερη είναι λαμογιά και θρασυδειλία.
Και όντως θέλει κράξιμο.
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα
October 3rd, 2007 at 9:52 am
Μαστορα, ρεταρεις. Πριν απο λιγες μερες την μπηκες αδικα στο παιδι για το βιβλιο της ΣΤ’(οδιαολο) Δημοτικου, τωρα λες οτι θα πας φανταρος. Σε βλεπω σε 5 χρονια μεχρι κ’ Δ.Υ. (ακομη χειροτερη προφητεια: μονιμοποιημενος ΕΠ.ΟΠ.)
2 κουβεντες: μην πας. Τραβα παιξε πεηντμπολ να ξεχαρμανιασεις, παρε κανα μηνα οφφ και εξαφανισου, τραβα κατσε σε κανα Πομακοχωρι κ’ γινε Μπεκτασης αίντε κ’ Κιζιλμπασης αμα θες να πας Εβρο, κανε κατι τελος παντων. Αν το Δημοσιο κ’ η ζωη εξω σε περαζει μια, τοτε μεσα με ολους τους περιορισμους αλλα την ιδια μαλακεια θα σε πειραξει δυο. Καλο ειναι επισης να γνωριζεις οτι η θητεια εχει παραπλευρες συνεπειες: υπολογισε 2 μηνες μετα την απολυση για κανονικη επαναφορα στα εγκοσμια - και καμποσα χρονια προκειμενου να απωλεσεις την στρατιωτικη ιδιοδιαλεκτο (η οποια μπορει να καυχαται για πολλες ευρηματικες λεξεις αλλα για μενα μενα χαρακτηριστικο της ειναι εξαιρετικο και προσεγγιζει την χαοτικη θεωρηση των πραγματων: ο στρατος του Ελληνισμου χρησιμοποιει τον ορο “Ελληνας” / “Νεοελληνας” ως μειωτικο!).
Εναλλακτικα: αμα πας, κοιτα να πας καπου που να εχει λιγο ενδιαφερον αλλιως θα πεθανεις απο βαρεμαρα. Σοβαρολογω. Θα παιρνεις ναρκωτικα για να αντεξεις τη βαρεμαρα του στρατου - ειναι ψεμα οτι οι φανταροι παιρνουν ναρκωτικα στο στρατο γιατι ειναι δυσκολα κτλ / το ακριβως αντιθετο.
Αντιλαμβανομαι οτι θελεις κ’ εσυ να υπηρετησεις στους Λοκατζηδες οπως η αλλη ηρωικη μορφη της μπλοκοσφαιρας, ο Ευριπιπης, ο οποιος εχει κανει κ’ ντου για πλακα στο Τουρκικο εδαφος (βεβαια επειδη ειναι σεμνος δε τα λεει αυτα) και στον ελευθερο του χρονο αντι για σταυρολεξα ελυνε οπλα και κανονια, αλλα φιλαρακο αυτος ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Μακαρι η Ελλαδα μας να ειχε και αλλους Ευριπιπηδες. Αμα σε φερει ο δρομος απο το Μεγαλο Πευκο, ρωτα τους παλιους για τον Ευριπιπη. Αμα ο δρομος σε φερει στον Ευριπιπη, ρωτα τον για το Μεγαλο Πευκο.
October 3rd, 2007 at 10:34 am
Αμάν, ούτε λίγο χιούμορ δεν μπορεί να κάνει κανείς κι αρχίσατε τις συμβουλές με το στρατό ενώ το θέμα ήταν άλλο, λέμε.
J, σκέψου να κάνεις πλάκα με το γάμο. Θα σου την πέσουν οι παντρεμένοι να μην το κάνεις.
October 3rd, 2007 at 10:54 am
εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί πας …
είναι τόσο εύκολο να μην πας …
October 3rd, 2007 at 10:56 am
Ασε μας ρε αμπεμπαμπλομ!
Το μηνυμα σαφες: οποιος, ενω μπορει νομιμως να τη γλυτωσει, παει στρατο, ειναι μαλακας. ‘Η ακριβεστερα, υφισταται εις βαρος του τεκμηριο μαλακειας.
Εκτος αμα ειναι ο Ευριπιπης.
Για την ακριβεια, ισως αξιζει να πας φανταρος ακριβως επειδη πηγε ο Ευριπιπης.
October 3rd, 2007 at 10:58 am
από την άλλη όμως δεν μπορείς να τπ παίζεις εθνικαράς και παληκάρι του στρατού και της ορθόδοξης στρατοκαυλίωσης και από την άλλη να μη πηγαίνεις στον στρατό
εκτός από τη συντακτική ομάδα του dktf θα έπρεπε να είναι συνεπής και ο “σύντροφος”
η γυναίκα του καίσαρα κλπ κλπ
October 3rd, 2007 at 11:04 am
Να πάει, εμείς τι ήμασταν που πήγαμε;
Και υπηρετήσαμε την Πατρίς.
Και πλύναμε τις χέστρες αξ/κών και υπαξ/κών.
Ε;
Έξω οι αστράτευτοι αρνησιπάτριδες από τον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό.
Remember our boys on the Malabar front!
And the sailors in the Floating Fortresses!
October 3rd, 2007 at 1:44 pm
Συμπληρώνω: Πλύναμε και τις χέστρες των συναδέλφων μας που μας είχαν γραμμένους στα @@ τους και με το που τελιώναμε την αγγαρεία, έμπαιναν μέσα και τα έκαναν πάλι κώλο…
October 3rd, 2007 at 2:29 pm
Μωρε ας τολμουσαν να το κανουν στον Ευρπιπη αυτο και να εβλεπες για ποτε θα τους εχουνε τα κεφαλια μεσα να το γλυψουν.
October 3rd, 2007 at 4:04 pm
Εντάξει.
Το χειρότερο που μπορείς να πάθεις στο στρατό είναι κανένα κόμπλεξ ανωτερότητας.
October 3rd, 2007 at 4:55 pm
Δε το νομιζω. Στο στρατο πλεον ο Ευριπιπης ειναι το μετρο συγκρισης. Και τον Ευριπιπη δεν τον φτανει κανενας.
October 3rd, 2007 at 5:05 pm
OUTE ENA LEPTO MIN TOUS XARISEIS..
POIA PATRIDA IPITETOYME???
PSIT KANTHN GIA TA KSENA.. LYSH GIA POLOUS KAI DIAFOROUS LOGOUS
October 3rd, 2007 at 5:45 pm
Η διαφορα ομως ειναι οτι αν το ιδιο σκεφτοτανε και ο Ευριπιπης, τωρα η Ελλαδα θα ηταν επαρχια της Τουρκιας και αυτη η συζητηση δεν θα γινοταν γιατι ο βατραχος θα ητανε στο Κουρδισταν κ’ θα πολεμαγε Κουρδους.
Η πατριδα μας θελει νεους Ευριπιπηδες.
Ο τζευ ειναι φερελπις Ευριπιπης.
October 3rd, 2007 at 7:10 pm
@jesus: Σωστός.
October 3rd, 2007 at 8:26 pm
Καλα, αμα ερθει κανα βραδυ ο Ευριπιπης σα τη κομπρα, αθορυβος και θανατηφορος, και σου κοψει το λαρυγγι με το 4μετρο σουγιαδακι (μονο τη λαμα μετραω) που εχει για να κοβει τις σελιδες απο τα βιβλια που διαβαζει, θα σου πω εγω.
October 3rd, 2007 at 10:47 pm
Ρε άσχετο, αληθεύει ότι του Στρατούλη ο γιός ήταν αυτός που έκανε τη ληστεία στην Κυψέλη; Ξέρει κανείς;
(Χι χι χι)
October 3rd, 2007 at 11:29 pm
δεν εγκρίνω.
October 4th, 2007 at 12:23 am
“OUTE ENA LEPTO MIN TOUS XARISEIS..”
Με 8 ευρώ τον μήνα; Για μ****ες ψάχνουν; Εμένα πάντως η προσφορά τους δεν με δελέασε :Ρ
“POIA PATRIDA IPITETOYME???”
Την πατρίδα την υπηρετούμε καλύτερα μην κάνοντας υποχρεωτική θητεία. Όποιος κάνει υποχρεωτική θητεία σπαταλάει δημόσιο χρήμα (τον ντύνουν, τον ποτίζουν, τον ταΐζουν κτλ) για το τίποτα. Ένας πόλεμος δεν θα γίνει με τουφεκάκια και φαντάρους αλλά με εξειδικευμένο προσωπικό και σύγχρονα όπλα (αεροπλάνα, πυραύλους κτλ). Ας μην πετάμε τους φόρους μας στα σκουπίδια αν θέλουμε μια καλή άμυνα. Σύντροφε Αϊβαλιώτη είσαι αληθινός πατριώτης τελικά :Ρ
October 4th, 2007 at 5:45 am
Δικό σου το μπλογκ, έχεις δικαίωμα να το λες.
Αλλά για μισό. Το ποστ αυτό μιλάει για τον Αϊβαλιώτη του ΛΑΟΣ και το πως τη σκαπούλαρε απ’ το στρατό. Το έπαιξες ρεπόρτερ. Λοιπόν, σου έφερα κι εγώ ειδησούλα. Δεν σου άρεσε η δική μου; (Εκεί κολλούσε το γελάκι στην παρένθεση).
Και μη μου πεις ότι ο ένας είναι γιος και ο άλλος ενεργό στέλεχος άρα έχει διαφορά γιατί θα σου πω για την εκκωφαντική αποσιώπηση και σκανδαλώδη συγκάλυψη από τα κατά τα άλλα λαλίστατα και πεινασμένα για αίμα ΜΜΕ που τώρα το γύρισαν στις κυρίες με τας καμελίας και δεν σας ξέρω κύριε ποιος είστε.
October 4th, 2007 at 7:52 am
Και μη μου πεις ότι ο ένας είναι γιος και ο άλλος ενεργό στέλεχος
——–Εγω αυτο θα σου ελεγα:ο γιος του Στρατουλη δεν ειναι ο Στρατουλης, ο Αιβαλιωτης ειναι ο Αιβαλιωτης. Να σου φερω αλλο παραδειγμα: ο γιος Πλευρης πρεπει να καταδικαζεται απλα και μονο λογω του φασιστα πατερα του; Τσεκαρε μηπως το τελευταιο ΣουΚου εγινες λιγο περισσοτερο φασιστας.
October 4th, 2007 at 8:06 am
ok, ειπα να μην τσιμπησω αλλα τελικα δεν αντεξα…
Οντως j, αν ειχες δει με τα ματια σου αυτα που ειδα εγω στην θητεια μου θα ησουν διαφορετικος ανθρωπος. Δεν ημουν απο παντα ηρωας. Ηρωας εγινα για να αντεπεξελθω στις περιστασεις. Το στρατευμα μας αφησε 4 απο μας, μονους και αβοηθητους για ενα χρονο κυριολεκτικα στην φωλια του λυκου. Δεν ειχαμε να αντιμετωπισουμε μονο τους Τουρκους η τους συνηθισμενους ξενους γειτονες των συνορων που εχουν οι αλλοι στρατιωτες, αλλα και αλλες απειρες εθνικοτητες που ειχαν κατακυριευσει το μερος. Χωρις εφοδια, χωρις οπλα, χωρις κρανη, χωρις οχηματα, χωρις στολη, μερα νυχτα, δεν ηξερες ποτε θα μπορουσε να συμβει το μοιραιο…
Η πλατεια Φιλομουσων στην Πλακα ειναι ατιμο μερος j (εντωμεταξυ ολα ειναι πανακριβα στην εκει. Στο τριζωνικο ναουμ με τα λεφτα που ενας στρατιωτης της Πλακας παιρνει ενα κρουασαν ζαμπον τυρι και εναν εσπρεσο αγοραζεις 10 κιλα παιδακια και την κανεις ταρατσα. Ουτε εξτρα επιδομα λαμβαναμε ουτε τιποτα…τιποτα…)
Ηρωες ειναι αυτοι
που κρατησαν την Πλακα ελληνικη!
October 4th, 2007 at 8:23 am
@Αττιλας: Θα ηθελα η συζητηση για το ατομο μου να σταματησει εδω. Η προβολη με φερνει σε αμηχανια. Ημουν ενας απλος στρατιωτης που εκανε το χρεος του και ως τετοιο θελω να με θυμουνται και οχι ως ροκ-σταρ.
Θελω να πιστευω οτι δεν εκανα τιποτα περισσοτερο και τιποτα λιγοτερο (ισως αυτο να το εκανα) απο οτι θα εκανε οποιοσδηποτε αλλος ΕΛΛΗΝΑΣ ειχε να φυλαξει το εν λογω νευραλγικο ποστο.
Και η τιμη και η δοξα δεν ειναι δικη μου. Ανηκει μαζι και στα 4 παλικαρια που κρατησαν το μερος με θαρρος και αυταπαρνηση τον δυσκολο εκεινο καιρο (οι Αποκριες στην Πλακα ειναι παντα επικινδυνες, το μερος βραζει, μια σπιθα αρκει να φερει την καταστροφη, οι χειρισμοι πρεπει να ειναι λεπτεπιλεπτοι) .
Παλικαρια, ισα με δυο μετρα, που εστιβαν την πετρα, που σημερα ζουν αναμεσα μας, που κανουν μια απλη δουλεια, που το ματι σας δεν θα τους ξεχωριζε απο τους απλους θνητους, που δεν ζηταν και δεν ζητησαν ποτε ουτε ενα φυσικο χυμο πορτοκαλι απο μια καφετερια της περιοχης δωρεαν για αυτα που εδιναν.
Και σε ολους τους αλλους πριν και μετα απο μενα που, σκληροτεροι και απο το σφηριλατημενο ατσαλι, σιωπηρα σφραγισαν την συνεχεια της ελληνικοτητας της Πλακας.
October 4th, 2007 at 10:01 am
Οχι, οχι και παλι ναι στο οχι Ευριπιπη! Ακριβως επειδη εισαι ανθρωπος του χρεους και της ανιδιοτελους προσφορας πρεπει να αφουγκραστεις το μηνυμα των καιρων. Η (γυναικα) μητερα-πατριδα ΜΑΣ εχει αναγκη απο εναν ΑΝΤΡΑ Ευριπιπη, για να την προστατεψει. Δεν εχει αναγκη απο κρυπτο-νεογκαυ (ας βγουνε να το πουνε, επιτελους, τι φοβουνται; Και τι σοι πολιτικος ανδρας μπορει να ειναι ενας που φοβαται να το πει;) που βαυκαλιζονται και, κυριως, ακκιζονται. Που ειναι η λεγεωνα της Πλακας, ο μοντερνος ιερος λοχος που για αλλη μια φορα θα σωσει την Ελλαδα απο την βεβαιη καταστροφη που παραμονευει τοσο εκτος μα κυριως εντος των συνορων μας; Τωρα που ΕΠΙΚΕΙΝΤΑΙ ΑΝΑΚΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ; Που η ΚΥΠΡΟΣ μας, ο κηπος της καρδιας μας, κινδυνευει; Που οι Ρεπουστηδες πανε να αλλοιωσουνε την ιστορια μας πιο πολυ απο ο,τι αλλοιωνουν οι μπακαληδες τη φετα; Ο γιος της Μιραντολινας ειναι μικρος ακομη Ευριπιπη, δεν μπορει να σηκωσει το βαρυτερο και απο του Ατλαντα φορτιο. Για αλλη μια φορα, πρεπει να προτεινεις τα στηθη σου Ευριπιπη, τα “σαρκικα τειχη” οπως θα ελεγε ο ποιητης, απεναντι στους εχτρους μας. Και ειμαι σιγουρος οτι θα το κανεις.
Οι καιροι ου μενετοι Ευριπιπη. Εγω δε σου ζηταω τιποτα, οι προγονοι σου ΕΠΙΤΑΣΣΟΥΝ να κανεις το καθηκον σου Ευριπιπη. Για να μπορουν ανθρωπαρια σαν και μενα να κοιμουνται ησυχα.
October 4th, 2007 at 11:31 am
Δεν το έσβησα χ, αλλά σημείωσα ότι δεν εγκρίνω. Για το λόγο που είπε ο Αττίλας: άλλο “ο δείνα έκανε αυτό”, άλλο “ο γιος του δείνα έκανε αυτό”.
Εξάλλου δεν το έπαιξα ρεπόρτερ, αλλά σχολιαστής. Όταν έγραψες το σχόλιο λογικά υπήρχαν μόνο φήμες ότι ο γιος του Στρατούλη συνελήφθη, φαντάσου να έβγαιναν ψευδείς οι φήμες, τότε θα είχαμε έναν ανώνυμο σχολιαστή σε ένα ανώνυμο μπλογκ να συκοφαντεί την οικογένεια ενός επώνυμου ανθρώπου. Άμα το έγραφες σήμερα, που το γεγονός έχει επιβεβαιωθεί και το έχουν παίξει 1002 σταθμοί, δε θα είχα κανένα πρόβλημα (αν και πάλι θα παρατηρούσα ότι kat’ arxin δε μας ενδιαφέρει για κάποιον που έκανε ληστεία πoιανού γιος είναι, αυτό μας ενδιαφέρει μόνο αν π.χ. έχει ευνοϊκή μεταχείριση).
ΥΓ για να είμαι ειλικρινής δεν ήξερα καν ποιος είναι ο Στρατούλης.
October 4th, 2007 at 11:33 am
Ναι, κι εγώ το έχω προσέξει ότι ακκίζονται τώρα τελευταία!
October 4th, 2007 at 12:24 pm
Τωρα θα τον στεναχωρησω (παλι) τον Ευριπιπη αλλα θα σκασω αμα δε το πω: ποιος πρωτομιλησε για τον ακκισμο σε αυτη τη χωρα; Ποιος το ανεδειξε ως μειζον θεμα, για να το θαψουν καναλια κ’ πολιτικοι; Την απαντηση την ξερετε - ή επρεπε να την ξερετε - ολοι σας.
Η χωρα αυτη σου χρωσταει Ευριπιπη, δεν της χρωστας. Αλλα ειμαι σιγουρος οτι αυτο δεν θα σε αποτρεψει απο το να πεις με στεντορεια φωνη, με τη μακρια αρχαιοελληνικη σου κωμη να κυματιζει στον ηδυ αττικο αερα, πως “Χρεος δεν εχω προς τα σιδερα και τα μπετα, αλλα προς την ιδια μου την πατρωα γη”.
Ειναι τιμη μου μου ως νεος Ομηρος, μπορω να γραφω, σε αυτο το φιλοξενο μπλογκ, για μια μοναδικη μορφη του αιωνιου Ελληνισμου, τον Ευριπιπη.
October 4th, 2007 at 1:07 pm
“Άμα το έγραφες σήμερα,…”
Σ’ αυτό έχεις ένα point. Αλλά τα ίδια ΜΜΕ είχαν πέσει σα γεράκια πάνω στον Κωνσταντόπουλο για το γνωστό θέμα -που στο κάτω κάτω ήταν προσωπικό του και άσχετο με την πολιτική. Ώσπου η πεντέλη ηρέμησε επιτέλους. Ορισμένα στελέχη του ΣΥΝ απολάμβαναν ευνοϊκή μεταχείριση που βγάζει μάτι, αρχής γενομένης το ‘90-’93.
Γι’ αυτό και ο Αττίλας είναι αγνός ιδεαλιστής που προσπαθεί να δει με ηθικούς όρους ένα τοπίο γεμάτο σκατά. Όλα μετράνε σ’ αυτή την κωλότρυπα που λέγεται hell-ass.
October 4th, 2007 at 2:31 pm
Διαβαζω και εγω αυτο το blog οταν εχω καμια εξοδο, εν μεσω πολεμων και συγκινηθηκα…
Α ρε Βριπιδη εισαι μεγαλος παιχταρας. Κριμα που αποσυρθηκες απο την ενεργο δραση. Απο τοτε που εφυγες καμια αποστολη δεν ειναι πια η ιδια. Τι Καιρο, τι Βισμπαντεν πηγα, τιποτα, ολα εχουν χασει το αρωμα τους…
J95 αργεις να μπεις? Θα ειχα αναγκη μιας 3ημερης αδειας …
Χαιρετισματα στον πολεμοκαπηλο Αττιλα, το μυαλο της οργανωσης, οταν γυρισει απο το εξωτερικο να μας φερει τσιγαρα γιατι μας τελειωνουν και καινουργια παπουτσια, λιωσανε οι σολες μας απο τον πολεμο…
October 4th, 2007 at 2:57 pm
Καλή θητεία, Δημήτρη. Έχει και τα καλά του ο στρατός.
October 4th, 2007 at 3:53 pm
“Παλικαρια, ισα με δυο μετρα, που εστιβαν την πετρα, που σημερα ζουν αναμεσα μας, που κανουν μια απλη δουλεια, που το ματι σας δεν θα τους ξεχωριζε απο τους απλους θνητους…”
Τώρα αυτό γιατί μου φέρνει στο μυαλό το “Κλάμα βγήκε απ’ τον παράδεισο;”
October 5th, 2007 at 11:37 am
Αγνωστο γνωστο μου Χ,
Ορισμενα στελεχη ολων των κομματων απολαμβανου ειδικης μεταχειρισης. Δεν θα σου μιλησω για την αστεια αριστερα που εχουμε ουτε για τον Αλα-βανο, Αλα-βγανο.
Ο μακαριτης ο Κουμαντος, στο τελευταιο του αρθρο, ειπε κατι δεον θεωρηθη ως το αντιστοιχο πυρηνικης βομβας, ητοι συμπυκνωση ενεργειας σε μικρο πακετο. Ειπε λοιπον “Δεν μπορει να υπαρχει ουσιαστικη δημοκρατια χωρις τυπικη δημοκρατια”. Στο προκειμενο, δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι ο υιος Πλευρης ειναι το ιδιο φασιστας οπως ο πατερας του. ΟΜΩΣ - και εδω ειναι η μεγαλη διαφορα-, τον καταδικαζω για τις δικες του θεσεις (ή αμα θες, για την υιοθετηση των θεσεων του πατερα του) και οχι για το γεγονος οτι ειναι γιος του πατερα του.
Και παρε και κατι αλλο: ειδα χθες στο Σκαι οτι το προσωπο του Στρατουλη (υιου) ηταν πιξελαρισμενο. Χαρηκα, γιατι ποτε δεν γουσταρα την διαπομπευση κατηγορουμενων. Αναρωτηθηκα ομως γιατι ΚΑΝΕΝΑΣ γαμιολης δεν εκανε το ιδιο για τα τρομπονια της 17Ν ή για το καθε ταλαιπωρο φτωχομπινε που τον τραβανε στα δικαστηρια (θυμασαι ισως και την ιστορια της ΜΕΒΓΑΛ με το Ζαγοριτη να τονιζει οτι οι κατηγορουμενοι φοραγαν χειροπεδες). Σημερα διαβασα οτι ειχε πεσει κ’ γραμμη απο τον Πακη να μην γινει φασαρια για το θεμα της ταυτοτητας του συλληφθεντος, κατι που η αριστερα χαιρετισε, χωρις βεβαιως να εχει κανει κατι για αυτο το φαινομενο οοοοοοολα αυτα τα χρονια.
Αυτα, και το τονιζω, δεν μου τα ειπε ο Ευριπιπης.
October 5th, 2007 at 11:48 am
Εφυγε απο το στρατευμα ο Ευριπιπης και γινατε χειροτεροι κ’ απο προσκοπακια. Οταν ο Ευριπιπης ηταν Κυπρο, σε σκηνακια κοντα στα συνορα με την ΤΔΒΚ, ειδε οτι δυο φανταροι ειχαν μεινει απο τσιγαρα. Επειδη βαριοτανε να φορεσει τις μποτες του (νουμερο 56), πηγε ξυπολητος στην ΤΔΒΚ, ελισσομενος σα νεροφιδο μεσα στο νερο (η επιτομη της ευελιξιας), και πηγε σε ενα τουρκικο στρατοπεδο. Ηταν βραδυ, μπαινει στο στρατωνα, παει στο τουρκικο αντιστοιχο του ΚΨΜ το οποιο ηταν κλειστο. Βλεπει κ’ μια ταμπελα οτι λογω Ραμαζανιου θα εμενε κλειστο για μια βδομαδα. Τι να κανει, μπαινει στους θαλαμους και αρχιζει κ’ ξυπναει εναν-εναν του φανταρους, μιλωντας τουρκικα (τα οποια μιλαει φαρσι, ενω τα φαρσι τα μιλαει οπως μιλαει τα τουρκικα, δηλαδη φαρσι μιλαει τα φαρσι, δηλαδη φαρσι στο τετραγωνο) κ’ ζητωντας τους τσιγαρα. Καθως ομως οι δυναμεις του συμπαντος (κ΄ο Κοελιο) ειχαν συνωμοτησει εναντιον του, ολοι, μα ολοι ρε μαλακα σου λεω (5,000 φανταροι, ταξιαρχια σε πληρη συνθεση), δεν καπνιζαν! Τι να κανει τοτε ο Ευριπιπης, σπαει το ΚΨΜ (ενω δεν ηθελε γιατι ειναι κατα της ασκοπης βιας), παιρνει 2 κουτες τσιγαρα, και τι κανει το ατομο ρε:
(κανε λιγο σκρολ νταουν για μεγιστοποιηση εντασης κ’ αγωνιας κ’ προσληψης μηνυματος)
Καρφωνει με το καταδρομικο του μαχαιρι στον τοιχο 50 Κυπριακες λιρες τοσο για τα τσιγαρα οσο κ’ για τη ζημια στο ΚΨΜ. Εννοειται οτι οι ζημιες κ’ τα τσιγαρα καναν δε καναν τοτε 5 λιρες, αλλα ο Ευριπιπης ειναι κιμπαρης ρε μαλακα.
Απο κει βγηκε εκεινος ο αστικος μυθος για τον ΛΟΚατζη που μπηκε στην ΤΔΒΚ και καρφψσε τον μπερε του στο στρατωνα του Μεχεμετιων.
Αμα εχεις τα κοτσια ρε, γινε Ευριπιπης, μη μου ζητας εμενα τσιγαρα και μποτες.
October 6th, 2007 at 3:17 pm
Δύο “καλά” μού’ μειναν απ’ το στρατό: ότι συνάντησα κάθε καρυδιάς καρύδι, κυριολεκτικά, ειδικά στο κέντρο. Και ότι γνώρισα από πρώτο χέρι τον πιο διεφθαρμένο οργανισμό του Ελλαδιστάν. Πολεοδομίες και δήμοι ωχριούν μπροστά του. Οπότε μ’ αυτά τα δύο παίρνεις μια καλή τζούρα από τους ανθρώπους της χώρας και το κράτος της. Άλλο να το φαντάζεσαι κι άλλο να το δοκιμάζεις.
Το χειρότερο ήταν η αβάσταχτη ανία, κατατονία - η θητεία ήταν τότε μεγαλύτερη. Σ’ έπαιρνε ο στρατός από τη μαμάκα και ολοκλήρωνε το θεάρεστο έργο της παραγωγής μικροαστών τεμπελχανάδων.
Φαντάζομαι τον j στο στρατό και ανατριχιάζω. Όι όι μάνα μου.
Άραξε j.
October 6th, 2007 at 7:23 pm
Η αναφορα σε Καιρο κ’ ειδικα σε Βισμπαντεν μου κεντριζει το ενδιαφερον. Στο Βισμπαντεν δεν γινεται το σχολειο LRRPs?
October 18th, 2007 at 7:55 pm
Μη μασάς φίλε! Ενα αστείο είναι ο στρατός(αυτή η μ@λ@κί@ τέλος πάντων). Το ενδιαφέρον είναι ότι θα συναντήσεις αυτό που λέμε “κάθε καρυδιάς καρύδι” κι από αυτούς θα ξεχωρίσεις με πoιους ταιριάζουν τα χνώτα σου;-)
Θα διαπιστώσεις πως αποτελεί καθρέπτη της κοινωνίας μας,δηλαδή τίγκα στην αναξιοκρατία, στους γλειψιματίες και στους βιζματίες. Οσοι μιλάνε για εθνικά και μεγάλα ιδανικά που τάχα μου εκφράζει ο σημερινός στρατός, απλά λένε μαλακίες. Εσωτερικά το όλο σύστημά του είναι σάπιο γεματο στελέχη τυχοδιώκτες και λάγνους παχουλών μισθών και συντάξεων.
Και μια συμβουλή: μην πάρεις πολλά πράγματα στην αρχή ουτε πολλά φράγκα. Σε δύο βδομάδες περίπου θα πάρετε άδεια ορκωμοσίας 3-4 μερούλες, και θα είσαι πάλι σπίτι σου.
Καλή δύναμη!
April 5th, 2009 at 8:14 pm
ΟΥΣΤ ΑΝΑΡΧΟΜΟΥΤΡΑ. ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΤΕΜΠΕΛΟΣΚΥΛΑ