απεργία δημοσιογράφων

Το κοινωνικό κόστος προβλέπεται δυσβάσταχτο.

Δηλαδή φανταστείτε, όχι φανταστείτε τώρα στις 27/11 να συμβεί κάτι πραγματικά συγκλονιστικό και να μην υπάρχουν δημοσιογράφοι να το διαστρεβλώσουν σύμφωνα με την ασχετοσύνη τους, να το πετσοκόψουν σύμφωνα με τις προκαταλήψεις τους και τελικά να το θάψουν σε κάποιο μονόστηλο στου Πούτσου τ’ Αρμένη επειδή το πρωτοσέλιδο θα ασχολείται με κάτι παντελώς άσχετο που θα συμφέρει το αφεντικό τους.

Κατά τα άλλα, το να σε βάζουν στο ίδιο ταμείο με δημοσιογράφους και δικηγόρους είναι σα να σε βάζουν στο ίδιο ταμείο με χαφιέδες και κονσιλιέρι. Και το να θεωρούνται αυτοί “επιστήμονες”[*] λέει πολλά για το πολιτισμικό επίπεδο της χώρας. Τι επιστήμες έχουμε; Την επιστήμη του να χρησιμοποιείς ένα δαιδαλώδες σύστημα νόμων για να αποκομίζεις κέρδος, και την επιστήμη του να κλείνεις τα μάτια του κόσμου σε αυτό το χάλι.

Προφανώς δε θα περάσει αυτό το πράγμα (η ενοποίηση), ή μάλλον είναι πολύ μεγάλη συζήτηση το αν και το πώς πρέπει να περάσει αυτό το πράγμα, αλλά σόρι, όταν βλέπω τα #1 τσιράκια του συστήματος να μιλάνε για “ληστρικό κράτος” (που αν είναι Χ ληστρικό, τουλάχιστον το Χ/2 οφείλεται στο ότι μας ληστεύει για λογαριασμό των εκδοτών και των διαπλεκομένων, με την απόλυτη συνέργεια των δημοσιογράφων και ιδιαίτερα των πρωτοκλασάτων), το μόνο που θέλω να κάνω είναι να καγχάσω. Άντε γαμηθείτε ρε, που μου ανακαλύψατε το 2007 ότι το κράτος είναι ληστρικό.


Ήρθαν για την υγεία, και δεν είπα τίποτα: το αφεντικό μου προμηθεύει στα νοσοκομεία 40 ευρώ το κουτάκι με τις ασπιρίνες.
Ήρθαν για τους φορολογούμενους, και δεν είπα τίποτα: το αφεντικό μου με τους φόρους τους φτιάχνει δρόμους στο τριπλάσιο της τιμήςτους.
Ήρθαν για τη δημοκρατία, και δεν είπα τίποτα: έτσι κι αλλιώς το αφεντικό μου ανεβοκατεβάζει όποιον γουστάρει.
Έτσι όταν ήρθαν για εμένα, όλοι βροντοφώναξαν με ανακούφιση: “βαράτε τον στ’ αυτιά τον αλήτη το ρουφιάνο”.

ΥΓ: Το ποστ θα μπορούσε να αγγίζει την ουσία του προβλήματος, αλλα επέλεξα να ασκηθώ στο λογοτεχνικό ύφος της κωλοφυλλάδας.

[*] ειδικά οι δημοσιογράφοι πολέμησαν με απροκάλυπτη λύσσα τους αποφοίτους των ΑΕΙ Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, γιατί οι πτυχιούχοι θα τους χάλαγαν την πιάτσα.

RSS feed | Trackback URI

36 Comments »

Comment by wabbit
2007-11-23 14:14:21

Εγώ πάντως στη θέση σου θα τασσόμουν αλληλέγγυος και θα πρότεινα απεργία διαρκείας (μήνα και βλέπουμε μετά), καταλήψεις τηλεοπτικών σταθμών και εφημερίδων, μέχρι και απεργία πείνας των πρωτοκλασάτων από αυτούς μπροστά από τη Βουλή… Κανείς δεν θα φιμώσει των Τύπο - όπως άκουσα από γνωστό πολιτικό (πρώην δημοσιογράφο)!!!

 
Comment by ΝΚΦ
2007-11-23 16:10:41

Ως απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Αθηνών, μπορώ να επιβεβαιώσω τον αστερίσκο σου. Με τα υπόλοιπα δεν πολυσυμφωνώ, όχι ότι έχεις εντελώς άδικο, βέβαια…

Comment by j95
2007-11-23 16:28:48

Τα υπόλοιπα θεωρώ ότι καλύπτονται από το υστερόγραφο, και για να το κάνω ακόμα πιο λιανά παρωδώ το ύφος της κλαίουσας ιτιάς των ελληνικών ΜΜΕ.

 
 
Comment by pølsemannen
2007-11-23 16:29:11

Λυπάμαι αγαπητέ Μετσοβίτη αλλά πλέον είσαι επιστήμων (Εγώ προσωπικά το “επιστήμων” το έχω χεσμένο και προτιμώ το μηχανικός) ισάξιος του κ. Τάκη Τσουκαλά.

Ο κ. Τάκης Τσουκαλάς κάνει εκπομπή στο tv magic => Ο κ. Τάκης Τσουκαλάς είναι δημοσιογράφος => Ο κ. Τάκης Τσουκαλάς πρέπει να τοποθετηθεί στον ίδιο ασφαλιστικό φορέα που θα ασφαλίζει τριμοσιογράφους, μηχανικούς, γιατρούς, δικηγόρους (οι καλύτεροι γαμπροί μιλάμε) => Ο κ. Τάκης Τσουκαλάς είναι ο καλύτερος γαμπρός => Ο κ. Τάκης Τσουκαλάς είναι επιστήμων.

Ευχαρισθώ,

Κάρολος Πολσεμάνογλου.

ΥΓ.

Αντί τα θηριώδη αποθεματικά του ΤΣΜΕΔΕ να χρησιμοποιηθούν για βελτίωση των παροχών του ταμείου, δόθηκαν ένα κάρο λεφτά για την αγορά της τράπεζας Αττικής. Ρε δε…

Comment by j95
2007-11-23 16:34:45

Η αγορά της τράπεζας Αττικής είναι επένδυση, δεν υπάρχει κατ’ αρχήν κάτι κακό στο να βάζεις Χ λεφτά κάπου με προοπτική να πάρεις 1.5Χ. Ιδιαίτερα αν τα θηριώδη αποθεματικά έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία 15 χρόνια που η αναλογία συνταξιούχοι:ασφαλισμένοι είναι κάτι σαν 1:7, πράγμα που προφανώς θα αλλάξει σε καναδυο δεκαετίες.

Κατά τα άλλα έχω πάρα πολλά ράματα για τη γούνα του ΤΣΜΕΔΕ, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.

ΥΓ κι εμένα μου τη σπάει πάρα πολύ αυτό το “επιστήμονες”. Έχει από πίσω του μια πολύ 50s νοοτροπία, του στυλ “δε λερώνει τα χέρια του, ergo επιστήμονας”. Της θειας σας το μπουγαδοκόφινο, εμείς είμαστε *μηχανικοί*.

Comment by maintanos
2007-11-27 14:55:05

engineering=mpakalies

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
2007-11-23 16:51:22

Κι εμείς οι Ολυμπιακοί είμαστε επιστήμονες, θέλω να μας δώσουν τη σύνταξη από τώρα να ‘ουμ’

 
Comment by Zalmoxis
2007-11-23 21:35:13

1. Με απεργία διαρκείας, άρα χωρίς δελτία ειδήσεων στο χαζοκούτι, οι πολίτες -ίσως- αποκτήσουν ξανά πολιτική σκέψη.

2. Δημοσιογραφία στην Ελλάδα δεν είναι “να κλείνεις τα μάτια του κόσμου σ΄ αυτό χάλι”, είναι να του το παρουσιάζεις αυτό το χάλι σαν Παρθενώνα.

3. Ξέρω δημοσιογράφους με απολυτήριο Β΄λυκείου που αδημονούν με την ενοποίηση των ταμείων να τυπώσουν κάρτα που να γράφει “Δημοσιογράφος - επιστήμων” να τη δείξουν στις μανάδες που έχουν τον καημό που ο γιόκας δεν έχει δίπλωμα να κορνιζάρει στον τοίχο δίπλα στον “γέρο-ναυτικό με το τσιμπούκι”!

 
2007-11-24 00:24:09

Πάντα αναρωτιόμουν και απάντηση δεν έχω πάρει. Ποιοι και πώς είναι αυτοί που γράφουν στις εφημερίδες;

 
Comment by S G
2007-11-24 04:45:19

τι εγινε, δημοσιογραφοι και νομικοι στο ιδιο ταμειο? πολυ δυσκολο το βλεπω αλλα εν τελει γιατι να μην αποφασιζει ο καθε κλαδος αυτονομα τι κανει με τα λεφτα του?

 
Comment by elawyer
2007-11-24 04:47:53

Ο δικηγόρος είναι συμπράττων λειτουργός της Δικαιοσύνης, χωρίς τον οποίο ο δικαστής δεν δύναται να εφαρμόσει τον νόμο. Η θέση σου ότι η νομική επιστήμη εξισούται με την αποκόμιση κέρδους κατ’ εκμετάλλευση ενός δαιδαλώδους συστήματος νόμων αποδεικνύει την παντελή άγνοιά σου ότι οι “νόμοι”, δηλαδή το δίκαιο δεν εφαρμόζεται μηχανιστικά (σαν να βάζεις δεδομένα σε υπολογιστή και να σου βγαίνει εργόχειρο), αλλά απαιτεί τον ανθρώπινο παράγοντα που θα κάνει επαγωγή των κανόνων στα συγκεκριμένα πραγματικά περιστατικά.

Η νομική είναι μια θεμελιακή ανθρωπιστική επιστήμη, η οποία αναζητά το διαχωρισμό του δικαίου από το άδικο. Το να θεωρείς περίπου κατάπτωση της κοινωνίας ότι τοποθετεί τους δικηγόρους σε υψηλό επίπεδο (και καλά… πήγαινε να δεις τι τραβάει κάθε μέρα ο κόσμος στην Ευελπίδων για 700 ευρώ το μηνα…) σε εκθέτει.

Επιπλέον, οι κρίσεις αυτές είναι εντελώς, μα εντελώς, άσχετες με το ασφαλιστικό και την ενοποίηση των ταμείων.

Comment by Αττιλας
2007-11-24 14:05:48

Απο Supertramp

“And the cat flies and the crow walks
And the ghost dies and the sow talks
And they tell us that they’ll be as good as gold
Hey brother, where’s your soul?
Believe nothing that you’re told”

Aμαν με αυτη τη γαμημενη συντεχνιακη αλληλεγγυη.

Comment by j95
2007-11-24 14:33:26

Δεν είναι συντεχνιακή αλληλεγγύη, είναι διασυντεχνιακή απέχθεια.

(Comments wont nest below this level)
Comment by Αττιλας
2007-11-24 15:01:57

Ε οχι, νομιζω ο ηλοιερ θα σου πει οτι δεν εχει τιποτα με πχ τους αρχιτεκτονες γιατι κατα βαση η αρχιτεκτονικη ειναι “τεχνη και μαλιστα ανθρωπιστικη, της οποιας οι κοινωνοι συνδυαζουν την ταση για ηθικη και ασιθητικη εξυψωση του ατομου με την αναγκη για πρακτικοτητα στην καθημερινη ζωη. Το να θεωρεις πχ καταπτωση το γεγονος οτι ο δρομος Μεγαλοπολης - Καλαματας κοστισε ενα σκασμο λεφτα (κ’ τα κακομοιρα τα εργατακια κ’ οι μηχανικοι του πεδιου - ξεκαθαριζω οτι δεν μιλαω για τους Συβαριτες μηχανικους απο τον Κροτωνα- δεν πηραν τιποτα) για να καταπεσει πανηγυρικα, σε εκθετει.”

Βεβαιως, το οτι οι δικεοροι οτι συμπραττοντες λειτουργοι της Δικαιοσυνης μαλλον σημαινει επισης οτι ειναι κ’ συνυπαιτιοι για το χαλι που επικρατει στο χωρο της δικαιοσυνης, μερος του οποιου ειναι κ’ τα 700 ευρω το μηνα.

 
Comment by j95
2007-11-24 15:50:37

διορθώνω: μονόπλευρη διασυντεχνιακή απέχθεια. :)

 
 
 
 
Comment by alberich
2007-11-24 09:38:02

Το χάσμα είναι μεγάλο.Δεν μπορούν να μας βάλουν με τους δικηγόρους. (Βλέπε και C.P Snow - The two cultures)

“Δεν είναι δυνατόν να ανεχώμεθα να κτίζομεν ωραία και δαπανηρά κτίρια, επάνω όμως εις ακανόνιστα και ακατάλληλα “αστικά” τεμάχια γης, και να μη δυνάμεθα να δώσωμεν επαρκή αερισμόν και φωτισμόν εις τα κτίρια αυτά, διότι οι δύο ανόητοι και μύωπες γειτονικοί ιδιοκτήται και οι δύο φιλέριδες δικηγόροι των έχουν επινοήσει το “ανυπέρβλητον” φράγμα μιας ανοητοτέρας από αυτούς “μεσοτοιχίας”

Δεν είναι δυνατόν να ανεχόμεθα όπως ο διαχωριστικός χάνδαξ του αγρού ενός αμόρφωτου χωρικού, ομού με τον δικηγόρον του, εμποδίζη την διέλευσιν των γεωργικών μας μηχανών, αι οποίαι πανίσχυροι σιδηροί τιτάνες, αναμένουν να οργώσουν ολοκλήρους κοιλάδας- ή παρακωλύει την εκτέλεσιν ενός ωραίου έργου υδρεύσεως ή την ανύψωσιν ενός μεγαλοπρεπούς υδατοφράκτου, ο οποίος θα ηδύνατο να ευεργετήση ολόκληρον περιοχήν.”

Α.Ρουσόπουλου- Καθηγητού του Πολυτεχνείου
Κατασκευάζειν και Χαίρειν -Προς ουσιαστικόν Λογισμόν και Τάξιν
Αθήναι 1936

Comment by j95
2007-11-24 12:01:42

καλά τους τα λεει ο παπς

 
 
Comment by blaubart
2007-11-24 12:36:51

Εντάξει να σου πω κάτι, αν το καλοσκεφτείς όλοι βουτηγμένοι μεσ’την γραφειοκρατία είμαστε. Στο κειμενάκι που πραθέτει ο Alberich μπορεί το 1936 να ήταν έτσι τα πράγματα όμως εν έτει 2007 τα κτίρια δεν έχουν επαρκή αερισμό και ηλιασμό επειδή εμείς οι μηχανικοί δεν θέλουμε να χάσουμε ούτε ένα τετραγωνικό γιατί μας κοστίζει τουλάχιστον 2 χιλιαρικάκια…
Anyway, το θέμα πάντως με το ασφαλιστικό είναι αρκετά σοβαρό. Είναι εξοργιστική αυτή η ευκολία με την οποία το κράτος μισό αιώνα τώρα βουτάει χέρι στα ταμεία λες και είναι λεφτά δικά του ενώ σε άλλες περιπτώσεις (βλέπε την ολοένα αυξανόμενη περιουσία της πουτάνας της εκκλησίας) τίποτα. Δεν γαμιούνται ρε τα μουνόπανα

Comment by j95
2007-11-24 14:44:42

Εγώ θα ήθελα να μην είμαι γραμμένος πουθενά, όχι γιατί δεν πιστεύω στο σύστημα ασφάλισης αλλά γιατί δεν το εμπιστεύομαι. Συγκεκριμένα δεν εμπιστεύομαι καθόλου τα άτομα που διαχειρίζονται τα ταμεία, εμπιστεύομαι ακόμα λιγότερο την κυβέρνηση που τους ελέγχει και εμπιστεύομαι αρνητικά τους συμπολίτες μου, που ιδιαίτερα οι μικρομεσαίοι είναι οι #1 εισφοροκλέφτες και κακοπληρωτές.

Πληρώνει ο άλλος 200 ΤΕΒΕ με 5000 τζίρο το μήνα, και κάνει λες και του πίνουνε το αίμα. Άντε γαμήσου ρε, εγώ με το καλημέρα στο ΤΣΜΕΔΕ πλήρωσα 600 ευρώ για ενάμιση μήνα.

Comment by blaubart
2007-11-24 14:51:17

Πολύ σωστά τα παραπάνω. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου

(Comments wont nest below this level)
 
Comment by talos
2007-11-25 02:06:00

ΟΚ, αλλά εγώ που πληρώνω 270 τον μήνα ΤΕΒΕ ανεξάρτητα από τα πόσα βγάζω - και που εν πάσει περιπτώσει σε εξαιρετικά καλό μήνα βγάζω τα μισά από τα 5 που λες (και σε κακό το εν δέκατον), έχω κάθε δικαίωμα να λέω ότι μου πίνουν το αίμα. Σε συνδυασμό μάλιστα με το ότι κόβω για κάθε λεπτό που εισπράττω. Διότι καταλαβαίνω μεν ότι αν συνέδεαν τις εισπράξεις του επαγγελματία με την εισφορά, θα γινόταν της κακομοίρας με τα μαύρα, αλλά από την άλλη είναι ψιλομαλακία να πληρώνεις πάγια χ χρήματα ανεξάρτητα από τις δουλειές που έχεις - και που αν βγάζεις 5k τον μήνα θα έπρεπε να πληρώνεις πολύ περισσότερα από 270. Μάλιστα αν έδινε ο πεντοχίλιαρος 1250 τον μήνα, εγώ θα έδινα χαρούμενος και τριακόσια… Εν γένει, εγώ είμαι κοντά στον μέσο όρο του ασφαλισμένου στο ΤΕΒΕ - πιθανόν πάνω από τον μέσο όρο - όχι αυτός που βγάζει 5 χιλιάρικα.

Και μην συγκρίνεις το ΤΣΜΕΔΕ τώρα με το ΤΕΒΕ. Το πρώτο παρέχει κάποιες υπηρεσίες και κάποιες συντάξεις, το δεύτερο ένα πέος. Άσε που και στις δύο περιπτώσεις το σύστημα δουλεύει υπέρ των υπεραμειβόμενων και εναντίον των υποαμειβόμενων.

(Comments wont nest below this level)
 
Comment by Rodia
2007-11-25 16:06:48

Η τραγωδια των ταμειων ειναι οτι συστεγαζουν εργαζομνους και εργοδοτες._

(Comments wont nest below this level)
 
 
 
Comment by Zalmoxis
2007-11-24 13:10:12

@ μεγαλοκοπέλα,

…”Πάντα αναρωτιόμουν και απάντηση δεν έχω πάρει. Ποιοι και πώς είναι αυτοί που γράφουν στις εφημερίδες”…

Δεν ξέρω “ποιοι”, αλλά για το “πως” είναι, εύκολο να τους αναγνωρίσεις στο δρόμο. Είναι ακριβώς όπως οι δημοσιογράφοι της tv, με μόνη διαφορά πως δεν ρίχνουν από το ακίνητο πρόσωπό τους κλεφτές ματιές δεξιά - αριστερά να δουν αν τους αναγνώρισε ο κόσμος…

 
Comment by alberich
2007-11-24 13:17:33

Νόμιζα ότι υπερβάλλουμε γενικώς εδώ.
Πάντως, για να είμαστε ειλικρινείς, για τη χρεωκοπία του ΙΚΑ έχει ευθύνη και ο χώρος μας. Στην οικοδομή τουλάχιστον η ανασφάλιστη εργασία είναι κανόνας. Βέβαια οι άμεσοι εργοδότες των ανασφάλιστων είναι μια ελιτ επίσης οικοδόμων/υπεργολάβων (οι οποίοι επίσης περιμένουν σύνταξη από το ΙΚΑ και το παίζουν και Νίκος Ξανθόπουλος) αλλά όσο νάναι κι’ εμείς επωφελούμαστε από αυτή την κατάσταση που κρατάει χαμηλά το κόστος.

 
Comment by Ντροπαλός
2007-11-24 21:23:34

Καλησπέρα,
Εάν μού έλεγε κάποιος για “ταμείο επιστημόνων”, θα το θεωρούσα κατά βάση μία έξυπνη μεταμφίεση σε ένα σύστημα λίγων ταμείων, λαμβανόμενης υπ’ όψιν την πληθώρα των αποφοίτων πανεπιστημίων. Στο τέλος το σύστημα θα είχε (το ξέρω έχω κάνει ένα σούπερ άλμα): ταμείο αυτών, που βρίσκονται σε υπαλληλική σχέση, ταμείο αυτασφαλισμένων, επικουρικό ταμείο και (ενδεχομένως) ταμείο Χ.
Στο ταμείο επιστημόνων, βέβαια, θα θεωρούσα, λοιπον, λογικό να μπάινουν όλοι οι επιστήμονες, όπως τους αντιλαμβάνεται η ελληνική γλώσσα και κοινωνία. Με λίγα λόγια όχι μόνο δικηγόροι (λάθος νομικοί επιστήμονες), δημοσιογράφοι, μηχανικοί, αλλά και θεολόγοι, φυσικοί, φιλόλογοι, πληροφορικοί επιστήμονες, πολιτικοί επιστήμονες, ψυχολόγοι, γιατροί, οικονομολόγοι, χημικοί κλπ. Με λίγα λόγια όλοι οι εργαζόμενοι απόφοιτοι πανεπιστημίων.

Ειδικότερα για το δημοσιογράφοι και επιστήμονες:
Μια αρχική παρατήρηση. Φαίνεται ότι όπως γενικότερα συμβαίνει επιρρεαζόμαστε οι περισσότεροι από δημοσιογράφους, που δεν ασκούν, όπως πρέπει την δουλειά τους.
Όπως προαναφέρθηκε από την στιγμή και που και στην Ελλάδα η δημοσιογραφία θεραπεύεται επιστημονικά, τότε θεωρείται και αυτή επιστημονικός κλάδος (=μεγάλη παρένθεση. Βέβαια από την άλλη δεν γνωρίζω, εάν θεραπεύεται στο Πανεπιστήμιο ή δημοσιογραφία per se ή η ανάλυσή της, οι κοινωνικές επιδράσεις κλπ. Η διαφορά είναι σημαντική, διότι σε ανάλογες περιπτώσεις θα έπρεπε να δεχθούμε ότι από την στιγμή που κάποιος ασολείται με τις κοινωνικές επιδράσεις της ενασχόλησης με την αστρολογία ή με την ιστορία της, τότε η αστρολογία νομιμοποιείται να θεωρείται επιστημονικός κλάδος. Προσοχή δεν ταυτίζω την δημοσιογραφία με την αστρολογία κλπ. κλέινει η μεγάλη παρένθεση=)
Οι σοβαρές εφημερίδες φροντίζουν να έχουν δημοσιογράφους επιστήμονες για να είναι οι αναλύσεις τους έγκυρες. Πολιτικούς επιστήμονες και νομικούς για τις πολιτικές, οικονομολόγους για τις οικονομικές, φιλολόγους για τις κριτικές βιβλίων. Μηχανικούς κλπ για το επιστημονικό ρεπορτάζ κλπ. Δεν νομίζω ότι αυτοί δεν θεωρούνται επιστήμονες.

 
Comment by bfo
2007-11-24 22:51:03

Πληρώνει ο άλλος 200 ΤΕΒΕ με 5000 τζίρο το μήνα, και κάνει λες και του πίνουνε το αίμα.

Και ποιός ακριβώς είναι αυτός με το 5000 τζίρο;

Ο δικηγοράκος στην Ευελπίδων ή ο ανθυπο-Κούγιας; Ο δημοσιογράφος με το μπλοκάκι και τις 3 δουλειές των 300 ευρώ ή ο αρχισυντάκτης εφημερίδας;

Άντε γαμήσου ρε, εγώ με το καλημέρα στο ΤΣΜΕΔΕ πλήρωσα 600 ευρώ για ενάμιση μήνα.

Η λογική του καψωνιού στο στρατό. Μαλάκας είμαι εγώ που τα είχα υποστεί, να την πάθουν και οι άλλοι…

Comment by j95
2007-11-25 13:06:26

Για εμπόρους λέμε, bfo. Συντονίσου.

Και όχι, 300 ευρώ το μήνα εισφορά δεν είναι “μαλακία”, είναι φυσιολογικό αν θες στο ταμείο να μπαίνουν λεφτά >= των όσων βγαίνουν.

Στο ΤΕΒΕ ήταν (τουλάχιστον μέχρι το ‘93) προκλητικά ηλίθια τα πράγματα, εισφορές ~100 ευρώ και συντάξεις >1000 τη στιγμή που η αναλογία συνταξιούχοι:ενεργοί ήταν κάτω από 1:4. Σε συνδυασμό με το ότι πάνω από τους μισούς δεν πληρώνουν τίποτα (ή το πληρώνουν με διακανονισμούς στο τετράγωνο 5 και 10 χρόνια μετά, που είναι το ίδιο πράγμα), ειναι απόλυτα φυσιολογικό που αυτή τη στιγμή ξεπουλώντας τα πάντα το ΤΕΒΕ θα μπορεί να δίνει συντάξεις μόνο μέχρι τον Ιούνιο του 2008.

Αλλά γενικά οι έμποροι την έχουν αυτή τη νοοτροπία, θα ήθελαν (σε έναν ιδανικό κόσμο) να πουλάνε με κέρδος 3Χ, να τσεπώνουν το ΦΠΑ, να μη δίνουν καθόλου εισφορές και να πληρώνουν τους πάντες με έναν τουλάχιστο χρόνο καθυστέρηση. Και βέβαια αυτός ο ιδανικός κόσμος υπάρχει, και λέγεται “Ελλάδα”.

 
 
Comment by lazopolis
2007-11-25 09:12:11

(φωνή απ’το φιλελεύθερο υπερπέραν)

Να πληρώσετε ρε απατεώνες. Ξέρετε τί πληρώνουμε εμείς εδώ πέρα για ασφάλιση;;;

 
Comment by bfo
2007-11-26 13:01:02

Για εμπόρους λέμε, bfo. Συντονίσου.

Θεώρησα αυτό που έγραψες με βάση το γενικότερο θέμα της καταχώρησης, όχι μόνο με το ταμείο.

Εξάλλου, όσοι διαμαρτύρονται για το ΤΕΒΕ έχουν 5000 ευρώ το μήνα;

Και εγώ ήμουν στο ΤΑΕ (Ταμείο Εμπόρων, ως μέτοχος Ε.Π.Ε) και πλήρωνα κοντά 300 / μήνα με έσοδα χίλια κάτι.

Στο ΤΕΒΕ ήταν (τουλάχιστον μέχρι το ‘93) προκλητικά ηλίθια τα πράγματα, εισφορές ~100 ευρώ και συντάξεις >1000 τη στιγμή που η αναλογία συνταξιούχοι:ενεργοί ήταν κάτω από 1:4.

Η αναλογία δεν παίζει ρόλο. Την σύνταξη *του* πληρώνει ο καθένας με τις εισφορές του, δεν πληρώνει για τους νυν συνταξιούχους.

Ο μόνος λόγος που οι απατεώνες πολιτικοί μιλάνε για αναλογία -και το έχουν περάσει και στον κόσμο- είναι επειδή τα λεφτά των ταμείων τα έχουν φάει επί τριάντα χρόνια με εσωτερικά δάνεια και ομόλογα κλπ.

 
Comment by alberich
2007-11-26 13:35:56

Ισχύει αυτό που λέει ο BFO ,ειδικά για όσους πρόκειται να ενταχθούν στο “ταμείο επιστημόνων”.Δεν προλαβαίνεις καν να πάρεις πίσω 35 ετών εισφορές στο ΤΣΜΕΔΕ (συνυπολογίζοντας και το 2% που πληρώνεις για κάθε έργο που κάνεις) υπό μορφήν σύνταξης, αν δε φτάσεις τα 80.

Comment by j95
2007-11-26 14:58:49

Ε καλά, τα 80. Όχι τα 120. Και αρκεί να κάνεις ένα μπαϊ-πας για να στοιχίσεις στο σύστημα εισφορές 10-15 χρόνων.

 
 
Comment by Rodia
2007-11-26 14:44:19

Για δειτε και αυτο εδω, μηπως σας διαφευγει, ειναι χρησιμο:
http://rodiat7.blogspot.com/2007/11/blog-post_26.html

 
Comment by πιπ
2007-11-27 13:08:33

ψοφος στους δημοσιογραφους

 
Comment by pascal
2007-11-27 15:12:34

“Την επιστήμη του να χρησιμοποιείς ένα δαιδαλώδες σύστημα νόμων για να αποκομίζεις κέρδος, και την επιστήμη του να κλείνεις τα μάτια του κόσμου σε αυτό το χάλι”

Eντάξει…και την επιστήμη του να φτιάχνεις πολυκατοικίες που πέφτουν με σεισμό 4 ρίχτερ ή δρόμους που έχουν ανάποδες κλίσεις ή, ή, ή…

 
Comment by elena
2007-11-29 22:12:48

εχω δει σε εφημερίδες παιδακια από το τμημα των ΜΜΕ που έχουν μια αμυδρή υποψία για το πως βγαίνει το ρεπορταζ, εχω δει και αλλους που με εκαναν να απορω για το αν περασαν ποτε ακόμη κι εξω απ’ το πανεπιστημιο. αθλια ελληνικα και παντελής ελλειψη κρισης: ποια ειναι η ειδηση,που την τοποθετουμε, πως συνδυαζουμε τα δεδομενα μας…μαυρα μεσανυχτα και να αναγκαζομαι να ξαναγραφω το κειμενο, με το ονοματακι τους φαρδια πλατια φυσικα…
δεν τους πολεμαει κανεις, τους αντιμετωπιζει, δικαιολογημενα, με δυσπιστία
Υ.Γ. Κανεις δεν τρωει τοση χλαπατσα στην αρχη της καριερας του οση οι δημοσιογραφοι, που μεχρι να δουν μισθο φτυνουν αιμα.Κουλαρετε, δεν μπαινουν ολοι στο ιδιο τσουβαλι

 
Comment by andrien little
2007-11-30 12:55:19

Όσο τα παιδάκια δέχονται να δουλεύουν τσάμπα, για την προϋπηρεσία του υλατζή με το όνειρο να γίνουν Μάκης-διαμορφωτής-συνειδήσεων παραμάσχαλα, ακολουθώντας τη σχολή του όλα-στη-φόρα και δεν-γαμιούνται-όλοι-το-φύλλο-να-πουλάει, δύσκολα θα δούμε άσπρη μέρα.

Ζήτω η 27η Νοέμβρη!

 
Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
URI
Your Comment (smaller size | larger size)
You may use <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> in your comment.