όχι άλλα σποτάκια για τα λατομεία και το νερό
Μου ‘ρχεται να πάω στο Μαρκόπουλο με μια αξίνα και να αρχίσω να σκάβω μέχρι να εξαφανιστεί όλο το βουνό, έχοντας αφήσει τη βρύση ανοιχτή κατά τη διάρκεια της επιχείρησης.
Καταχωρήθηκε:
Tuesday, August 26th, 2008 στις 8:38 pm και στην κατηγορία Uncategorized.
RSS 2.0 feed για σχόλια.
Μπορείτε να σχολιάσετε, ή να κάνετε trackback από τη δική σας ιστοσελίδα.
August 26th, 2008 at 9:57 pm
respect
August 26th, 2008 at 10:32 pm
gia na ma8ete na akoyte skai
August 26th, 2008 at 10:35 pm
eishthrio gia th synaylia gia ta dash phrate?
8a nai ki o ntalaras
August 26th, 2008 at 11:20 pm
Ναι, θα φυλάξω τη σταγόνα μου για τη πισίνα του γείτονα. Το λατομείο γιατί να κλείσει είπαμε;
August 27th, 2008 at 11:17 am
Γιατί βρε; Εντάξει, είναι ενοχλητικές αλλά ο σκοπός είναι καλός.
August 27th, 2008 at 12:12 pm
Αν δεν κάνουμε ότι λέει ο σκαι μπορεί να πάμε στην κόλαση. Αυτοί ξέρουν, εμείς δεν καταλαβαίνουμε.
August 27th, 2008 at 12:17 pm
Κοίτα στις διακοπές είδα ειδήσεις στο BBC World όπου με ενημέρωσαν (με αυτή τη σειρά) ότι ο πληθυσμός του γαλάζιου γορίλα των πεδιάδων έχει αυξηθεί και ότι έφαγε πέντε χρόνια ο οδηγός του Μπιν Λάντεν. Δεν έχω καταφέρει ακόμα να προσδιορίσω το γιατί, αλλά αυτή η επιλογή ειδήσεων που θα έπρεπε κατά τη γνώμη της “σχολής ΣΚΑΪ” να απασχολούν εμένα (στις διακοπές στην Κωνσταντινούπολη), το Γεωργιανό (στην Οσετία), τον εστιάτορα στην Κουάλα Λουμπούρ, το στρατιώτη στο Ιράκ, το βομβιστή αυτοκτονίας στην Παλαιστίνη, τον υπάλληλο στα γκισέ της εθνικής και άλλα 6 δις άτομα με κάνει να νιώθω ότι κάποιοι μας θεωρούν εξαιρετικά ηλίθιους.
Εξάλλου πάντα σιχαινόμουνα τις σταυροφορίες των ΜΜΕ. Ο μοναδικός σκοπός κάθε τέτοιας σταυροφορίας είναι να αυξηθεί η εξουσία του ΜΜΕ που την κάνει.
August 27th, 2008 at 1:31 pm
Η τελευταία σου παράγραφος ανοίγει μεγάλο θέμα. Όντως οι ΜΜΕ σταυροφορίες είναι σιχαμένες και τις μισώ κι εγώ. Εκείνοι οι μαραθώνιοι μου δίνουν στα νεύρα, άσε που δεν ξέρω που πάνε τα λεφτά και ακούγονται και διάφορα.
Ωστόσο υπάρχει μια διαφορά. Ξέρεις, υπάρχουν οι λεγόμενοι ανώνυμοι δότες. Αυτοί δωρίζουν το ένα τους νεφρό χωρίς κανένα αντάλλαγμα. Παραμένουν μάλιστα ανώνυμοι. Βρέθηκε λοιπόν κάποιος που είπε ότι δεν είναι τόσο αθώοι και αλτρουϊστές. Κερδίζουν λέει στο ψυχολογικό επίπεδο για τους εαυτούς τους, λέει. Άσε, λέει, που μπορεί να “εξαγοράζουν” παλιές μεγάλες αμαρτίες.
Θεωρώ μια τέτοια άποψη διεστραμμένη και πνευματικό αυνανισμό. Το γεγονός ότι μπορεί να εξαγοράζουν παλιές αμαρτίες ή δεν ξέρω τι άλλο δεν ακυρώνει το μεγαλείο της πράξης τους.
Το συγκεκριμένο ΜΜΕ το παρακάνει λιγάκι με την προτεστάντικου τύπου λύσσα του για το συγκεκριμένο θέμα. Ίσως κάποιος bigshot εκεί μέσα να έχει προσωπικά με τον ιδιοκτήτη των λατομείων. Ίσως να συμβαίνει κάτι άλλο. Αλλά τίποτε από αυτά δεν ακυρώνουν τη θυσία πολύτιομου διαφημιστικού χρόνου για το συγκεκριμένο θέμα.
Το point μου δηλαδή είναι ότι πρώτα κοιτάω τι ΚΑΝΕΙ ο άλλος και έπειτα προβαίνω σε δίκη προθέσεων ή ό,τι άλλο.
August 27th, 2008 at 3:33 pm
Οι διαφημιστές και οι συνοδοιπόροι τους (σταθμοί κλπ) βασίζονται πάντα κυρίως στον απλό στατιστικό κανόνα που λέει “Η πλειοψηφία των ανθρώπων ΕΙΝΑΙ ηλίθιοι, επομένως μπορείτε ΑΦΟΒΑ να επεδύσετε σε αυτή την ηλιθιότητα”. Επομένως… διαφημιστείτε! Προβληθείτε! (κ.ο.κ.)
Χμ…
Ελα μου όμως που έχω ΠΟΛΛΑΑΑΑ χρόνια να παραβιάσω ένα δικό μου κανόνα, τον εξής
“Ποτέ δεν (ξανα-)αγοράζω προϊόν που μου τη σπάνε οι διαφημίσεις του”.
Κι όταν λέω “μου τη σπάνε”, εννοώ κυρίως μέσω της ποσότητας.
Δηλαδή, μπορεί να ΝΟΜΙΖΕΙ ο αφελής χαζο-διαφημιστής π.χ. της “Colgate” ότι κάθε φορά που η γκόμενα της διαφήμισης χαμογελάσει και δείχνει τα κάτασπρα δόντια της, κερδίζει… εμένα σαν πιθανό αγοραστή της. Αλλά είναι ΒΑΘΙΑ νυχτωμένος. Διότι (εδώ και πολλά χρόνια) έχω συντάξει στο μυαλό μου “μαύρη λίστα ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ διαφημιζόμενων”, στους οποίους έτσι και μπει κανείς είναι δύσκολο να ξαναβγεί. Σαν αποτέλεσμα, ΔΕΝ αγοράζω Colgate, Coka-Cola, και μία μακρά λίστα προϊόντων, στα οποία… όχι μόνο μου τη σπάνε οι πολλές διαφημίσεις τους, αλλά με χαροποιούν οι… ΑΓΝΩΣΤΟΙ ανταγωνιστές τους. (Και προϊόν που ΔΕΝ διαφημίζεται, μόλις το δω σε σούπερμάρκετ θα το περιεργαστώ και θα το δοκιμάσω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια φορά).
Σαν αποτέλεσμα, βρε τζαίη, έτσι κι είμασταν πλειοψηφία, διαφημιστές δεν θα εποιζούσανε παρά ελάχιστοι…
(την πολυλογία αυτή την καταθέτω έχοντας κατανοήσει ότι βαριέσαι και εκνευρίζεσαι ΕΞΙΣΟΥ από ο,τιδήποτε προβάλλουν πολύ τα ΜΜΕ).
August 27th, 2008 at 5:00 pm
Μολονότι δεν απέχω πολύ από το να παραδεχτώ ότι τα ΜΜΕ προσεταιρίζονται αξίες και ηγούνται πρωτοβουλιών με τρόπο που ενοχλεί την αισθητική μας, θα δυσκολευόμουν να προσπεράσω τόσο εύκολα την κριτική στην πρωτοβουλία καθεαυτή παραχωρώντας τη θέση της στην κριτική των προθέσεων.
@omadeon,
καταλαβαίνω πως αισθάνεσαι αλλά δεν είναι λίγο αδιέξοδη αυτή η πρακτική; Και, έχεις σίγουρα πειστεί ότι δε χρησιμοποιείς προϊόντα που έφτασαν στην αγορά συνοδευόμενα από μεγάλο όγκο διαφήμησης; Έστω και εάν δεν πωλούνται στο supermarket; Την CPU του υπολογιστή σου ας πούμε;
August 27th, 2008 at 7:05 pm
@Επισκέπτη
αυτό που είπες μοιάζει με το “έχεις σίγουρα πειστεί ότι ο οργανισμός του υγιούς ανθρώπου δεν έχει περισσότερα βακτηρίδια από υγιή κύτταρα”.
Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Αυτό ΔΕΝ σημαίνει την άποψη των… βακτηριδίων.
August 27th, 2008 at 8:59 pm
@omadeon,
Θαυμάσια. Δράττομαι της ευκαιρίας να σου πω τότε πως η Intel και η AMD έχουν κάνει ποσοτικά πολύ μεγάλη δουλειά στη διαφήμηση. Θα τις βάλεις στην black list των προϊόντων που δεν πρόκειται να ξανααγοράσεις;
August 27th, 2008 at 9:30 pm
@επισκέπτη
Μπορεί να μου τη σπάνε οι διαφημίσεις, αλλά ειδικά όταν υπάρχουν μόνο 2 ή 3 εταιρείες σε έναν τομέα και ο σκοπός των διαφημίσεων είναι αποκλειστικά πλέον η υπερίσχυση, …σε αυτή την περίπτωση (ΑΝ έχουμε ανάγκη κάποιο από τα προϊόντα τους) αποφασίζουμε ΟΧΙ με βάση τις ηλίθιες (και μη-) διαφημίσεις αλλά με ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ βάση την άποψη που διαμορφώνουμε συγκρίνοντας αντικειμενικά τεχνικά προσόντα στα προϊόντα τους.
Δηλαδή, ναι μεν έχεις δίκιο σε “ρηχό επίπεδο” (στο ότι είναι άτοπη μια ξερή γενίκευση - που κι εγώ ΔΕΝ ακολουθώ πάντα) αλλά σε βαθύτερο επίπεδο, δεεεν νομίζω..,. Και ιδού το ΓΙΑΤΙ:
1)
Στην Εποχή της Υπερφόρτωσης Πληροφορίας, ΚΑΘΕ είδους διαφήμιση είναι εκ των πραγμάτων άχρηστος Πληροφοριακός Θόρυβος ή SPAM.
2)
Στην _Έποχή της Γνώσης_, μας τη σπάνε όλοι αυτοί που υποκρίνονται πως “ξέρουν πριν από μας για μας” το κάθετι, ιδίως για πράματα που τους ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ (δηλαδή π.χ. τα προϊόντα που τυχαίνει να πουλάνε).
3)
Στην Κοινωνία των Δικτύων Ο,ΤΙ κι αν μου πεις για όσα φτιάχνεις ή όσα θέλεις να πουλήσεις ΔΕΝ θα καταφέρεις να εμποδίσεις την άποψη που θα σχηματίσω γι’ αυτά με αποκλειστική βάση αμερόληπτες κρίσεις.
Ξεφύγαμε από το θέμα, αλλά… παραμένουμε εντός της ευρείας αυτής περιοχής που συζητάει ο τζαίη. Της περιοχής “όσων μας τη σπάνε”…
August 29th, 2008 at 11:17 am
Παράθεση από omadeon:
“Ποτέ δεν (ξανα-)αγοράζω προϊόν που μου τη σπάνε οι διαφημίσεις του”.
Κι όταν λέω “μου τη σπάνε”, εννοώ κυρίως μέσω της ποσότητας.
……..
Δηλαδή, ναι μεν έχεις δίκιο σε “ρηχό επίπεδο” (στο ότι είναι άτοπη μια ξερή γενίκευση - που κι εγώ ΔΕΝ ακολουθώ πάντα)
Τέλος παράθεσης.
@omadeon,
Δεν είμαι εγώ που διατύπωσα μια διαπίστωση σε “ρηχό” επίπεδο. Είσαι εσύ που κάνεις κωλοτούμπες από την υπερ-γενίκευση στο σχετικισμό.
August 30th, 2008 at 6:58 am
Εεεεε, δεν μας χέζεις ρε επισκέπτη;
ΟΧΙ ΜΟΝΟ κωλοτούμπες κάνω αλλά ΚΑΙ άλματα, άλματα…
Με το κσταγαμημένο το “εγώ κι εσύ, εγώ κι εσύ” να προχωράς.
Αφού δεν υπάρχει εγώ (λένε κι οι Βουδιστές).
Και όμως υπάρχει (λένε πάλι οι Βουδιστές).
Αντίφαση? Κωλοτούμπα?
August 30th, 2008 at 7:11 am
Υ.Γ. Για να μιλήσουμε και σοβαρά, “ζούμε από τις εξαιρέσεις, όχι από τους κανόνες”. Και εξάλλου, μια έντονη γενική δυσφορία (για την πάααρα πολλή διαφήμιση) δεν εκφράζει “υπερ-γενίκευση”, ΟΥΤΕ κι οι αρχές “1, 2, 3″, στο σχόλιο 2008-08-27 21:30:35 (με blog) εκφράζουν “σχετικισμό”.
Βέβαια…
Αμα ζει κανείς μέσα σε απολιθωμένες κατηγορίες του μυαλού του, με τον Κόσμο τακτοποιημένο σε “όμορφα κουτάκια”, που δεν έχουν απαραίτητα καμμία σχέση με την -εκ φύσεως πολύ αντιφατική και πολύμορφη Πραγματικότητα- τότε…
“Είμαι υπέρ της διαφήμισης, και εσύ είσαι κατά. Επομένως εσύ είσαι ο Κακός. Είπες ότι δεν αγοράζεις προϊόντα που τείνουν να διαφημίζονται υπερβολικά; Κουφάλα σε έπιασα τώρα. ΚΑΤΙ θα υπάρχει που να εξαιρείται από τον κανόνα”.
(απάντηση “και λοιπόν τι;”, ανταπάντηση “εσύ είσαι ρηχός κι εγώ είμαι βαθύς” ή “εσύ κάνεις κωλοτούμπες”)…
Ρε επισκέπτη, μπας και είσαι BOT τελευταίας γενιάς. Για… απόδειξέ το, το ότι είσαι human!
August 30th, 2008 at 10:52 am
@omadeon,
Ας σου αναγνωρίσω καταρχήν το εξής: Είσαι προοδευτικό παιδί και η αλήθεια είναι πως σε ελάχιστα έχω να διαφωνήσω μαζί σου.
Η πραγματικότητα δεν είναι αντιφατική. Η αντίφαση είναι ένα λογικό γεγονός και εκπορεύεται από το νού. Είναι κατά κάποιο τρόπο μια Καντιανή επιταγή, ένα από εκείνα τα αναγκαία “κουτάκια” που διαθέτουμε για να τακτοποιούμε τα πράγματα προκειμένου να προσλαμβάνουμε τον κόσμο με τρόπο χρήσιμο και κατανοητό.
Την “άγρια ομορφιά του αντιφατικού λόγου σου” υπάρχει και άλλος τρόπος να τη δει κανείς: emoticons, χαρακτήρες bold, χυδαίες εκφράσεις, τακτική χρήση κεφαλαίων που δείχνουν ότι φωνάζεις, όλα μοιάζουν να έχουν επιστρατευτεί για να καλύψουν με τη φασαρία που κάνουν τα κενά της εσωτερικής σου ασυνεννοησίας.
Και ερωτώ: αφού κάνεις που κάνεις την κερκίδα στον j και χτυπάς παλαμάκια σε κάθε ευκαιρία, γιατί δεν κοιτάς τουλάχιστον να μάθεις κάτι από αυτόν; Ίσως δεν το έχεις συνειδητοποιήσει, αλλά ενώ ο δικός του λόγος έχει κάτι από την κομψότητα του νυστεριού, ο δικός σου είναι ένα άκομψο ρόπαλο. Βαράτε κι όποιον πάρει ο Χάρος.
August 30th, 2008 at 11:29 am
@επισκέπτη
Με έπεισες ότι δεν είσαι bot, αλλά 100% human.
Κοίτα να δεις, αν χειροκροτώ κάποιον είναι γιατί συμφωνώ με εκείνα στα οποία χειροκροτώ. Σε αντίθετη περίπτωση, μπορεί και να τον κράξω, και όχι πάντα με κομψό τρόπο. Και… ΒΕΒΑΙΩΣ μαθαίνω από το “νυστέρι” του j95.
Είσαι επίμονος και προσπαθείς να ανταποδώσεις τα ίδια. Ποσώς με νιάζει. Πράγματι, ώρες-ώρες βαράω _και- με άκομψα ρόπαλα. ΟΧΙ όμως εκείνους που σέβομαι ή κατανοώ (ακόμη κι όταν διαφωνώ μαζί τους).
Εσύ όμως θέλεις μανιωδώς να ζήσεις μέσα στη διαμάχη προσώπων, μέσω των ιδεών (στα σχόλιά σου εδώ πέρα). Τα πρόσωπα ΔΕΝ με ενδιαφέρουν. Οπως δεν με ενδιαφέρουν και τα λάθη στο ΣΤΥΛ τους (τα οποία ενίοτε κάνω κι εγώ).
August 30th, 2008 at 11:31 am
Υ.Γ. Δηλαδή “δεν με ενδιαφέρουν τα πρόσωπα” με την έννοια ότι δεν ενδιαφέρομαι για ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ μεταξύ τους, όταν συζητάμε ιδέες. Αλλιώς… με ενδιαφέρουν τα πρόσωπα, και πολύ μάλιστα. Αλλά για άλλους σκοπούς από τις προσωπικές επιθέσεις. Για επικοινωνία μάλλον.
August 30th, 2008 at 11:40 am
Οπότε..?? ΤΙ μας εμποδίζει από το να ασχοληθούμε δημιουργικά με εκείνα στα οποία _συμφωνούμε_ (ή και να διαφωνήσουμε στα ΛΙΓΑ, με πιο δημιουργικό τρόπο);
όταν βαράω με ρόπαλο (πολύ σπάνια) φροντίζω να ΕΙΝΑΙ άκομψο, όσο το δυνατόν. Αλλιώς… ΤΙ ρόπαλο είναι δαύτο? Οχι μόνο άκομψο, αλλά και αποτελεσματικό στα χτυπήματε (έστω τα σπάνια).
Ε, όπως βλέπεις όμως, με αδίκησες και… δεν σε βαράω ΚΑΝ!