σύντομο διάλειμα για επικαιρότητα
είδα στην τηλεόραση τον Πάκη (ένας είναι ο Πάκης) να απορρίπτει μετά βδελυγμίας το επιχείρημα του βουλευτή Δαϊλάκη “έχω ευθύνη απέναντι στο λαό της Δράμας που με ψήφισε να λέω τη γνώμη μου”.
Τα αντεπιχειρήματα του Πάκη ήταν βασικά δύο:
1) Ευθύνη έχεις απέναντι στην παράταξη που σε στηρίζει και όχι απέναντι στο λαό που σε ψηφίζει. (!!!)
2) “Γι’ αυτό δε θα με δείτε ποτέ να λέω ότι έχω ευθύνη απέναντι στο λαό της Α’ Αθήνας”(!!!)
Θυμίζω στο συνταγματολόγο κ. Πάκη ότι το πολίτευμα της χώρας είναι (θεωρητικά τουλάχιστον) ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ προεδρευομένη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και όχι τσιφλίκι συμμορίας. Επίσης δράττομαι της ευκαιρίας να συγχαρώ το λαό της Α’ Αθήνας για τις πανέξυπνες επιλογές του στον τομέα της κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης: τα τυπάκια κατάφεραν να εκλέξουν κάποιον που ομολογεί κυνικότατα ότι δεν αισθάνεται την παραμικρή ευθύνη απέναντί τους!
ΥΓ κατά τη γνώμη μου βέβαια ο λαός της Δράμας έχει μεγαλύτερη ευθύνη (απέναντι στη χώρα, στις μέλλουσες γενιές και στην αισθητική κληρονομιά της ανθρωπότητας) που εξέλεξε κάποιον σαν τον κ. Δαϊλάκη αλλά τέλος πάντων.
October 2nd, 2008 at 3:00 pm
Στην πράξη όμως έχουμε Δημοκρατική Φεουδαρχία :p
October 2nd, 2008 at 3:32 pm
Μωρέ, και για τις δύο περιπτώσεις τα ίδια σκατά είναι.
Αλήθεια, την επέκταση της ρήσης Πάκη, την σκέφτηκε?
Δηλαδή, “δεν έχουμε ως κυβέρνηση ευθύνη απέναντι στο λαό που μας ψήφισε, αλλά απέναντι σε αυτούς που μας στήριξαν” (κομματόσκυλα, επιχειρηματίες, ηλίθιους κλπ.)
October 2nd, 2008 at 3:43 pm
Στην Ελλάδα έχουμε Κληρονομική Δημοκρατία, οπότε όλα τα ανωτέρω αναφερθέντα είναι τζετ.
October 2nd, 2008 at 5:24 pm
@Δαρθειρ, @πολσμαν,
Sure…. έχομεν Κληρονομική Δημοκρατική Φεουδαρχία,
που γεννήθηκε από γενετική διασταύρωση
1) μνημιδίων Κληρονομικής Γονιδιακής Δημοκρατίας
με
2) γονίδια Δημοκρατικής Φεουδαρχίας-απο-Τζάκι.
October 2nd, 2008 at 7:26 pm
J ….Παρασύρεσαι
1) Μα φυσικά έχεις ευθύνη στην παράταξη που σε στηρίζει. Τί νομίζεις δηλαδή; Ο καθένας βάζει υποψηφιότητα όπως και όπου γουστάρει;
2) Αυτό περί ευθύνης στον «λαό της Α Αθηνών (sic)» δεν το άκουσα αλλά αν το είπε ο Συνταγματολόγος κ Πάκης έχει απόλυτο δίκιο. Όσο και αν σου φαίνεται παράξενο εσένα, ή κάθε άλλου άσχετου με τα σχετικά της έννομης τάξης.
ΥΓ Στα έχω ξαναπεί (τότε στο γάμο ομοφύλων) Αυτά που σε εσένα (id est άσχετος με την νομική μεθοδολογία) σου φαίνονται παράξενα, παίζει και να μην είναι. Απλώς σε πολλά θέματα που άπτονται της δικαιοδοτικής διαδικασίας …βιάζεσαι…
October 2nd, 2008 at 10:16 pm
Υπονοούμε πως οι βουλευτές δεν πρέπει να φέρουν πρωτίστως ευθύνη έναντι του λαού;
Να χαρώ εγώ νομικούς και πολιτικό σύστημα!
October 2nd, 2008 at 10:54 pm
@Leon ναι θυμάμαι τότε είχες επικαλεστεί τη ρωμαϊκή παράδοση, προφανώς αυτή τη φορά αν το κάνεις δε θα έχεις άδικο.
October 2nd, 2008 at 10:55 pm
Μπορείς επίσης να επικαλεστείς και την οθωμανική παράδοση.
October 3rd, 2008 at 5:16 am
Μάλλον δεν θυμάσαι καλά. Δεν είχα επικαλεστεί καμία παράδοση.
Μεθοδολογία είχα επικαλεστεί. Τίποτε άλλο.
Και πώς να το κάνουμε δηλαδή; Ένας βουλευτής (ή/και υπουργός) θα λογοδοτήσει πρώτα στο κοινοβούλιο (δηλαδή στην παράταξή του –αυτή θα τον στηρίξει ή όχι) Καλώς ή κακώς.
Τώρα αν το όλο κλίμα θυμίζει τοπικούς μπέηδες που δίνουν λόγο στο Σουλτάνο, είναι άλλο θέμα. Κατ’αρχήν συμφωνώ. Ακόμα και τα φιρμάνια-χρυσόβουλα ενισχύουν τον παραλληλισμό. Στις δηλώσεις του Παυλόπουλου έμεινα όμως εγώ. Οι οποίες δεν μου φαίνονται εξωπραγματικές (σε αντίθεση με την απίστευτη ατάκα άλλου κυβερνητικού πως «ότι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό» μετά την οποία οι νομικές σχολές της χώρας κράτησαν ενός λεπτού σιγή –τουλάχιστον - )
ΥΓ
Πάω να υπηρετήσω και λίγο την πατρίδα τώρα και θα επανέλθω as soon as possible
October 3rd, 2008 at 6:49 am
Για μένα το σημαντικό σ’ αυτό το ποστ είναι ότι έκατσε κάποιος και άκουσε τα επιχειρήματα εκατέρωθεν. Στην Ελλάδα αυτό από μόνο του αρκεί για να εντοπίσεις αμέσως το μαλάκα της στιγμής. Σαν μικρή χώρα που είμαστε δεν έχουμε θέματα ή όσα έχουμε είναι εισαγόμενα και οι λύσεις τους επίσης.
Άκουγα π.χ. τα επιχειρήματα για το αν πρέπει ή όχι να εγκριθούν τα 700 δις στις ΗΠΑ. Ακούστηκαν και ανοησίες βέβαια, αλλά ειπώθηκαν και απόψεις που αγγίξανε τον πυρήνα της πολιτικής φιλοσοφίας. Τα μεγάλα θέματα βγάζουν και μεγάλες σκέψεις. Τα μικρά θέματα βγάζουν συνήθως γέλιο.
October 3rd, 2008 at 12:40 pm
Δεν ξέρω για την κοινοβουλευτική δημοκρατία, πάντως το γραφείο του κυρίου Πάκη, πού όχι όχι δεν ασκεί πλέον τη δικηγορία, παίρνει ίσα με το ένα τέταρτο των προσφυγών στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Guess why.
October 4th, 2008 at 5:06 pm
@Leon,
Ποιό είναι το είδος εκείνο της ευθύνης που έχεις απέναντι στην παράταξη που σε στηρίζει; Νομικό; Ήθικό; Και γιατί αυτό το είδος ευθύνης είναι μεγαλύτερο από αυτό που έχεις απέναντι σε αυτούς που σε ψηφίζουν;
October 6th, 2008 at 1:34 am
Προτιμώ όταν δεν ασχολείσαι με την τηλεοπτική επικαιρότητα και ανεβάζεις ξεχεστικά κείμενα για την ρεφλεξολογία και τα μασαζοκαλσόν.
October 6th, 2008 at 11:20 am
@τουκιθεμπλόμ
Επειδή πιθανολογώ ότι.. αν κάτσεις να μαζέψεις τις βρισιές και τις ταμπέλες που έφαγες κατά καιρούς θα σπάσεις τα ρεκόρ Γκίνες (κλπ) σε προσκαλώ (όπως και τον j95) στο εξής σχόλιο:
http://omadeon.wordpress.com/2008/10/05/meta/#comment-7828
October 19th, 2008 at 3:09 pm
είμαι πάρα πολύ μπίζι.