Καταχωρήθηκε:
Tuesday, June 23rd, 2009 στις 10:48 am και στην κατηγορία garbage collection.
RSS 2.0 feed για σχόλια.
Μπορείτε να σχολιάσετε, ή να κάνετε trackback από τη δική σας ιστοσελίδα.
Όλη η γης κι η οικουμένη ελληνικά ειν’βαφτισμένη. Χαχαχα!
Ο Βαράκιος Οβάμας, ο Αχμαδινεζάντος και η Αγγελική Μερκέλλα προσκυνούν τον ελληνικόν κάλον!
Τέλειον ποστάκιον! Τέλεια προσωδία! Τέλεια η κουπ του ποιητού!
Διακρίνω θαυμάσιες ελληνικές επιρροές, τι Καβάφης, τι Αρχίλοχος, τι Άδωνις Γεωργιάδης. Κι εκεί στο 3′ να΄σου, να’σου πετιέται ο Άνθιμος με το βυζαντινόν το μέλος (άσε στο 4.50)!
Θέλω μόνον να πω κάτι που με βασανίζει: νομίζω ότι ο ποιητής έχει μιά κάποια προφορά. Δεν θέλω να τον προσβάλω, αλλά θέλω. Αυτό και μόνον το νόμισμά μου τον καθιστά νομίζω απορριπτέο, όσο κι αν τραγουδά τους καημούς του γένους μας.
Πω!!! ρε τί χάνω που λείπω από τα πάτρια εδάφη.
Τέτοιο γέλιο. Κυριολεκτικά κλαίω από τα γέλια. Ευτυχώς αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανείς εδώ γύρω, γιατί άντε να εξηγείς στη βαρβαρική (την οποία σιχαίνομαι να ομιλώ γιατί “Όλη η γης κι η οικουμένη ελληνικά ειν’βαφτισμένη” αλλά οι καργιόληδες συνωμοτούν εναντίον μας και αρνούνται να μου πουν έστω την καλημέρα στα ελληνικά) τί εστί Καρακωστάνογλου (χαχαχαχα με τέτοιο όνομα έβγαινε χαλλλαρά μέχρι και αντιδήμαρχος στην Άγκυρα). Τελικά όλοι οι πατριώτες ελληναράδες έχουν ενδιαφέροντα ονόματα: Καρά-κωστάν-ογλού, Καρά-ογλού (της ΝΔ και αυτούς), Καρά-τζαφέρ, Καρά-μανλής (μαύρη μαυρίλα πλάκωσε κυριολεκτικά).
Πάντως η γκομενίτσα του ποιητή ήταν όλα τα λεφτά (http://www.flickr.com/photos/argos_t/3650265812/in/set-72157620188683402/).
Αυτά τα πράγματα τα παίρνουμε φρέσκα από την πηγή: http://panokato.blogspot.com/
(από τα καλύτερα μπλογκς, μην το χάνεις)
Όμως ο ΠάνωςΚ. σάς την έσκασε!
Το βίντεο είναι από το 1969 και του έκανε μια μικρή επεξεργασία για να πιστέψετε ότι τίποτα δεν άλλαξε από τότε!
…και βέβαια επειδή κάποιοι αρχόντοι, της Τ.Α., παίζουν μ’ αυτόν τον γελοίο τρόπο, δεν σημαίνει ότι αποδυναμώνονται τα επιχειρήματα όσων βάλλουν κατά του εθνικισμού της FYROM.
Φυσικά και το σημαίνει. Έχω ξαναπεί ότι το Μακεδονικό είναι case study για το τι παθαίνει η εξωτερική πολιτική από τη στιγμή που παραδίδεται στην πλεμπάγια.
Φυσικά και ΔΕΝ το σημαίνει, γιατί όπως έχω ξαναπεί δεν πιανόμαστε από γελοιότητες για να αντεπιχειρηματολογήσουμε. ‘Οπως και ΔΕΝ σημαίνει τίποτα τό ότι κάποιοι άλλοι, άλλων χώρων, παραδίδουν την εσωτερική πολιτική (όρα “επανάσταση”) σε κλεφτρόνια, εμπρηστρόνια και ληστρόνια τραπεζών ή σούπερ μάρκετς.
Προσφορά
Ενα παμπαλαιο τραγουδακι
αποτον Πόλεμο της Κορεας :
Οι Φαντάροι μας που πηγαν στην Κορεα
Πολεμουσαν για Ιδανικά (ιδανικά!)
και τους κιτρινους τους πνιξανε στο αίμα
Για να μάθουν τι θα Πει ελευτεριά (ελευτεριά) Δις ..
——————————————
επίσης
Εξω Βουλγαριά !(αν το θυμαται κανεις ολο τον παρακαλώ να μου θυμησει τους στιχους )
“Φυσικά και ΔΕΝ το σημαίνει, γιατί όπως έχω ξαναπεί δεν πιανόμαστε από γελοιότητες για να αντεπιχειρηματολογήσουμε. ‘Οπως και ΔΕΝ σημαίνει τίποτα τό ότι κάποιοι άλλοι, άλλων χώρων, παραδίδουν την εσωτερική πολιτική (όρα “επανάσταση”) σε κλεφτρόνια, εμπρηστρόνια και ληστρόνια τραπεζών ή σούπερ μάρκετς.”
Και όμως το σημαίνει. Η κατάσταση στα Σκόπια είναι χίλιες φορές χειρότερη από τη δική μας. Είναι ευκαιρία για μας να προβάλουμε τις γραφικότητες της εθνικιστικής τους ηγεσίας και γενικότερα την κατάσταση που επικρατεί (αγάλματα του αλεξάνδρου, μετονομασία δρόμων, πλατειών κτλ.). Σε μας αυτά περιορίστηκαν πλέον στην περιοχή από Αριστοτέλους μέχρι Μακεδονία Παλλάς, αλλά επειδή εκεί συχνάζει περίπου 1 εκ. κόσμος, κάποιοι εκ των οποίων εκλεγμένοι σε δημόσια αξιώματα, μας γαμάνε την εικόνα. Μην ξεχνάς ότι ο Σαμαράς έκανε εξωτερική πολιτική με πρωτοσέλιδα εφημερίδων την εποχή των συλλαλητηρίων. Υπάρχει δηλαδή μια γενικότερη αρνητική προκατάληψη για εμάς που οι καρα-ογλάνηδες προσπαθούν να ενισχύσουν.
εξάλλου μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας, από την αρχή ποτέ δε μας ένοιαξε ο γελοίος μακεδονικός αλυτρωτισμός, όλη η φασαρία ήταν για το ποιος τριβλαχέμπουρας δικαιούται να καμαρώνει σαν γνήσιος(R) απόγονος.
Δε μιλάμε για πολιτισμό αλλά για συγκεκριμένα κινήματα με συγκεκριμένες ιδεολογίες.
Αρνούμαι να δω αυτές τις αηδίες σαν πολιτισμικά χαρακτηριστικά. Πολιτικές αρχιδιές είναι.
Σα να μου λες “γιατί δεν κράζεις τους σοσιαλιστές της Πορτογαλίας και κράζεις μόνο το ΠΑΣΟΚ”. Μα το ΠΑΣΟΚ τρώω στον κώλο, όχι τους σοσιαλιστές της Πορτογαλίας.
Επειδή οι εθνικιστές πιστεύουν ότι εκφράζουν κάτι φυσικό και καθολικό δε σημαίνει ότι είναι κι έτσι.
Αν το δούμε λιγότερο αυστηρά πάντως, είναι γεγονός ότι ο μακεδονικός πολιτισμός εμφανίζεται πανομοιότυπος στις δυο μεριές των συνόρων. Φυσικά δε θα μπω στη διαδικασία να κρίνω ποιος είναι περισσότερο γελοίος. Πολιτικά με ενοχλούν οι Έλληνες. Αισθητικά και οι δύο πρέπει να στειρωθούν.
Η ζημιά στον πολιτισμό είναι όμως αλλού. ΔΕΝ αφορά καν τους Ελληνάρες. Αφορά π.χ. ξένους ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ, που εκατοντάδες υπέγραψαν διαμαρτυρία για το ξαναγράψιμο της _αρχαίας_ Ιστορίας από την “Μακεδονία”.
Η γραφικότητά δημιουργεί πολιτιστικές παρενέργειες. Γαλουχεί γενιές με άσβεστο μίσος, αχρηστεύει πανεπιστημιακές σπουδές και έρευνες.
Προσωπικά θα πρότεινα (π.χ. στην Κατερίνα) ότι το όνομα είναι σαν “αδειανό πουκάμισο”, συγκρινόμενο με αυτά τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ.
Και -στην τελική- υποχρέωσή μου σαν διεθνιστής (ελπίζω) είναι να σταθώ ΔΙΠΛΑ στους “Αντιφρονούντες της ΑΛΛΗΣ πλευράς”, ενώ παράλληλα προστατεύω όσο μπορώ το καλό όνομα των δικών μας (π.χ. του… τζέη).
Η ζημιά στον πολιτισμό είναι όμως αλλού. ΔΕΝ αφορά καν τους Ελληνάρες. Αφορά π.χ. ξένους ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ, που εκατοντάδες υπέγραψαν διαμαρτυρία για το ξαναγράψιμο της _αρχαίας_ Ιστορίας από την “Μακεδονία”.
329.
Classical scholars, όχι ιστορικοί.
Για παράδειγμα ο πρωτοστάτης της κίνησης είναι αρχαιολόγος με ειδίκευση στον κλασικό ελληνικό αθλητισμό και πιο συγκεκριμένα στην ανασκαφή του στη Νεμέα.
Οι περισσότεροι αποκλείεται να το διάβασαν αλλιώτικα δε θα υπέγραφαν ότι ο σημερινός νομός κορινθίας ταυτίζεται με την αρχαία κόρινθο και ότι το ίδιο ισχύει και για τους κατοίκους του. Ή μπορεί και να το πιστεύουν. Μην ξεχνάμε ότι η αρχαιολογία (ιδιαίτερα η κλασική, γιατί π.χ. η αρχαιολογία πάνω στους Μάγια είναι και γαμώ τις επιστήμες) πάντα είχε τη μανία να ανακαλύπτει “Πριάμους” και “Αγαμέμνονες” με το παραμικρό μπιχλιμπίδι.
Υποψιάζομαι ότι πρόκειται για κάποιου είδους καινούριο πρότζεκτ των γνωστών παμμακεδονικών οργανώσεων. Υπόψη ότι δε βρίσκεις και πολύ εύκολα χρηματοδότηση αν τα papers σου έχουν τίτλους όπως “Apollonius of Rhodes and the Resourceless Hero of Paradise Regained“.
Κάπου είχα διαβάσει ότι η ένταση του μακεδονικού “πολέμου” είναι πολύ μεγαλύτερη ανάμεσα στους δεύτερης και τρίτης γενιάς μακεδόνες/έλληνες της αυστραλίας και της αμερικής παρά ανάμεσα στα άμεσα ενδιαφερόμενα μέρη. Μην ξεχνάς ότι για τους απέξω η φαντασία είναι η πραγματικότητα.
Ελάχιστη αναζήτηση έδειξε ότι το “Apollonius of Rhodes and the Resourceless Hero of Paradise Regained“ είναι όντως βιβλίο classical scholar, του James Tatum (τo βιβλίο διατίθεται και για ανάγνωση στα google books, εν μέρει).
Μόνο που… αυτός ο λόγιος υπογράφει μετά από αρκετές δεκάδες άλλους.
Την επιστολή τη διάβασα, έχει πολλά strong points, το Weakest point είναι ΟΝΤΩΣ το ότι “Rather, Macedonia and Macedonian Greeks have been located for at least 2,500 years just where the modern Greek province of Macedonia is. Exactly this same relationship is true for Attica and Athenian Greeks, Argos and Argive Greeks, Corinth and Corinthian Greeks, etc. ”
που έχει μάλιστα reference στον Ηρόδοτο (NOT exactly the best author για απόδειξη ταυτότητας των ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ Ελληνομακεδόνων)…
Οσο για το αν είναι… συνομωσία των “Παμμακεδονικών οργανώσεων”, χλωμό το βλέπω, έχοντας διαβάσει το “about” του ίδιου site και κάνοντας μικρή έρευνα για αρκετά ονόματα.
Γεγονός είναι ότι ο μεγαλύτερος εχθρός των Ελλήνων είναι ο… εαυτός τους. Αυτή τη στιγμή π.χ. κινδυνεύει να δυσφημιστεί αυτή η πολύ σοβαρή προπσπάθεια, από την αθρόα… προσέλευση ΕΛΛΗΝΩΝ επιστημόνων να υπογράφουν αβέρτα (είναι όμως πολύ περισσότεροι οι ξένοι, και… ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟI Classical Scholars, είναι και κάμποσοι Αρχαιολόγοι).
…και υπογράφουν αβέρτα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ τις συνέπειες, ότι μαγαρίζουν κάτι που είχε πολύ μεγαλύτερη αξία ΧΩΡΙΣ τα βρωμόχερά τους….
Τέλος πάντων, υπάρχει χώρος σε άλλο ποστ ή μπλογκ για όλα αυτά.
Cringeworthy το ποίημα, δεν άντεξα την πρώτη φορά μέχρι το τέλος. Θα ήθελα άν ήταν έυκολο και εκείνο το μπαλέτο από το παλιότερο μνημόσυνο του Μεγαλέκουμας.
Ξέχασα να σας πω ότι μπορείτε να βάζετε inline βιντεάκια από το youtube.
1) Παίρνουμε το URL του βίντεο (http://www.youtube.com…) και το κάνουμε copy
2) Το κάνουμε paste στο σχόλιο, προσθέτοντας απλά ένα v μετά το http, δηλαδή το τελικό αποτέλεσμα θα είναι httpv://www…
Μόνο που… αυτός ο λόγιος υπογράφει μετά από αρκετές δεκάδες άλλους.
Οι άλλοι έχουν ακόμα πιο αστεία βιβλιογραφία. Και νομίζω κανένας δεν είναι ιστορικός ειδικευμένος στη νεότερη ιστορία.
Για να καταλάβεις τη διαφορά, είναι σα να υπογράφουν 300 γεωλόγοι ένα κείμενο που μιλάει για βιοχημεία. Εντάξει είναι και τα δύο θετικές επιστήμες αλλά μέχρι εκεί.
Κλασική περίπτωση καπηλείας του μακεδονικού. Αυτοί οι κύριοι ανάφτουν τα αίματα από ‘δω, όπως κάνουν και οι όμοιοι τους από ‘κει. Για την πάρτη τους βγαίνουν κερδισμένοι, μόνο που όλοι θα πληρώσουμε (και πληρώνουμε) την μακεδονοποίηση της εξωτερικής μας πολιτικής. Όσο περνά ο καιρός αυτή η χώρα βυθίζεται στον κομπλεξισμό της.
Εγω θα ήθελα πολύ ο φίλος τουκιθεμπλόμ, όπως κι εσύ j, να σκεφτεί κάτι (ΑΝ θέλει βέβαια) που… αρχίζει να γίνεται πιο σημαντικό, καθώς περνάει ο καιρός.
Καλά όλα αυτά, οι διενέξεις περί ονομάτων, περί… περικεφαλαιών και DNA…
Ομως, αναδύεται μια στυγνή καταπίεση σοβαρών ανθρώπων, της ΑΛΛΗΣ πλευράς, που διαφωνούν με τους δικούς τους “Καρατζαφέρηδες” ΑΚΡΙΒΩΣ όπως εμείς με τους δικούς μας. ΑΥΤΟΙ οι άνθρωποι, ΠΟΥ στέκονται και ΠΟΙΟΣ τους στηρίζει? Και δεν εννοώ απαραίτητα πρόσωπα της πολιτικής, αλλά ακόμη και ακαδημαΪκούς.
Οταν είσαι φοιτητής Ιστορίας στη γειτονική χώρα κι είσαι υποχρεωμένος να συμφωνήσεις με κραυγαλέα ψεύδη (όπως η… Μακεδονικότητα της Στήλης της Ροζέτας) τότε κινδυνεύεις να πεταχτείς έξω, όχι μόνο να ΜΗΝ πάρεις δίπλωμα αλλά να μη μπορέσεις να σταθείς πουθενά.
Οσον αφορά την επιστολή που λέγαμε, τζέη, ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΥΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. Αφορά αποκλειστικά και μόνο την παραποίηση της ΑΡΧΑΙΑΣ. Επομένως, ΔΕΝ έπρεπε να την υπογράψουν ιστορικοί ειδικευμένοι στην (πολύ βρώμικη και μπερδεμένη) πρόσφατη Ιατορία της περιοχής.
Ομως, αναδύεται μια στυγνή καταπίεση σοβαρών ανθρώπων, της ΑΛΛΗΣ πλευράς, που διαφωνούν με τους δικούς τους “Καρατζαφέρηδες” ΑΚΡΙΒΩΣ όπως εμείς με τους δικούς μας. ΑΥΤΟΙ οι άνθρωποι, ΠΟΥ στέκονται και ΠΟΙΟΣ τους στηρίζει?
Σιγά τη στυγνή καταπίεση με 10 μειονοτικά κόμματα. Αυτά είναι εν πολλοίς παραφουσκωμένες δαιμονοποιήσεις που τις πιστεύει και τις διαδίδει ο κάθε Πάνος. Και εν πάση περιπτώσει ξαναλέω ότι ο μακεδονικός εθνικισμός δεν αποτελεί κάποιου είδους δικαιολογία για τον μπουγατσοκιμάδικο, μόνο και μόνο επειδή έτσι πιστεύουν οι οπαδοί τους, και είναι τεράστιο λάθος να μπαίνεις σε τέτοια συζήτηση. Στο κάτω-κάτω τα τελευταία 17 χρόνια τους πατάμε κάτω σαν το χταπόδι, είτε κυβερνάει ο καρατζαφιόσκι είτε κυβερνάει ο αλαβάνοβιτς. Δεν υπάρχει καμία απολύτως σύγκριση στο βαθμό έμπρακτου παραλογισμού των δύο πλευρών.
Οσον αφορά την επιστολή που λέγαμε, τζέη, ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΥΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. Αφορά αποκλειστικά και μόνο την παραποίηση της ΑΡΧΑΙΑΣ.
Τότε είναι λίγο περίεργο που απευθύνεται σε έναν πρόεδρο σημερινής χώρας και του ζητά να κάνει πολύ τωρινά πράγματα.
Εδώ που τα λέμε το νεο κόλπο (ή μαλλον η νεα πολιτική απιδιά) των εδώ εθνολαικιστών ειναι να παρουσιαζουν ολους οσους κανουν εστω και μια στοιχειώδη κριτική στον καρακιτσατο πολιτικό κωλοπαιδισμό των εδώ εθνολαικιστών
ως δηθεν υπερασπιστες της εθνικιστικής πολιτικής των Σκοπίων ..
και λεω οτι ειναι νεο ενώ ειναι παρα πολυ παλιο ..Απο τον καιρό του Γκαιμπελς τουλαχιστον ..
ωραια ..Το πετυχα
Παιδια το ντοκυμαντερ το ειδα χτες .. Σαν γροθια στο στομαχι
(εν τω μεταξύ θα ηθελα πολύ να με βοηθησει οποιος μπορει για να βρω την Δηλωση που αναγκαζαν οι βασανιστες να κανουν οι Μακρονησιωτες ..εχει πολύ ενδιαφερον (ιδιως στο σημειο που αναφεροταν στους προαιωνιους εχθρους του ελληνισμου ..βουλγαρους και…Σερβους ”)
—-
τζευ ..πως μπορώ να βαλω βιντεακι στο κυριο πόστ στο μπλογκ μου ..;
δοκιμασα τον τροπο που ειπες αλλα δεν επιασε ..Υπάρχει αλλος τροπος;
Λοιπόν, άκου τώρα παραλογισμό. Τα Βαλκάνια ήταν επι αιώνες μία περιοχή μεικτών πληθυσμιακών κοινοτήτων και συνεχών μετακινήσεων (ειρηνικών ή πολεμικών). Σ’ αυτό συνετέλεσε, συν τοις άλλοις, και το πολιτικό- στρατιωτικό μόρφωμα (Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, Βυζάντιο, Οθωμανική Αυτοκρατορία) που ήταν πολυεθνικό (καμμία σχέση με το έθνος-κράτος που γνωρίζουμε). Μετά ήλθαν τα έθνη- κράτη και σε σύντομο χρονικό διάστημα “κόψαν και ράψαν” την πίτα με ενίοτε οδυνηρές συνέπειες για όλους (ανταλλαγές πληθυσμών, αφαιρέσεις περιουσιών, εκτοπίσεις). Η “κολόνια” αυτή κράτησε μέχρι και τη δεκαετία του 1990 (βλέπε Γιουγκοσλαβικό).
Αυτά πολύ χοντρικά. Τώρα να έρχεστε κάποιοι και να κατακεραυνώνετε το εθνοπατριωτικό κιτς είναι συγγνωστό από άποψη αισθητικής, όμως είμαι σίγουρος ότι δι’ αυτού θέλετε να θέσετε “ατζέντα” “διεθνιστικού” σαρκασμού. Το θέμα είναι καταρχήν τί πολιτικό μόρφωμα προτείνετε αντί αυτού του εθνοπατριωτικού παραληρήματος (αν όχι μία υπερεθνική αυτοκρατορία του άλλοτε, μήπως μία υπερεθνική, αέρινη blogo-σφαιρα ?). Για να σοβαρευτούμε τα έθνη- κράτη υπάρχουν με τα καλά και τα κακά τους. Εκτός αν εισηγείστε μία πιο “ανθρώπινη” αντιμετώπιση του Άλλου, οπότε πάμε για ΠΑΣΟΚ και Συνασπισμό (no bad).
Κατα τα άλλα καλή η πλάκα με το γυφτο- μπαρόκ της περιοχής, αλλά σε επίπεδο εξωτερικής πολιτικής και ιστορικής έρευνας τα πράγματα δεν έχουν πάντα πλάκα. Υπάρχουν αλήθειες που δεν αμφισβητούνται (οι οποίες βέβαια δεν πρέπει να γίνονται μέσα χυδαίας προπαγάνδας- όμως από την άλλη, τάπαμε, αυτές είναι οι καλές ή κακές πλευρές του πολιτικού μορφώματος στο οποίο ζείτε/ όχι εσεις της αέρινης blogo- σφαιρας, βέβαια).
Εκτός αν επιθυμείτε ή μήπως δεν ξέρετε για τις οικονομικές ροές από διεθνικά κέντρα προς κάθε μορφής αναθεωρητισμούς στην ευρύτερη περιοχή Βαλκανίων και Ανατολικής Ευρώπης. Αυτά βέβαια τα κεφάλαια είναι διεθνικά, άρα αθώα, δεν είναι αισχρά εθνικιστικά (u Know αυτά που κατά καιρούς στηρίζουν την προπαγάνδα των Σκοπίων, “οργανώνουν” πολύχρωμες επαναστάσεις κ.α.) Και για να μην παρεξηγούμαι ανάλογος εξωτερικός παράγονντας για την εποχή του ήταν και αυτός που “ανέστησε” την τελειωμένη ελληνική Επανάσταση του 1821. Όμως όσο είμαι κριτικός απέναντι σ’ αυτό άλλο τόσο οφείλω να είμαι και στα σημερινά. Δεν “χαύω” δικαιολογήσεις “ανθρωπιστικές”, “διεθνιστικές” και άλλα ωραία (που κρύβουν βαθύτατα τη βία της επιβολής τους).
Η επιχειρηματολογία σου καταρρέει επειδή:
1) άλλο “υπάρχουν έθνη-κράτη”, άλλο “υπάρχουν έθνη κράτη με ΤΟΣΟ μαλακισμένες ιδεολογίες”. Δηλαδή δεν είναι καθόλου υποχρεωτικό το ελληνικό κράτος να εξακολουθήσει να πορεύεται με τις ιδεολογικές ανάγκες της εποχής που πλακώναμε τους βούλγαρους στο ξύλο για να αποκτήσουν τη “σωστή” συνείδηση, ή με τις συμβολικές ανάγκες χουντικής φιέστας στο Καλλιμάρμαρο. Άσε που αυτές οι ιδεολογικές ανάγκες δεν ήταν διόλου αθώες capitalistically speaking, όπως παραδέχεσαι κι εσύ ο ίδιος.
2) έχεις ξεχάσει ότι είμαστε ενάντια στο κεφάλαιο κλπ επειδή κάνει ΚΑΚΑ πράγματα, και όχι επειδή απλά είναι το κεφάλαιο. Άμα σε μια δεδομένη κατάσταση το κεφάλαιο λέει “ορίστε, μορφώσου για να μη μισιέσαι με τους μακεδόνες” κι εσύ λες “όχι, θα μισιέμαι με τους Μακεδόνες γιατί έτσι υπαγορεύει το τοτέμ της φυλής” τότε εσύ είσαι ο εχθρός και όχι το κεφάλαιο.
3) δεν ισχύει ότι όποιος είναι ενάντια στις χοντρομαλακίες του ελληνικού εθνικισμού είναι αναγκαστικά και υπέρ των χοντρομαλακιών των άλλων εθνικισμών. Για παράδειγμα “Μακεδονία” αναγνωρίζουν 120 χώρες, δε νομίζω ότι όλες αυτές είναι παραρτήματα του VMRO.
Προς j95: 1. “άλλο “υπάρχουν έθνη-κράτη”, άλλο “υπάρχουν έθνη κράτη με ΤΟΣΟ μαλακισμένες ιδεολογίες”. Υποκειμενική κρίση. Το κάθε κράτος αναγκαστικά συν-διαμορφώνει ιδεολογίες νομιμοποίησης (μαλακισμένες ή μη). Άλλωστε, στα όρια της υποκειμενικότητας μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι δεν υπάρχει άλλο κράτος (περα από τα Σκόπια) με τόσο μαλακισμένη εθνική συνείδηση και γλώσσα, επίσης!
2. Εγω δεν είμαι “ενάντια στο κεφάλαιο”. Μη θεωρείς δεδομένη και οικουμενική την προσωπική σου άποψη. Από την άλλη ο Μάρξ, η Ρόζα και άλλοι διατύπωναν συγκεκριμένες απόψεις περι εθνικών ζητημάτων (πολλές φορές λανθασμένες) στη βάση του συσχετισμού που είχαν στο μυαλό τους για τον καπιταλισμό και τον ιμπεριαλισμό.
3. Για το 3 ισχύει το απόσπασμά μου: “Το θέμα είναι καταρχήν τί πολιτικό μόρφωμα προτείνετε αντί αυτού του εθνοπατριωτικού παραληρήματος (αν όχι μία υπερεθνική αυτοκρατορία του άλλοτε, μήπως μία υπερεθνική, αέρινη blogo-σφαιρα ?). Για να σοβαρευτούμε τα έθνη- κράτη υπάρχουν με τα καλά και τα κακά τους. Εκτός αν εισηγείστε μία πιο “ανθρώπινη” αντιμετώπιση του Άλλου, οπότε πάμε για ΠΑΣΟΚ και Συνασπισμό (no bad)”
Garibaldi είπε: “όμως είμαι σίγουρος ότι δι’ αυτού θέλετε να θέσετε “ατζέντα” “διεθνιστικού” σαρκασμού.”
Έχω ακούσει για ατζέντα πετρελαίου, μειονοτήτων, εδαφικών διεκδικήσεων… Για ατζέντα σαρκασμού πρώτη φορά ακούω.
Hey j ο τύπος είναι αποκάλυψη.
εντάξει σίγουρα κάποιος με περισσότερες θεωρητικές σπουδές θα έγραφε κάτι εκτενέστερο για το βίντεο που αποτελεί το θέμα μας και την επίσημη ιδεολογία από πίσω του, αλλά νομίζω η έκφραση “ΤΟΣΟ μαλακισμένες ιδεολογίες” είναι λίγο πιο πρακτική.
Δηλαδή κάπου να κοιτάμε τα δεδομένα μας.
Τα δεδομένα μας είναι ότι ολόκληρη νομαρχία του δεύτερου νομού της χώρας κινείται σε επίπεδα Κάτμαν.
”Τα δεδομένα μας είναι ότι ολόκληρη νομαρχία του δεύτερου νομού της χώρας κινείται σε επίπεδα Κάτμαν.”
Τωρα θα με πιάσει και μένα το Πατριωτικό μου
και ολοκληρος Δημος (Αθηναιων ) κινειται σε επιπεδο Μίκυ Μαους
( Ο δε Μωριας σε επιπεδο Μανωλάδας κ.οκ)
Ακου Τζει:το οτι η Θεσσαλονική ειναι ..Μπουγατσαδουπολη και αρα δικαιολογημένα της αξιζει ο Ψωμιαδης και αλλες τετοιες αηδιες ειναι ενας μυθος που τον επεξεργαστηκαν καποιοι (που το μόνο που καταλαβένουν απο την πόλη ειναι η μπουγατσα της και δεν κοιτουν τα δικα τους χαλια-) ..
Ο Ψωμιαδης ειναι ο Λαμπρος ανθος της κυριαρχιας εδώ και μια εικοσαετια και βάλε της Δεξιας στην Πολη ..
Η οποία Δεξια στην συγκεκρμμένη ΄περιοχή εχει ολη την Βαρβατιλα και το αγραμματο ” εθνικοφρων” Θρασος που εχει ολη η Δεξια παραταξη απο τον καιρό του Εμφυλιου τουαχιστον και την εποχή του Δωσιλογισμου
Χωρις το λεπτο επιστρωμα Δηθεν φιλελευθερης Κουλτουρας που εμφανιζε η Δεξια των Αθηνων και περιχωρων και που διαλυθηκε κι αυτό ..
το οτι δηθεν ο Ψωμιαδης εχει την πλειοψηφια στο συνολο των κατοικων -πολιτων παλι ειναι ενας καλλιεργημενος μύθος ..
Ισως κατι ειχε πριν καμποσα χρονια . τωρα οχι ..
Ο Εθνολαικισμός (που δεν ειναι πιά εθνικισμός αλλά αυτή η ξεφτιλα που βλεπεις στο βιντεακι πανω )
ειναι μια ιδεολογια που πλασαρεται σε κατοικους υποβαθμισμένων περιοχών ταυτοχρονα και οχι σε αντιθεση με τον Νεοφιλελευθερισμό… Ειναι συμπληρωματικές ιδεολογιες (η μαλλον οψεις της Ιδιας ιδεολογιας)
..Ο Ψωμιαδης εχει ως προτυπο τον Καραμανλή ο οποιος εκανε περυσι το ταξιδι αστραπή στην Τουρκια(πρωτη μετα απο 49 χρονια σε επιπεδο πρωθυπουργου ) για
να συζητησει για μπιζνες (ποτε δεν μαθαμε ποιες …)
οι εθνολαικιστες ειναι ντεμέκ ” πατριωτες ” με το ενα χερι (πατριωτες σε επιπεδο σαπουνοπερας εννοειται ..
και ”διεθνιστες ”’ του κεφαλαιου -στην ποιο Ωμή μορφη του -με το αλλο ..
Σιγά τα πραγματα μην ειναι τόσο απλά (εθνικισμός vS) Διεθνισμου)
xBerliner Says: Και όμως το σημαίνει. Η κατάσταση στα Σκόπια είναι χίλιες φορές χειρότερη από τη δική μας. Είναι ευκαιρία για μας να προβάλουμε τις γραφικότητες της εθνικιστικής τους ηγεσίας και γενικότερα την κατάσταση που επικρατεί (αγάλματα του αλεξάνδρου, μετονομασία δρόμων, πλατειών κτλ.). Σε μας αυτά περιορίστηκαν πλέον στην περιοχή από Αριστοτέλους μέχρι Μακεδονία Παλλάς, αλλά επειδή εκεί συχνάζει περίπου 1 εκ. κόσμος, κάποιοι εκ των οποίων εκλεγμένοι σε δημόσια αξιώματα, μας γαμάνε την εικόνα.
Δίκιο έχεις, το ίδιο πιστεύω κι εγώ. Ήταν λάθος μου να προσαρμοστώ στο ύφος του Τζέι σ’ αυτό το σοβαρό ζήτημα. Αλλά νόμιζα ότι αυτό διακρίνεται πια… κάπως έτσι τον αντιμετωπίζω τελευταίως.
Εξάλλου τι άλλο μπορείς να πεις σε κάποιον που μονότονα “επιχειρηματολογεί” ΜΟΝΟΝ πάνω σ’ αυτές τις γραφικότητες που τον βολεύουν;
- - - - - - -
j95: εξάλλου μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας, από την αρχή ποτέ δε μας ένοιαξε ο γελοίος μακεδονικός [*] αλυτρωτισμός
[* εννοώντας τον σκοπιανό αλυτρωτισμό]
Όσους είμαστε από την Λάρισα και κάτω. Πάνε ρώτα τους Μακεδόνες και μετά έλα ξαναπές μας.
j95: Σα να μου λες “γιατί δεν κράζεις τους σοσιαλιστές της Πορτογαλίας και κράζεις μόνο το ΠΑΣΟΚ”
Η Πορτογαλία δεν συνορεύει με την Ελλάδα ούτε έχει αλυτρωτικές βλέψεις - σοβαρές ή γελοίες. Aτυχέστατος ο παραλληλισμός σου.
Σαφέστατα δεν μπορούμε να συμφωνούμε όλοι, σε όλα. Κατερίνα, ΔΕΝ είναι λάθος σου να “προσαρμόζεσαι” επικοινωνιακά με τους άλλους. Εϊναι θετική όψη του ίδιου του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (που εκφράζεις, όπως πολλά άλλα άτομα).
Ε, εγώ να δεις ΤΙ τραβάω, ο… κακομοίρης, ΟΧΙ με τον τζέη ειδικά (που τον καταλαβαίνω) αλλά με αρκετούς άλλους. Μερικοί μου παραβιάζουν Ο,ΤΙ ιερό και όσιο μου έχει…. απομείνει, τουτέστιν την… ίδια τη ΛΟΓΙΚΗ (R) .
Οπότε, (κλαψ-κλαψ) καταφεύγω κι εγώ σε Ο,ΤΙ θετικό έχει απομείνει, έστω το λίγο γέλιο…. την αθώα πλάκα… τον αυτο-σαρκασμό… τη σάτιρα….
…π.χ.
το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΟΣΤ του Polsemannen που… όσοι γελάμε ΚΑΙ με τις γραφικότητες της “άλλης πλευράς”, το βρίσκουμε πολύ διασκεδαστικό: http://polsemannen.blogspot.com/2009/03/blog-post_11.html
Νομίζω πως η μακροπρόθεσμη, σοβαρή λύση και υπέρβαση του προβλήματος με τη γειτονική χώρα είναι -τελικά- ούτε λιγώτερο, ούτε περισσότερο, από την… ΑΥΤΟ-ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ και την ΩΡΙΜΑΝΣΗ των σκεπτόμενων Ελλήνων (όσων έχουν απομείνει, μειοψηφία κι εγώ όπως και παντού στον κόσμο).
Ο εξτρεμισμός του άλλου, του αντιπάλου, είναι καθρέφτης του δικού μας. Τις φορές που κορδωνόμασταν, γεμάτοι “εθνική περηφάνεια”, ΚΛΕΜΜΕΝΗ ως επί το πλείστον (αφού ούτως ή άλλως ΜΟΝΟ τα γονίδια μας συνδέουν, κι αυτά ακόμη ΜΟΝΟ αμυδράμ, με τους αρχαίους “προγόνους”)…. τις φορές αυτές που κομπάζαμε, είτε ως κράτος είτε ως έθνος, είτε σαν άτομα είστε σαν παρέες…
τις βρίσκουμε μπροστά μας τώρα, στην ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΑ των δικών μας παλιών παρανοήσεων, στο τράβηγμα του σχοινιού από το οποίο ήδη κρεμιόμασταν (και το περνούσαμε για… πολυτελή γραβάτα)…
Το ΔΙΚΟ ΜΑΣ, το μικρό (έστω) και το ασήμαντο (έστω) “ξαναγράψιμο της Ιστορίας”, το αντιμετωπίζουμε τώρα πολλαπλώς μεγενθυμένο, τραβηγμένο μέχρι τα άκρα, μέχρι το απίστευτο σημείο που μας εξόργιζε παλιά, αλλά… τώρα πια, θα πρέπει μόνο, να μας προβληματίσει σοβαρά….
ΠΟΣΟΙ από μας ΚΟΜΠΑΣΑΝ για προγόνους που ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ? Είχαν άραγε καμμία σχέση οι Ελληνες της Μικράς Ασίας ή του Πόντου, με το λαό του Αλέξανδρου? Και όμως, στρωμένη τη γή, τη βρήκαν, για να ριζώσουν εκεί ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ και να “αναλάβουν τη δόξα”, την ετοιμασμένη από τους ποιητάδες κιτσαριών όπως το βίδεο, που μας έδειξε ο τζέη προηγουμένως.
Κι εκεί που θεωρούσαμε ΣΙΓΟΥΡΟ ΧΑΡΤΙ την Ελληνικότητά μας, κάποιοι άλλοι τράβηξαν το αυτοκρατορικό χαλί κάτω από τα πόδια μας, με ένα… Εφεύρημα Σατανικό. Αμφισβήτησαν ακριβώς αυτά που εμείς είχαμε σαν “δεδομένα”. ΧΩΡΙΣ να τους νιάζει κατά βάθος, αν αυτά που έλεγαν αυτοί ήταν αλήθεια… ΑΡΚΕΙ το ότι μας ΑΝΤΑΠΕΔΩΣΑΝ τη “ζημιά”….
Ε, θα εποιζήσουμε του γεγονότος. Αλυτρωτισμός μας χώρας, που είναι τόσο πολύ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΜΕΝΗ, από “φίλους” πανέτοιμους να χυμήξουν, κι από έναν μόνο “υψηλό φίλο” που νιάζεται μόνο για τα δολλάρια… ΔΕΝ είναι αλυτρωτισμός ικανός μια νίκη να τους φέρει…
Βούλγαροι κλώνοι του Καρατζαφέρη ΗΔΗ, ορέγονται σαν Βουλγαρική επαρχία τα Σκόπια, ενώ οι Αλβανοί καραδοκούν να φάνε άλλη μια φέτα (χωρίς λιπαρά αλλά με μίσος, φέτα από κατσίκα…) Και οι Σέρβοι μειδιούν σαν μακρυνοί μας σύμμαχοι, άρα… από ΠΟΥ τέλος πάντων θα στηριχτεί αυτό το ποντικίσιο κράτος, για να κάνει οποιαδήποτε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ζημιά στον Ελληνικό ΠΑΧΥΔΕΡΜΟ ελέφαντα?
”Πάνε ρώτα τους Μακεδόνες και μετά έλα ξαναπές μας.”
τα τελευταια χρόνια στην Βορεια Ελλάδα ειχε αναπτυχθει αρκετά ο Τουρισμός και οι επισκεψεις προς το γειτονικό κρατος (απο το 2001 και μετά ) .
Και η απο Δω μερια Υστερια ειχε καπως υποχωρησει ..Τουλαχιστον στους κατοικους
Καποιοι απο Εδώ μερια αλλα και απο Αποκει( φυρομ ) φροντισαν να αναζωπυρωσουν τις εθνικολαικιστικες αηδιες ..
Παντως εγω εδώ πάνω δεν συναντησα κανέναν που να εχει σοβαρους φοβους για τον…” μακεδονικό [*] αλυτρωτισμό”
Τρελαμένους με το ονομα και την ταυτοτητα του που θα την πάρουν οι σκοπιανοι και θα του κλεψουν την δική του κατα΄γωγή απο τον Μεγαλέξανδρο κλπ
ναι ακουω ..
απο τετοια κυριως εξαλλου αποτελειται η στην Βορειο Ελλαδα Εθνολαικιστικη προπαγάνδα :”ακους εκει να θελουν αυτοι να ειναι απογονοι του Μεγαλέξανδρου η του Βουκεφάλα ενώ ως γνωστον Εμεις ειμαστε οι γνησιοι απογονοι κλπ κλπ ναι ακουω
Αλλά κανενα δεν ακουσα εδώ πάνω που να φοβαται σοβαρά τον …σκοπιανό αλυτρωτισμό …
:το οτι η Θεσσαλονική ειναι ..Μπουγατσαδουπολη και αρα δικαιολογημένα της αξιζει ο Ψωμιαδης και αλλες τετοιες αηδιες ειναι ενας μυθος που τον επεξεργαστηκαν καποιοι
Άμα πρόσεξες είπα “νομαρχία” και όχι “νομός”. Δε με νοιάζει τι της αξίζει της Θεσσαλονίκης. Με νοιάζει τι έχει. Είναι α-π-α-ρ-ά-δ-ε-κ-τ-ο μια ολόκληρη νομαρχία να καταπιάνεται με φασιστοφιέστες και μάλιστα τέτοιας αισθητικής. Να θυμήσω ότι όλα αυτά είναι… μνημόσυνο! Με χορηγό τα Χόντος Σέντερ. Ε γαμώ την πουτάνα μου.
Από εκεί και πέρα και η Αθήνα είναι για τον πούτσο, αρκεί να δεις πώς οδηγάνε. Μιλάμε για διεστραμμένα πράγματα.
Η ΛΟΓΙΚΗ συνέπεια μιας θέσης όπως “και ΤΙ με νιάζει εμένα ΤΙ συμβαίνει στην Πορτογαλία” (ΠΟΣΩ ΜΑΛΛΟΝ “ΤΙ με νιάζει εμένα ΤΙ συμβαίνει στα Σκόπια)…
…οδηγεί με ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ στη συνεπαγόμενη “θέση” π.χ.
“Δεν μας χέζετε κι εσείς και η εξέγερση του δικού σας Δεκέμβρη”
να μην πω ότι οδηγεί ΚΑΙ στη “θέση”
“ΓΙΑΤΙ να νιαστώ ΕΓΩ (ο Α, Β, Γ μη-Ισπανός) για τον Ισπανικό Εμφύλιο?”
(ΠΟΣΩ ΜΑΛΛΟΝ να πάω και να σκοτωθώ ΕΓΩ, εκεί?)…
άρα και στη θέση “ο Κλωσσών τα αυγά του Σοφός ει”, κ.ο.κ.
Αλλά κανενα δεν ακουσα εδώ πάνω που να φοβαται σοβαρά τον …σκοπιανό αλυτρωτισμό …
1ον έχεις μικρό και όχι αντιπροσωπευτικό δείγμα
2ον απ’ ό,τι έχω καταλάβει σύμφωνα με το underlying thought system, το σημαντικό δεν είναι να τον φοβάσαι στ’ αλήθεια αλλά να μην αμφισβητείς ότι πρέπει να τον φοβόμαστε στ’ αλήθεια.
Για την ακρίβεια να μην αμφισβητείς ότι αν δεν κάνουμε τα καραγκιοζιλίκια του βίντεο θα πρέπει να τον φοβόμαστε στ’ αλήθεια.
3ον συζητάμε για το τι κάνει το επίσημο κράτος, όχι για το τι πιστεύει ο κάθε μαλάκας. Ποσώς θα με ενδιέφεραν όλοι αυτοί άμα πήγαιναν στους ειδικούς ναούς τους και λάτρευαν τον μεγαλέξανδρο ή έκαναν κηρύγματα για τη δόξα του και ήταν σαφές ότι πρόκειται για ιδιωτική εκδήλωση.
χμμ Για να σκεφτώ λιγουλακι
Λοιπόν το Βρηκα
Το επισημο κρατος εχει παρπάνω απο τον καθε μαΛΆΚΑ ”
1) τον Κ. Καραμανλή
2) την Ντορα
3)τον Γιακουματο)οχι αυτός εχει παρει δρόμο ( ήοχι; χμμ)
4) τον ….. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΑ
τον αλλον Μωρε τον πως τον λενε
τον υπουργο ντε
αυτον που εβγαλε εκεινον τον θαυμάσιο λόγο για το νεο μουσειο
τον ..Τον Πελοποννησιο
α ναι μωρε
τον Αντωνη τον Σαμαρά ..
Ρε [παιδια τον βρηκα .. Αυτονα να βαλει το επισημο κρατος να λυσει το προβλημα με τα Σκοπια ..Αυτονα
σιγουρα ξερει κατι παραπάνω απο τον καθε Ιδιωτη μαλάκα που λές και συ Τζευ …
αυτόν πως δεν το σκεφτηκαμε τοσο καιρό
ειναι και πελοποννησιος ..Δεν ειναι απο δώ απάνου ειναι απκατου
Για τη διαφορά μεταξύ των πράξεων του ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ και των πράξεων του κάθε μαλάκα συζητάμε, όχι για τη διαφορά κάθε… κρατικού μαλάκα με τον κάθε… άλλον μαλάκα.
Θέμα ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Πολιτικής Επιστήμης, μάλλον…
Πάντα έβρισκα ενδιαφέροντα τα επιχειρήματα όσων κόπτονται για τα “δικαιώματα” κάποιων εθνών (εννοείται, πλην του ελληνικού), ενώ θεωρούν τα έθνη ξεπερασμένα.
Το “δικαίωμα” του “αυτοπροσδιορισμού” δεν υφίσταται όταν γίνεται υποχρέωση στον ετεροπροσδιορισμό. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, δεν νοείται “αυτοπροσδιορισμός” που επιβάλλει στα 3/4 των κατοίκων μιας περιοχής να ετεροπροσδιορίζονται με βάση τη βούληση του 1/4.
Τέλος, δεν μιλάμε για ολίγους γραφικούς, αλλά για επίσημη κρατική πολιτική, σε όλα τα επίπεδα, αποδεκτή από την πλειοψηφία των ψηφοφόρων.
εννοεις ισως οτι μπορουμε να προσβαλλουμε την ονομασια τους σε καποιο διεθνες δικαστηριο αφου :”Το “δικαίωμα” του “αυτοπροσδιορισμού” δεν υφίσταται όταν γίνεται υποχρέωση στον ετεροπροσδιορισμό. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, δεν νοείται “αυτοπροσδιορισμός” που επιβάλλει στα 3/4 των κατοίκων μιας περιοχής να ετεροπροσδιορίζονται με βάση τη βούληση του 1/4.” ;
Πάντα έβρισκα ενδιαφέροντα τα επιχειρήματα όσων κόπτονται για τα “δικαιώματα” κάποιων εθνών (εννοείται, πλην του ελληνικού), ενώ θεωρούν τα έθνη ξεπερασμένα.
ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα δεν έχει κανένα έθνος να… υπαγορεύει σε Ιστορικούς επιστήμονες ΤΙ ισχύει και τι ΔΕΝ ισχύει στην επιστήμη τους. ΣΙΓΑ μην αρχίζει να υπαγορεύει και στους… μαθηματικούς το ΤΙ είναι αληθές και ΤΙ είναι ψευδές στη…. Μαθηματικη Λογική. Το ότι “1+1=2″ ΔΕΝ αποφασίζεται με… δημοψηφίσφματα ή κρατικές αποφάσεις. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν συμφωνώ με την άκρως απαράδεκτη κατάσταση του συνδέσμου που δίνεις.
Για μένα η γειτονική χώρα ΕΧΕΙ το δικαίωμα, να ονομάζεται ΟΠΩΣ θέλει, αρκεί να μην υπαγορεύει ψεύδη στη διεθνή επιστημονική κοινότητα και να μην χρησιμοποιεί αυτα τα ψεύδη για να προκαλεί μίσος κατά γειτόνων της.
Επομένως δεν συμφωνώ και με τον… ετεροπροσδιορισμό μου από σένα σαν “αυτοί που μπλα-μπλα-μπλα…” Count me OUT of them.
Το ΠΩΣ αυτοπροσδιορίζεται κάθε (κωλο-)λαός το θεωρώ ΗΛΙΘΙΟ anyway.
Υ.Γ Αν περάσει το ιστορικό ψέμα (που έδωσες στο σύνδεσμο) όλες οι επόμενες γενιές των πολιτών της γειτονικής χώρας θα γαλουχηθούν μέσα σε κραυγαλέα ψεύδη και σε μίσος κατά των Ελλήνων γειτόνων τους. Για μένα αυτό είναι πιο σημαντικό από την “υπεράσπιστη εθνικών ταυτοτήτων” και τις άλλες αηδίες…
Οταν γνήσιοι αντι-εθνικιστές, της αντιπολίτευσης στα Σκόπια, κατηγορούν την κυβέρνησή τους ότι επιδεικνύει τεχνητή και ακραία αδιαλλαξία στο θέμα του ονόματος, οφείλουμε να τους λάβουμε υπ’ όψη και όχι να τους ΠΡΟΔΩΣΟΥΜΕ.
Παράλληλα όμως, νομίζω ότι (ιδανικά) πρέπει να ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ το σλόγκαν “η Μακεδονία είναι Ελληνική”, ΚΑΙ στη δική μας χώρα, σύμφωνα με κάποιον… ξεχασμένο νόμο που απαγορεύει δηλώσεις διαταρράσουσες την Ειρήνη, κλπ.
Οι βαλκανικές “πονηριές” του στυλ “είναι γεωγραφικός προσδιορισμός η λέξη” αλλά… τη χρησιμοποιούμε και να “φουσκώνουμε με υπερηφάνεια” (ένθεν και εκείθεν) πρέπει να ξεχαστούν μια για πάντα. ΑΝ είναι _όντως _γεωγραφικός προσδορισμός, τότε πρέπει ΚΑΙ οι 2 χώρες να σταματήσουν ΚΑΘΕ αναφορά στη λέξη, ή στην αρχαία ΜΑκεδονία ή στον Αλέξανδρο. Και φυσικά ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ σταμάτημα ΚΑΙ των “Εκδηλώσεων” που σατίρισε ο j95.
Προς omadeon και απορώντα: Διαφωνώ κατουσίαν και με τούς δύο σας (μολονότι είμαι πιο κοντά με τον απορώντα). Ουδέτερη επιστήμη, ουδέτερη αρχαιολογία, ουδέτερη ιστορία δεν υφίστανται. Δεν υπάρχει ανθρώπινη γνώση εν κενώ. Τα πάντα ετεροκαθορίζονται και υπηρετούν σκοπιμότητες. Τα έθνη- κράτη (και ως “φαντασιακές κοινότητες”) υπερ- καθορίζουν τις ουδέτερες περιοχές. Το ποιός ωφελαίται ή ζημιώνεται έχει να κάνει συνήθως με τον καταμερισμό ισχύος (ξεχάσαμε ότι η Ελλάδα ωφελήθηκε κατά κόρον τον 19ο αιώνα από την ρομαντική γερμανική αντίληψη περί Αρχαίας Ελλάδας;). Αλλά έτσι είναι τα πράγματα στη ζωή. Όλα τα άλλα είναι ψευδαισθήσεις και παραμυθιάσματα.
Για το αν “στα όρια της υποκειμενικότητας μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι δεν υπάρχει άλλο κράτος (περα από τα Σκόπια) με τόσο μαλακισμένη εθνική συνείδηση και γλώσσα, επίσης” υπάρχει η κλασική έκφραση I know obscenity when I see it. Έτσι λοιπόν, η υποδοχή Καλλιντερίδη στο αεροδρόμιο πριν κάτι χρόνια, η εθνική ενασχόληση με την ευρωπαϊκή γιορτή των gay, την Eurovision, ή το τωρινό βίντεο αποδεικνύουν ακριβώς αυτό: μπορούμε να καταλάβουμε την (καθαρόαιμη) γελοιότητα όταν την βλέπουμε.
Για την “κόντρα” Αθήνας-Θεσσαλονίκης και αν ο Ψωμιάδης εκπροσωπεί τους Θεσσαλονικείς έχω να πω ότι μια χαρά τους εκπροσωπεί, αν σκεφτεί κανείς ότι την πρώτη φορά που βγήκε λ.χ. πήρε 90.000 περισσότερους ψήφους από τον δεύτερο και πιο πριν είχε βγει πρώτος σε προτίμηση βουλευτής Θεσσαλονίκης. Το γιατί είναι άλλο θέμα. Αλλά αν η κουβέντα είναι “εμείς έχουμε τον Ψωμιάδη εσείς έχετε γραφικότερους” αποδεικνύει μόνο την σημερινή φτώχεια της Θεσσαλονίκης. Αν σκεφτούμε ότι η Θεσσαλονίκη κατήντησε να βγάζει άνετα για 3 θητείες δήμαρχο τον Παπαγεωργόπουλο και πριν 30 χρόνια έβγαζε τον Κωστή Μοσκώφ καταλαβαίνουμε ότι αυτός είναι ο διαγωνισμός της μιζέριας… Η κατάντια της πολιτικής να μιλάς για/με Ψωμιάδηδες και μπουμπούκους, η πολιτική να είναι ο προνομιακός χώρος των ψώνιων και το χειρότερο: οι πολίτες να αναγνωρίζουν τον εαυτό τους σε αυτά ψώνια.
@Γαριβάλδι
ΦΥΣΙΚΑ και δεν υπάρχει (100%) “ουδέτερη επιστήμη”.
Αλλά… ΤΙ να κάνουμει? Θα πάψει να ισχύει η… Θεωρία της Εξέλιξης επειδή δεν είναι “ουδέτερη”? ΔΕΝ κατάλαβα… Όταν υπάρχει διεθνής αποδοχή, ίσως και ομοφωνία σε ένα σημαντικό θέμα, οι επιρροές πρέπει να ελαχιστοποιούνται.
Κάθε ανοιχτός νους έχει χρέος να παραμένει ανοιχτός, και όχι να κλείνει με τη δικαιολογία ότι “κανένας νους δεν είναι απόλυτα ανοιχτός”.
Αν περάσει το ιστορικό ψέμα (που έδωσες στο σύνδεσμο) όλες οι επόμενες γενιές των πολιτών της γειτονικής χώρας θα γαλουχηθούν μέσα σε κραυγαλέα ψεύδη και σε μίσος κατά των Ελλήνων γειτόνων τους.
Σιγά τα ωά ρε omadeon. Είναι η “μετριοπαθής εκδοχή της συνέχειας” όπως διδάσκεται π.χ. στο Παπαρρηγοπούλειο-Ζαμπέλιο δόγμα.
Θέλω να πω, 1ον γιατί αυτό το πράγμα είναι εξόχως ακραίο, και 2ον τι να κάνω εγώ για αυτό; Να πάω σαν έλληνας να τους πω “όλα όσα πιστεύετε είναι μαλακίες”; Μα μόνο κάποιος από αυτούς μπορεί να τους το πει, το σύστημα σκέψης τους είναι τέτοιο που οι παραλογισμοί ενισχύονται από την έξωθεν αμφισβήτηση, και ειδικά από τους Άλλους. (δες ας πούμε τι έγινε και από τις δύο μεριές όταν ο Νίμιτς παρατήρησε ότι σιγά και το μαλάκα το Μεγαλέξανδρο)
Εγώ μπορώ μόνο να τους γράψω στ’ αρχίδια μου και να γελάσω. Αλλά τους εδώ δεν τους γράφω στ’ αρχίδια μου γιατί μου στοιχίζουν σε φόρους και σε επίπεδα λογικής της κοινωνίας.
1. Είναι “εξόχως ακραίο” διότι αμφισβητεί -πλέον- Established Facts. Είναι σαν έναν άνθρωπο που αρχίζει να πιστεύει ότι είναι ο… Μέγας Ναπολέων (ΚΑΙ εκπαιδεύει τα παιδιά του να… εκδικηθούν για την εξορία του στην Κορσική).
2. ΕΔΩ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. Δεν ωφελεί ΚΑΘΟΛΟΥ να “πας σαν έλληνας”. ΜΟΝΟ σαν ένας τίμιος διεθνιστής, απαλλαγμένος από ΚΑΘΕ μεροληψία, μπορείς να πας….
Είμαστε, όμως, τώρα πια…
ONE HELL of a global village….
1. Δεν προκύπτει από κάπου το κομμάτι της εκδίκησης.
Γιατί να πρέπει να εκδικηθούν εμάς άμα είναι αρχαίοι μακεδόνες με ολίγην από σλάβους;
Ένα παπαρρηγοπούλειου τύπου δόγμα συνέχειας δεν δα είναι και το πιο ακραίο πράγμα που μπορεί να υιοθετήσει μια εθνική ιδεολογία. Τουλάχιστον *από μόνο του*.
2. Ξέρεις πολύ καλά ότι για τους εθνικιστές μακεδόνες είμαι απλά ένας Έλληνας εκτός ξερωγώ αν τους πάω δώρο κρανία παιδιών από την Πελοπόννησο. Αλλά και τον διεθνιστή δε νομίζω να τον θεωρούν πολύ καλύτερο από τον Έλληνα, αν μοιάζουν έστω και μια σταλιά στους αποδώ καραγκιόζηδες.
Ω ρε πούστη γαμώ τα γέλια είναι το βίντεο! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! Μπράβο ρε μάγκα που το έβαλες!
Πρόκειται για την the best κριτική του νεοέλληνα που έχω δει, σε σχέση με τις απόψεις του για την ελληνική φυλή, την καταγωγή κλπ. Μπράβο και το σκοπιανό (;) που το γύρισε. Έχει ταλέντο και σίγουρα νταραβερίστηκε (σαν γκαρσόνι;) με έλληνα αφεντικό. Φοβερή καρικατούρα, τσιγαρόβηχας, βραχιόλι, κοντό παντελόνι. Θεόσταλτοι οι σκοπιανοί. Θέλουμε κι άλλο!
Ξέρεις πολύ καλά ότι για τους εθνικιστές μακεδόνες είμαι απλά ένας Έλληνας εκτός ξερωγώ αν τους πάω δώρο κρανία παιδιών από την Πελοπόννησο. Αλλά και τον διεθνιστή δε νομίζω να τον θεωρούν πολύ καλύτερο από τον Έλληνα, αν μοιάζουν έστω και μια σταλιά στους αποδώ καραγκιόζηδες.
Μπούρδες - δες πως λατρεύουν τους Κωστόπουλο/Λιθοξόου/Νακραζά/Δημητρά (ιδίως τον τελευταίο). Αντιστοίχως ο Γκεοργκιέβσκι που τελευταία την λέει στους Βουκεφαλιστές έγινε συμπαθής φιγούρα σε πολλούς από τους εδώ εθνικιστές ενώ όταν ήταν πρωθυπουργός (ή ακόμα χειρότερα όταν ως πρόεδρος του VMRO ονειρευόταν συνέδρια στη Θεσσαλονίκη) τον είχανε για μπαμπούλα. Κοινώς “ο εχθρός του εχθρού μου” ισχύει απολύτως. Οπότε μην βαυκαλίζεσαι με την ιδέα πως είσαι αντιπαθής στους εθνικιστές και των 2 πλευρών - για να συμβεί αυτό θα έπρεπε να τους μάχεσαι με την ίδια ένταση που τα βάζεις με τους εγχώριους.
Όσο για τα κρανία των Μωραϊτών μην το πολυνομίζεις. Σύμφωνα με τις τελευταίες τους θέσεις οι Μωραΐτες είναι συγγενείς των Μακεδόνων σλάβοι που οι κακοί Αρβανόβλαχοι τους εξελλήνισαν με το ζόρι και εν απουσία των wannabees θα ήταν φιλικός προς τους Μακεδόνες λαός. Δικά μας (Αρβανίτικα) κρανία θα πρέπει να βρεις. Ξέρουν τι πάει να πει Αρβανίτικη κόκκα μάλλον.
Α και μην ανησυχείς πως θα χρειαστεί να αρχίσεις να σβήνεις - δε πρόκειται να σου ξαναρθώ απρόσκλητος από την καλύβα (που κι εκεί δε συχνάζω). Αλλά τέτοια ιδέα που έχεις για τον ευατό σου (ο αγνός ιδεαλιστής κόντρα στους εθνικιστές αμφοτέρων των πλευρών) λυπάμαι αλλά δε μπορούσα να αντισταθώ στον πειρασμό.
Ξεψαγμένε άσε το ποίημα, σκέψου το… κλόπυράϊτ.
Το “δόγμα Κυρίτση”, η ιδέα πως πρέπει να πολεμάμε ΜΟΝΟ τον εθνικισμό της δικής μας χώρας, φταίει για όλα. Και η αδυσώπητη λογική του τζέη (καθώς το ακολουθεί) πολύ δύσκολα θα βρει σωστό αντίλογο. Στις περισσότερες των περιπτώσεων βρίσκει ad hominem επιθέσεις που δεν λένε ΤΙΠΟΤΑ, τελικά.
Για την ακρίβεια ο τζέη ποτέ δεν είπε, ούτε υπαινίχθηκε για τον εαυτό του πως είναι “ένας αγνός ιδεαλιστής κόντρα στους εθνικιστές αμφοτέρων πλευρών”. Κάτι τέτοιες… μαλακίες, τείνω να πιστεύω… εγώ (για τον εαυτό μου).
@j95 σου ζητώ και πάλι συγνώμη, θα ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ να το βουλώσω σήμερα εντελώς, ΕΣΤΩ και αν… χίλια εθνίκια διαβόλοι με τσιγκλάνε να τους την πω.
Πάντως, ο διάλογός μας ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ από άλλες αιτίες (και παρεμβολές). Εσύ κι εγώ θα μπορούσαμε να μιλάμε… πεντακόσιες ώρες, ΠΑΛΙ να διαφωνούμε και ΠΑΛΙ να μην κάνουμε ΟΥΤΕ ΜΙΑ προσωπική επίθεση, συμφωνώντας σε άλλα.
(εννοείται ότι ΕΧΩ αντεπιχειρήματα στα τελευταία σου ΣΟΒΑΡΑ αντίστοιχα. Π.χ. για συνδύασέ το λίγο, αυτό το “αρχαιομακεδονικό” φληνάφημα με το ΗΔΗ υπαρκτό αλυτρωτικό στυλ Παρίση, “η σημερινή Μακεδονία είναι υπό κατοχή”).
Οπότε μην βαυκαλίζεσαι με την ιδέα πως είσαι αντιπαθής στους εθνικιστές και των 2 πλευρών - για να συμβεί αυτό θα έπρεπε να τους μάχεσαι με την ίδια ένταση που τα βάζεις με τους εγχώριους.
Αν και δεν ήσουν επαρκώς ξεκάθαρος θα υποθέσω τη χάρη να μη ξαναεμφανιστώ απρόσκλητος εδώ αγαπητό βατράχι. Ευχαρίστως, έτσι κι αλλιώς το έγραψα ήδη - θα παραμείνω αναγνώστης των πονημάτων σου, ιδίως τώρα που η Σουλιώτισσα (μπαρδόν Ορθόδοξη Τσάμισα) φίλη μου - από τα νεανικά HELLASίτικα χρόνια που έχανα τις ώρες μου ως μέλος της ανθελληνικής κλίκας - έγινε το bette noir σου.
Ξεψαγμένος είπε: “ως μέλος της ανθελληνικής κλίκας”
Εδώ είναι που την πατάνε οι πάντες όλοι. Υπάρχουν άτομα που ΔΕΝ θυσιάζουν το πολυτιμότερο πράγμα, τη λογική και την αλήθεια, για ΚΑΜΜΙΑ πατρίδα, έθνος ή άλλο οικόσημο. Να το θέσω υπαρξιακά: Πάνω στη ταφλόπλακά μου θα ήθελα να γράψουν “υπηρέτησε τη λογική και την αλήθεια” παρά “υπηρέτησε τη πατρίδα του”. Η πατρίδα σε πουλάει, η λογική και η αλήθεια ποτέ. Υπηρετώντας τη λογική και την αλήθεια, υπηρετείς τους αιώνιους νόμους του σύμπαντος, το παντοτινό βιβλίο της φύσης κι όχι μια ρευστή κατασκευή που διαρκεί λιγότερο από πετάρισμα βλεφάρου.
Αν και δεν ήσουν επαρκώς ξεκάθαρος θα υποθέσω τη χάρη να μη ξαναεμφανιστώ απρόσκλητος εδώ αγαπητό βατράχι.
Οι υποθέσεις θα σε φάνε.
“Κάνε μας τη χάρη” σημαίνει “σταμάτα τις υπερβολικά χοντρές μαλακίες”.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση:
μαλακία 1) ότι δήθεν είμαι ανθέλληνας
μαλακία 2) ότι δήθεν θα με συμπαθούσε ένας ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ εθνικιστής αν συζητούσαμε πάνω από 3 λεπτά
μαλακία 3) ότι τον Μακεδόνα εθνικιστή τον ενδιαφέρει η σχέση μου με τον ελληνικό εθνικισμό και όχι η σχέση μου με τον μακεδονικό (αμφότερες εχθρικές)
μαλακία 4 και πιο ντροπιαστική) ότι και καλά δε θα ξαναπέρναγες.
Βατραχάκι ειλικρινά χωρίς πρόθεση να επιστρέψω αλλά μια και εσύ και ο “χ” δε διαβάζετε ό,τι γράφω αλλά ό,τι θέλετε να διαβάσετε το ξαναβάζω μπας και προσέξεις τη σύνταξη (βάζω και κεφαλαία καλού κακού):
από τα νεανικά HELLASίτικα χρόνια που έχανΑ τις ώρες μου ΩΣ μέλος της ανθελληνικής κλίκας (*)
(*) διευκρινίζω: και αυτο- και ετερο-προσδιορισμένο μέλος της - τα μέλη γνωριζόμαστε οπότε απορώ πως οποιοσδήποτε άλλος τσίμπησε.
οπότε το
(α) δεν ισχύει - άσε που έτσι κι αλλιώς η ταμπέλλα “ανθέλληνας” δε μ’ αρέσει - είναι πολύ καθαρευουσιάνικη.
Για τα (β, ιδίως δε το γ) επέτρεψε μου να έχω άποψη καθώς τους έχω ζήσει στο μισό μέτρο απόσταση και ξέρω πως αντιλαμβάνονται την έννοια του “useful idiot” - προς αποφυγή παρεξηγήσεως μιλάω για την αγγλοσαξωνική συντηρητική ετικέτα που αποδώθηκε ψευδώς ως έκφραση του Λένιν.
Και για το (δ) δε θα είχε συμβεί αν ήσουν ξεκάθαρος (και για 2η φορά αν δε διάβαζες ό,τι ήθελες). Σε κάθε περιπτώση αφού το διαβάσεις σβήστο και ασχέτως του τι άλλο γράψεις δε πρόκειται να απαντήσω - εδώ μέσα είναι το σπίτι σου.
@Ξεψαγμένος: Μια χαρά διαβάζω. Γιατί είπες ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ότι έχανες τις ώρες σου σε ανθελληνική κλίκα; Με τι ακριβώς ήθελες να το αντιπαραβάλλεις; (Εγώ λέω με το τώρα όπου θεωρείς ότι κάνεις κάτι παρόμοιο). Τι σου ήρθε συνειρμικά και το έγραψες;
Αυτό δουλεύει και ανάποδα όμως. Όπως εγώ δέχομαι ότι η ελλημπάνια είναι μια κακογουστιά (το καταλαβαίνεις καλά άμα βγεις στην Ευρώπη ιδίως βόρεια Ιταλία) και οι κάτοικοί της σε συντριπτική πλειονότητα καρακιτσαριό, έτσι οφείλω να δεχτώ και την άποψη που άκουσα τις προάλλες: Δεν γουστάρω, λέει, τους μετανάστες γιατί είναι ασχημάνθρωποι. (Και είναι, εδώ που τα λέμε - δεν μας έρχονται δα και τίποτις μανεκέν).
Η Αισθητική φιλοσοφία είναι τεράστια υπόθεση. Στο δικό μου ζύγι βαραίνει όσο και το Συμφέρον. Μόνο οι χρόνοι διαφέρουν. Το Συμφέρον αφορά το επείγον, το σημερινό, άντε και αυριανό επιούσιο. Η Αισθητική προτίμηση δουλεύει απίστευτα υπόγεια και μακροπρόθεσμα.
Ο Μάρξ, έξυπνος άνθρωπος, σκέφτηκε τις παραγωγικοκοινωνικές σχέσεις σαν το F=dp/dt της ανθρώπινης ιστορίας αλλά του ξέφυγε τελείως η Αισθητική. Στην πραγματικότητα η Ιστορία μοιάζει σαν ετεροδυνωμένο σήμα: οι άνθρωποι προσέχουν τις “ημερήσιες” (στη πράξη βάθους αιώνα) οικονομικές μεταβολές που δίνει το υψίσυχνο carrier αλλά αγνοούν τον αργό φάκελο που ακριβώς αυτός παρέχει το απροσδόκητο και άρα την πολυπλοκότητα του κόσμου.
Για να το κάνω λιανά. Κάποτε-κάποτε, κάποιος από την τάξη των εργατών ξεφεύγει και τον προάγουν οι από πάνω σε επιστάτη. Ο Μάρξ το προβλέπει πολύ ορθά. Αυτό που δεν προβλέπει είναι γιατί επελέγη αυτός ο συγκεκριμένος κος Βγενόπουλος και όχι ο άλλος συγκεκριμένος κος Καραπερπέρογλου. Το λέω με την έννοια που οι Shannon και Weaver είπαν στην τελευταία παράγραφο του paper τους ότι η _σημασιολογική_ πληροφορία δεν έχει να κάνει με το -log(p) αλλά με το γιατί επελέγη αυτή η συγκεκριμένη ακολουθία bits έναντι όλων των υπόλοιπων εξ’ ίσου πιθανών. Τα ρούχα σου θα μου δώσουν πληροφορία για τη θερμοκρασία που επικρατεί. Η Αισθητική σου θα καθορίσει τη συγκεκριμένη στυλιστική επιλογή έναντι όλων των ισόθερμων στυλιστικών επιλογών.
Με βάση τα παραπάνω, δεν υπάρχει καθ’ αυτό ρατσισμός. Μόνο αισθητική. Ή αντίστροφα, δεν υπάρχει αισθητική παρά μόνο υφέρπων ρατσισμός. Γι’ αυτό και ήμουν πολύ προσεκτικός και μίλησα για αλήθεια και λογική και καθόλου για αισθητική.
@j95
Στοιχηματίζω ότι σε ελάχιστα χρόνια θα το θεωρείς ΚΟΙΝΟ ΤΟΠΟ, το να κάνεις φιλίες (διαδικτυακές ή μη) με ΑΝΤΙ-εθνικιστές της FYROM. Τέλος πάντων, το παράκανα και φεύγω (αυτή τη φορά για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ διάστημα). Διότι φυσικά και θα σε αντιπαθήσουν οι εθνικιστές εκεί. Οι αντι-εθνικιστές όμως, ΜΟΝΟ αν συντάσσεσαι με όσα τους ενοχλούν (που κι αυτό ΠΑΙΖΕΙ, δεν είναι απόλυτο).
Καλά ξηγήθηκες πάντως. Ισως στο μέλλον ο άλλος να γίνει… ΞΑΝΑψαγμένος.
@Χ
παρακαλείσαι να μου στείλεις μέηλ, υπάρχει κάτι σημαντικό που κάποιος θέλει να σου πει. Το προτιμώμενο μέηλ είναι άνω δεξιά στο μπλογκ μου, το ΠΡΩΤΟ (hotmail) - γέμισα σπαμ κι εγώ, οπότε αποφεύγω να το πω….
June 23rd, 2009 at 10:53 am
O Panikas aniki sta psaria tu Egheu.
June 23rd, 2009 at 11:06 am
ορίστε ρε μαλάκες, ακόμα και στις ύστατες στιγμες που ζούμε, τα ιερά χώματα εξακολουθούν να βγάζουν ποιητές.
June 23rd, 2009 at 12:06 pm
LOL και άκουγα πυροτεχνήματα και αναρωτιόμουν τι γιορτάζουμε πάλι!!
June 23rd, 2009 at 12:12 pm
παντως το ποιημα εχει ενα Βαθυτερον Νόημα .Επιφανειακώς δεν φαίνεται ..
Πρεπει να ομολογησω οτι ολιγον εκλαψα (απο τα γελια )
June 23rd, 2009 at 12:23 pm
Ωραιο το δεύτερο βίδεο. Από την Εσθονία με αγάπη… (χεχε)
Το ποίημα του πρώτου όμως, είναι ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ Τεχνητής Νοημοσύνης. Δείχνει ΠΩΣ ο Νους του Ανθρώπου συναγωνίζεται επιτυχώς την Χαζή Μηχανή.
June 23rd, 2009 at 12:36 pm
οχι μωρε .Τον Ψωμιαδη συναγωνιζεται .Ξερετε τι ποιητης ειναι ο ΨΩΜΙΑΔΗς;
June 23rd, 2009 at 12:37 pm
Όλη η γης κι η οικουμένη ελληνικά ειν’βαφτισμένη. Χαχαχα!
Ο Βαράκιος Οβάμας, ο Αχμαδινεζάντος και η Αγγελική Μερκέλλα προσκυνούν τον ελληνικόν κάλον!
Τέλειον ποστάκιον! Τέλεια προσωδία! Τέλεια η κουπ του ποιητού!
Διακρίνω θαυμάσιες ελληνικές επιρροές, τι Καβάφης, τι Αρχίλοχος, τι Άδωνις Γεωργιάδης. Κι εκεί στο 3′ να΄σου, να’σου πετιέται ο Άνθιμος με το βυζαντινόν το μέλος (άσε στο 4.50)!
Θέλω μόνον να πω κάτι που με βασανίζει: νομίζω ότι ο ποιητής έχει μιά κάποια προφορά. Δεν θέλω να τον προσβάλω, αλλά θέλω. Αυτό και μόνον το νόμισμά μου τον καθιστά νομίζω απορριπτέο, όσο κι αν τραγουδά τους καημούς του γένους μας.
June 23rd, 2009 at 1:02 pm
Πω!!! ρε τί χάνω που λείπω από τα πάτρια εδάφη.
Τέτοιο γέλιο. Κυριολεκτικά κλαίω από τα γέλια. Ευτυχώς αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανείς εδώ γύρω, γιατί άντε να εξηγείς στη βαρβαρική (την οποία σιχαίνομαι να ομιλώ γιατί “Όλη η γης κι η οικουμένη ελληνικά ειν’βαφτισμένη” αλλά οι καργιόληδες συνωμοτούν εναντίον μας και αρνούνται να μου πουν έστω την καλημέρα στα ελληνικά) τί εστί Καρακωστάνογλου (χαχαχαχα με τέτοιο όνομα έβγαινε χαλλλαρά μέχρι και αντιδήμαρχος στην Άγκυρα). Τελικά όλοι οι πατριώτες ελληναράδες έχουν ενδιαφέροντα ονόματα: Καρά-κωστάν-ογλού, Καρά-ογλού (της ΝΔ και αυτούς), Καρά-τζαφέρ, Καρά-μανλής (μαύρη μαυρίλα πλάκωσε κυριολεκτικά).
Πάντως η γκομενίτσα του ποιητή ήταν όλα τα λεφτά (http://www.flickr.com/photos/argos_t/3650265812/in/set-72157620188683402/).
June 23rd, 2009 at 1:07 pm
Αυτά τα πράγματα τα παίρνουμε φρέσκα από την πηγή:
http://panokato.blogspot.com/
(από τα καλύτερα μπλογκς, μην το χάνεις)
Όμως ο ΠάνωςΚ. σάς την έσκασε!
Το βίντεο είναι από το 1969 και του έκανε μια μικρή επεξεργασία για να πιστέψετε ότι τίποτα δεν άλλαξε από τότε!
…και βέβαια επειδή κάποιοι αρχόντοι, της Τ.Α., παίζουν μ’ αυτόν τον γελοίο τρόπο, δεν σημαίνει ότι αποδυναμώνονται τα επιχειρήματα όσων βάλλουν κατά του εθνικισμού της FYROM.
June 23rd, 2009 at 1:09 pm
Φυσικά και το σημαίνει. Έχω ξαναπεί ότι το Μακεδονικό είναι case study για το τι παθαίνει η εξωτερική πολιτική από τη στιγμή που παραδίδεται στην πλεμπάγια.
June 23rd, 2009 at 1:25 pm
Φυσικά και ΔΕΝ το σημαίνει, γιατί όπως έχω ξαναπεί δεν πιανόμαστε από γελοιότητες για να αντεπιχειρηματολογήσουμε. ‘Οπως και ΔΕΝ σημαίνει τίποτα τό ότι κάποιοι άλλοι, άλλων χώρων, παραδίδουν την εσωτερική πολιτική (όρα “επανάσταση”) σε κλεφτρόνια, εμπρηστρόνια και ληστρόνια τραπεζών ή σούπερ μάρκετς.
June 23rd, 2009 at 1:29 pm
Προσφορά
Ενα παμπαλαιο τραγουδακι
αποτον Πόλεμο της Κορεας :
Οι Φαντάροι μας που πηγαν στην Κορεα
Πολεμουσαν για Ιδανικά (ιδανικά!)
και τους κιτρινους τους πνιξανε στο αίμα
Για να μάθουν τι θα Πει ελευτεριά (ελευτεριά) Δις ..
——————————————
επίσης
Εξω Βουλγαριά !(αν το θυμαται κανεις ολο τον παρακαλώ να μου θυμησει τους στιχους )
June 23rd, 2009 at 1:34 pm
“Φυσικά και ΔΕΝ το σημαίνει, γιατί όπως έχω ξαναπεί δεν πιανόμαστε από γελοιότητες για να αντεπιχειρηματολογήσουμε. ‘Οπως και ΔΕΝ σημαίνει τίποτα τό ότι κάποιοι άλλοι, άλλων χώρων, παραδίδουν την εσωτερική πολιτική (όρα “επανάσταση”) σε κλεφτρόνια, εμπρηστρόνια και ληστρόνια τραπεζών ή σούπερ μάρκετς.”
Και όμως το σημαίνει. Η κατάσταση στα Σκόπια είναι χίλιες φορές χειρότερη από τη δική μας. Είναι ευκαιρία για μας να προβάλουμε τις γραφικότητες της εθνικιστικής τους ηγεσίας και γενικότερα την κατάσταση που επικρατεί (αγάλματα του αλεξάνδρου, μετονομασία δρόμων, πλατειών κτλ.). Σε μας αυτά περιορίστηκαν πλέον στην περιοχή από Αριστοτέλους μέχρι Μακεδονία Παλλάς, αλλά επειδή εκεί συχνάζει περίπου 1 εκ. κόσμος, κάποιοι εκ των οποίων εκλεγμένοι σε δημόσια αξιώματα, μας γαμάνε την εικόνα. Μην ξεχνάς ότι ο Σαμαράς έκανε εξωτερική πολιτική με πρωτοσέλιδα εφημερίδων την εποχή των συλλαλητηρίων. Υπάρχει δηλαδή μια γενικότερη αρνητική προκατάληψη για εμάς που οι καρα-ογλάνηδες προσπαθούν να ενισχύσουν.
June 23rd, 2009 at 1:45 pm
εξάλλου μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας, από την αρχή ποτέ δε μας ένοιαξε ο γελοίος μακεδονικός αλυτρωτισμός, όλη η φασαρία ήταν για το ποιος τριβλαχέμπουρας δικαιούται να καμαρώνει σαν γνήσιος(R) απόγονος.
June 23rd, 2009 at 2:46 pm
@j95
+1
πρώτη φορά είδα να λες “γελοίος μακεδονικός αλυτρωτισμός”.
ΟΣΟ αν θέλουμε, ΔΕΝ μπορούμε να αποφύγουμε τις ΘΕΤΙΚΕΣ αλλαγές που μας προκαλεί ο υγιής διάλογος! χεχε
June 23rd, 2009 at 2:49 pm
Οι γραφικότητες στη Μακεδονία είναι πρόβλημα των Μακεδόνων.
Οι γραφικότητες στην Ελλάδα είναι δικό μου πρόβλημα.
June 23rd, 2009 at 2:53 pm
Μόνο που ΔΕΝ υπάρχουν σύνορα πια στον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.
June 23rd, 2009 at 2:56 pm
Δε μιλάμε για πολιτισμό αλλά για συγκεκριμένα κινήματα με συγκεκριμένες ιδεολογίες.
Αρνούμαι να δω αυτές τις αηδίες σαν πολιτισμικά χαρακτηριστικά. Πολιτικές αρχιδιές είναι.
Σα να μου λες “γιατί δεν κράζεις τους σοσιαλιστές της Πορτογαλίας και κράζεις μόνο το ΠΑΣΟΚ”. Μα το ΠΑΣΟΚ τρώω στον κώλο, όχι τους σοσιαλιστές της Πορτογαλίας.
Επειδή οι εθνικιστές πιστεύουν ότι εκφράζουν κάτι φυσικό και καθολικό δε σημαίνει ότι είναι κι έτσι.
Αν το δούμε λιγότερο αυστηρά πάντως, είναι γεγονός ότι ο μακεδονικός πολιτισμός εμφανίζεται πανομοιότυπος στις δυο μεριές των συνόρων. Φυσικά δε θα μπω στη διαδικασία να κρίνω ποιος είναι περισσότερο γελοίος. Πολιτικά με ενοχλούν οι Έλληνες. Αισθητικά και οι δύο πρέπει να στειρωθούν.
June 23rd, 2009 at 3:04 pm
Σιγουρότατα, πολιτικές αρχιδιές είναι.
Η ζημιά στον πολιτισμό είναι όμως αλλού. ΔΕΝ αφορά καν τους Ελληνάρες. Αφορά π.χ. ξένους ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ, που εκατοντάδες υπέγραψαν διαμαρτυρία για το ξαναγράψιμο της _αρχαίας_ Ιστορίας από την “Μακεδονία”.
Η γραφικότητά δημιουργεί πολιτιστικές παρενέργειες. Γαλουχεί γενιές με άσβεστο μίσος, αχρηστεύει πανεπιστημιακές σπουδές και έρευνες.
Προσωπικά θα πρότεινα (π.χ. στην Κατερίνα) ότι το όνομα είναι σαν “αδειανό πουκάμισο”, συγκρινόμενο με αυτά τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ.
Και -στην τελική- υποχρέωσή μου σαν διεθνιστής (ελπίζω) είναι να σταθώ ΔΙΠΛΑ στους “Αντιφρονούντες της ΑΛΛΗΣ πλευράς”, ενώ παράλληλα προστατεύω όσο μπορώ το καλό όνομα των δικών μας (π.χ. του… τζέη).
June 23rd, 2009 at 3:21 pm
329.
Classical scholars, όχι ιστορικοί.
Για παράδειγμα ο πρωτοστάτης της κίνησης είναι αρχαιολόγος με ειδίκευση στον κλασικό ελληνικό αθλητισμό και πιο συγκεκριμένα στην ανασκαφή του στη Νεμέα.
Οι περισσότεροι αποκλείεται να το διάβασαν αλλιώτικα δε θα υπέγραφαν ότι ο σημερινός νομός κορινθίας ταυτίζεται με την αρχαία κόρινθο και ότι το ίδιο ισχύει και για τους κατοίκους του. Ή μπορεί και να το πιστεύουν. Μην ξεχνάμε ότι η αρχαιολογία (ιδιαίτερα η κλασική, γιατί π.χ. η αρχαιολογία πάνω στους Μάγια είναι και γαμώ τις επιστήμες) πάντα είχε τη μανία να ανακαλύπτει “Πριάμους” και “Αγαμέμνονες” με το παραμικρό μπιχλιμπίδι.
Υποψιάζομαι ότι πρόκειται για κάποιου είδους καινούριο πρότζεκτ των γνωστών παμμακεδονικών οργανώσεων. Υπόψη ότι δε βρίσκεις και πολύ εύκολα χρηματοδότηση αν τα papers σου έχουν τίτλους όπως “Apollonius of Rhodes and the Resourceless Hero of Paradise Regained“.
Κάπου είχα διαβάσει ότι η ένταση του μακεδονικού “πολέμου” είναι πολύ μεγαλύτερη ανάμεσα στους δεύτερης και τρίτης γενιάς μακεδόνες/έλληνες της αυστραλίας και της αμερικής παρά ανάμεσα στα άμεσα ενδιαφερόμενα μέρη. Μην ξεχνάς ότι για τους απέξω η φαντασία είναι η πραγματικότητα.
June 23rd, 2009 at 3:54 pm
Μιλάμε φυσικά για τούτο το γράμμα
http://macedonia-evidence.org/obama-letter.html
Ελάχιστη αναζήτηση έδειξε ότι το “Apollonius of Rhodes and the Resourceless Hero of Paradise Regained“ είναι όντως βιβλίο classical scholar, του James Tatum (τo βιβλίο διατίθεται και για ανάγνωση στα google books, εν μέρει).
Μόνο που… αυτός ο λόγιος υπογράφει μετά από αρκετές δεκάδες άλλους.
Την επιστολή τη διάβασα, έχει πολλά strong points, το Weakest point είναι ΟΝΤΩΣ το ότι “Rather, Macedonia and Macedonian Greeks have been located for at least 2,500 years just where the modern Greek province of Macedonia is. Exactly this same relationship is true for Attica and Athenian Greeks, Argos and Argive Greeks, Corinth and Corinthian Greeks, etc. ”
που έχει μάλιστα reference στον Ηρόδοτο (NOT exactly the best author για απόδειξη ταυτότητας των ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ Ελληνομακεδόνων)…
Οσο για το αν είναι… συνομωσία των “Παμμακεδονικών οργανώσεων”, χλωμό το βλέπω, έχοντας διαβάσει το “about” του ίδιου site και κάνοντας μικρή έρευνα για αρκετά ονόματα.
Γεγονός είναι ότι ο μεγαλύτερος εχθρός των Ελλήνων είναι ο… εαυτός τους. Αυτή τη στιγμή π.χ. κινδυνεύει να δυσφημιστεί αυτή η πολύ σοβαρή προπσπάθεια, από την αθρόα… προσέλευση ΕΛΛΗΝΩΝ επιστημόνων να υπογράφουν αβέρτα (είναι όμως πολύ περισσότεροι οι ξένοι, και… ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟI Classical Scholars, είναι και κάμποσοι Αρχαιολόγοι).
…και υπογράφουν αβέρτα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ τις συνέπειες, ότι μαγαρίζουν κάτι που είχε πολύ μεγαλύτερη αξία ΧΩΡΙΣ τα βρωμόχερά τους….
Τέλος πάντων, υπάρχει χώρος σε άλλο ποστ ή μπλογκ για όλα αυτά.
June 23rd, 2009 at 4:09 pm
Πω ρε φίλε, αυτό είναι άνετα χειρότερο από την ποίηση των Vogons…
June 23rd, 2009 at 5:43 pm
Cringeworthy το ποίημα, δεν άντεξα την πρώτη φορά μέχρι το τέλος. Θα ήθελα άν ήταν έυκολο και εκείνο το μπαλέτο από το παλιότερο μνημόσυνο του Μεγαλέκουμας.
June 23rd, 2009 at 5:50 pm
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Τώρα το είδα όλο, και τις κραυγούλες. Ρε συ ο Σκεπτικιστής ήτανε;
June 23rd, 2009 at 5:53 pm
ΟMG
OMG
OMG
OMFG
June 23rd, 2009 at 6:01 pm
Ξέχασα να σας πω ότι μπορείτε να βάζετε inline βιντεάκια από το youtube.
1) Παίρνουμε το URL του βίντεο (http://www.youtube.com…) και το κάνουμε copy
2) Το κάνουμε paste στο σχόλιο, προσθέτοντας απλά ένα v μετά το http, δηλαδή το τελικό αποτέλεσμα θα είναι httpv://www…
June 23rd, 2009 at 6:17 pm
Οι άλλοι έχουν ακόμα πιο αστεία βιβλιογραφία. Και νομίζω κανένας δεν είναι ιστορικός ειδικευμένος στη νεότερη ιστορία.
Για να καταλάβεις τη διαφορά, είναι σα να υπογράφουν 300 γεωλόγοι ένα κείμενο που μιλάει για βιοχημεία. Εντάξει είναι και τα δύο θετικές επιστήμες αλλά μέχρι εκεί.
June 23rd, 2009 at 6:36 pm
Κλασική περίπτωση καπηλείας του μακεδονικού. Αυτοί οι κύριοι ανάφτουν τα αίματα από ‘δω, όπως κάνουν και οι όμοιοι τους από ‘κει. Για την πάρτη τους βγαίνουν κερδισμένοι, μόνο που όλοι θα πληρώσουμε (και πληρώνουμε) την μακεδονοποίηση της εξωτερικής μας πολιτικής. Όσο περνά ο καιρός αυτή η χώρα βυθίζεται στον κομπλεξισμό της.
June 23rd, 2009 at 7:22 pm
Εγω θα ήθελα πολύ ο φίλος τουκιθεμπλόμ, όπως κι εσύ j, να σκεφτεί κάτι (ΑΝ θέλει βέβαια) που… αρχίζει να γίνεται πιο σημαντικό, καθώς περνάει ο καιρός.
Καλά όλα αυτά, οι διενέξεις περί ονομάτων, περί… περικεφαλαιών και DNA…
Ομως, αναδύεται μια στυγνή καταπίεση σοβαρών ανθρώπων, της ΑΛΛΗΣ πλευράς, που διαφωνούν με τους δικούς τους “Καρατζαφέρηδες” ΑΚΡΙΒΩΣ όπως εμείς με τους δικούς μας. ΑΥΤΟΙ οι άνθρωποι, ΠΟΥ στέκονται και ΠΟΙΟΣ τους στηρίζει? Και δεν εννοώ απαραίτητα πρόσωπα της πολιτικής, αλλά ακόμη και ακαδημαΪκούς.
Οταν είσαι φοιτητής Ιστορίας στη γειτονική χώρα κι είσαι υποχρεωμένος να συμφωνήσεις με κραυγαλέα ψεύδη (όπως η… Μακεδονικότητα της Στήλης της Ροζέτας) τότε κινδυνεύεις να πεταχτείς έξω, όχι μόνο να ΜΗΝ πάρεις δίπλωμα αλλά να μη μπορέσεις να σταθείς πουθενά.
Οσον αφορά την επιστολή που λέγαμε, τζέη, ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΥΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. Αφορά αποκλειστικά και μόνο την παραποίηση της ΑΡΧΑΙΑΣ. Επομένως, ΔΕΝ έπρεπε να την υπογράψουν ιστορικοί ειδικευμένοι στην (πολύ βρώμικη και μπερδεμένη) πρόσφατη Ιατορία της περιοχής.
June 23rd, 2009 at 9:01 pm
Σιγά τη στυγνή καταπίεση με 10 μειονοτικά κόμματα. Αυτά είναι εν πολλοίς παραφουσκωμένες δαιμονοποιήσεις που τις πιστεύει και τις διαδίδει ο κάθε Πάνος. Και εν πάση περιπτώσει ξαναλέω ότι ο μακεδονικός εθνικισμός δεν αποτελεί κάποιου είδους δικαιολογία για τον μπουγατσοκιμάδικο, μόνο και μόνο επειδή έτσι πιστεύουν οι οπαδοί τους, και είναι τεράστιο λάθος να μπαίνεις σε τέτοια συζήτηση. Στο κάτω-κάτω τα τελευταία 17 χρόνια τους πατάμε κάτω σαν το χταπόδι, είτε κυβερνάει ο καρατζαφιόσκι είτε κυβερνάει ο αλαβάνοβιτς. Δεν υπάρχει καμία απολύτως σύγκριση στο βαθμό έμπρακτου παραλογισμού των δύο πλευρών.
Τότε είναι λίγο περίεργο που απευθύνεται σε έναν πρόεδρο σημερινής χώρας και του ζητά να κάνει πολύ τωρινά πράγματα.
June 23rd, 2009 at 9:35 pm
Αν δεν κάνω λάθος η εκδήλωση έγινε κοντά στον Λευκό Πύργο, σωστά; Δεν είναι λίγο οξύμωρο;
Επίσης το Macedonia στα ιταλικά γνωρίζεις το τι σημαίνει: ανάμεικτη φρουτοσαλάτα. Apples and Oranges που θα έλεγε και ο Πορτοκάλος.
June 24th, 2009 at 12:03 am
Εδώ που τα λέμε το νεο κόλπο (ή μαλλον η νεα πολιτική απιδιά) των εδώ εθνολαικιστών ειναι να παρουσιαζουν ολους οσους κανουν εστω και μια στοιχειώδη κριτική στον καρακιτσατο πολιτικό κωλοπαιδισμό των εδώ εθνολαικιστών
ως δηθεν υπερασπιστες της εθνικιστικής πολιτικής των Σκοπίων ..
και λεω οτι ειναι νεο ενώ ειναι παρα πολυ παλιο ..Απο τον καιρό του Γκαιμπελς τουλαχιστον ..
June 24th, 2009 at 12:16 am
κανω μια δοκιμη . δεν πειραζει ετσι;
June 24th, 2009 at 12:48 am
ωραια ..Το πετυχα
Παιδια το ντοκυμαντερ το ειδα χτες .. Σαν γροθια στο στομαχι
(εν τω μεταξύ θα ηθελα πολύ να με βοηθησει οποιος μπορει για να βρω την Δηλωση που αναγκαζαν οι βασανιστες να κανουν οι Μακρονησιωτες ..εχει πολύ ενδιαφερον (ιδιως στο σημειο που αναφεροταν στους προαιωνιους εχθρους του ελληνισμου ..βουλγαρους και…Σερβους ”)
—-
τζευ ..πως μπορώ να βαλω βιντεακι στο κυριο πόστ στο μπλογκ μου ..;
δοκιμασα τον τροπο που ειπες αλλα δεν επιασε ..Υπάρχει αλλος τροπος;
June 24th, 2009 at 7:14 am
Οι θεσσαλονικείς κινδυνεύουν να γίνουν ανέκδοτο όπως παλιά οι πόντιοι και παλιότερα οι βλάχοι.
June 24th, 2009 at 7:39 am
Λοιπόν, άκου τώρα παραλογισμό. Τα Βαλκάνια ήταν επι αιώνες μία περιοχή μεικτών πληθυσμιακών κοινοτήτων και συνεχών μετακινήσεων (ειρηνικών ή πολεμικών). Σ’ αυτό συνετέλεσε, συν τοις άλλοις, και το πολιτικό- στρατιωτικό μόρφωμα (Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, Βυζάντιο, Οθωμανική Αυτοκρατορία) που ήταν πολυεθνικό (καμμία σχέση με το έθνος-κράτος που γνωρίζουμε). Μετά ήλθαν τα έθνη- κράτη και σε σύντομο χρονικό διάστημα “κόψαν και ράψαν” την πίτα με ενίοτε οδυνηρές συνέπειες για όλους (ανταλλαγές πληθυσμών, αφαιρέσεις περιουσιών, εκτοπίσεις). Η “κολόνια” αυτή κράτησε μέχρι και τη δεκαετία του 1990 (βλέπε Γιουγκοσλαβικό).
Αυτά πολύ χοντρικά. Τώρα να έρχεστε κάποιοι και να κατακεραυνώνετε το εθνοπατριωτικό κιτς είναι συγγνωστό από άποψη αισθητικής, όμως είμαι σίγουρος ότι δι’ αυτού θέλετε να θέσετε “ατζέντα” “διεθνιστικού” σαρκασμού. Το θέμα είναι καταρχήν τί πολιτικό μόρφωμα προτείνετε αντί αυτού του εθνοπατριωτικού παραληρήματος (αν όχι μία υπερεθνική αυτοκρατορία του άλλοτε, μήπως μία υπερεθνική, αέρινη blogo-σφαιρα ?). Για να σοβαρευτούμε τα έθνη- κράτη υπάρχουν με τα καλά και τα κακά τους. Εκτός αν εισηγείστε μία πιο “ανθρώπινη” αντιμετώπιση του Άλλου, οπότε πάμε για ΠΑΣΟΚ και Συνασπισμό (no bad).
Κατα τα άλλα καλή η πλάκα με το γυφτο- μπαρόκ της περιοχής, αλλά σε επίπεδο εξωτερικής πολιτικής και ιστορικής έρευνας τα πράγματα δεν έχουν πάντα πλάκα. Υπάρχουν αλήθειες που δεν αμφισβητούνται (οι οποίες βέβαια δεν πρέπει να γίνονται μέσα χυδαίας προπαγάνδας- όμως από την άλλη, τάπαμε, αυτές είναι οι καλές ή κακές πλευρές του πολιτικού μορφώματος στο οποίο ζείτε/ όχι εσεις της αέρινης blogo- σφαιρας, βέβαια).
Εκτός αν επιθυμείτε ή μήπως δεν ξέρετε για τις οικονομικές ροές από διεθνικά κέντρα προς κάθε μορφής αναθεωρητισμούς στην ευρύτερη περιοχή Βαλκανίων και Ανατολικής Ευρώπης. Αυτά βέβαια τα κεφάλαια είναι διεθνικά, άρα αθώα, δεν είναι αισχρά εθνικιστικά (u Know αυτά που κατά καιρούς στηρίζουν την προπαγάνδα των Σκοπίων, “οργανώνουν” πολύχρωμες επαναστάσεις κ.α.) Και για να μην παρεξηγούμαι ανάλογος εξωτερικός παράγονντας για την εποχή του ήταν και αυτός που “ανέστησε” την τελειωμένη ελληνική Επανάσταση του 1821. Όμως όσο είμαι κριτικός απέναντι σ’ αυτό άλλο τόσο οφείλω να είμαι και στα σημερινά. Δεν “χαύω” δικαιολογήσεις “ανθρωπιστικές”, “διεθνιστικές” και άλλα ωραία (που κρύβουν βαθύτατα τη βία της επιβολής τους).
June 24th, 2009 at 11:48 am
Η επιχειρηματολογία σου καταρρέει επειδή:
1) άλλο “υπάρχουν έθνη-κράτη”, άλλο “υπάρχουν έθνη κράτη με ΤΟΣΟ μαλακισμένες ιδεολογίες”. Δηλαδή δεν είναι καθόλου υποχρεωτικό το ελληνικό κράτος να εξακολουθήσει να πορεύεται με τις ιδεολογικές ανάγκες της εποχής που πλακώναμε τους βούλγαρους στο ξύλο για να αποκτήσουν τη “σωστή” συνείδηση, ή με τις συμβολικές ανάγκες χουντικής φιέστας στο Καλλιμάρμαρο. Άσε που αυτές οι ιδεολογικές ανάγκες δεν ήταν διόλου αθώες capitalistically speaking, όπως παραδέχεσαι κι εσύ ο ίδιος.
2) έχεις ξεχάσει ότι είμαστε ενάντια στο κεφάλαιο κλπ επειδή κάνει ΚΑΚΑ πράγματα, και όχι επειδή απλά είναι το κεφάλαιο. Άμα σε μια δεδομένη κατάσταση το κεφάλαιο λέει “ορίστε, μορφώσου για να μη μισιέσαι με τους μακεδόνες” κι εσύ λες “όχι, θα μισιέμαι με τους Μακεδόνες γιατί έτσι υπαγορεύει το τοτέμ της φυλής” τότε εσύ είσαι ο εχθρός και όχι το κεφάλαιο.
3) δεν ισχύει ότι όποιος είναι ενάντια στις χοντρομαλακίες του ελληνικού εθνικισμού είναι αναγκαστικά και υπέρ των χοντρομαλακιών των άλλων εθνικισμών. Για παράδειγμα “Μακεδονία” αναγνωρίζουν 120 χώρες, δε νομίζω ότι όλες αυτές είναι παραρτήματα του VMRO.
June 24th, 2009 at 12:34 pm
Προς j95: 1. “άλλο “υπάρχουν έθνη-κράτη”, άλλο “υπάρχουν έθνη κράτη με ΤΟΣΟ μαλακισμένες ιδεολογίες”. Υποκειμενική κρίση. Το κάθε κράτος αναγκαστικά συν-διαμορφώνει ιδεολογίες νομιμοποίησης (μαλακισμένες ή μη). Άλλωστε, στα όρια της υποκειμενικότητας μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι δεν υπάρχει άλλο κράτος (περα από τα Σκόπια) με τόσο μαλακισμένη εθνική συνείδηση και γλώσσα, επίσης!
2. Εγω δεν είμαι “ενάντια στο κεφάλαιο”. Μη θεωρείς δεδομένη και οικουμενική την προσωπική σου άποψη. Από την άλλη ο Μάρξ, η Ρόζα και άλλοι διατύπωναν συγκεκριμένες απόψεις περι εθνικών ζητημάτων (πολλές φορές λανθασμένες) στη βάση του συσχετισμού που είχαν στο μυαλό τους για τον καπιταλισμό και τον ιμπεριαλισμό.
3. Για το 3 ισχύει το απόσπασμά μου: “Το θέμα είναι καταρχήν τί πολιτικό μόρφωμα προτείνετε αντί αυτού του εθνοπατριωτικού παραληρήματος (αν όχι μία υπερεθνική αυτοκρατορία του άλλοτε, μήπως μία υπερεθνική, αέρινη blogo-σφαιρα ?). Για να σοβαρευτούμε τα έθνη- κράτη υπάρχουν με τα καλά και τα κακά τους. Εκτός αν εισηγείστε μία πιο “ανθρώπινη” αντιμετώπιση του Άλλου, οπότε πάμε για ΠΑΣΟΚ και Συνασπισμό (no bad)”
June 24th, 2009 at 12:53 pm
Garibaldi είπε: “όμως είμαι σίγουρος ότι δι’ αυτού θέλετε να θέσετε “ατζέντα” “διεθνιστικού” σαρκασμού.”
Έχω ακούσει για ατζέντα πετρελαίου, μειονοτήτων, εδαφικών διεκδικήσεων… Για ατζέντα σαρκασμού πρώτη φορά ακούω.
Hey j ο τύπος είναι αποκάλυψη.
June 24th, 2009 at 1:18 pm
Προς χ Says: Ενώ ο λόγος ο δικός σας είναι ακαδημαϊκής ακρίβειας (ασε ρε φίλε)
June 24th, 2009 at 1:28 pm
Είναι ακαδημαϊκής ακρίβειας, όχι διατύπωσης.
June 24th, 2009 at 1:30 pm
“άλλο “υπάρχουν έθνη-κράτη”, άλλο “υπάρχουν έθνη κράτη με ΤΟΣΟ μαλακισμένες ιδεολογίες”. Έχεις δίκιο j, είμαι αναπολόγητος!
June 24th, 2009 at 2:04 pm
εντάξει σίγουρα κάποιος με περισσότερες θεωρητικές σπουδές θα έγραφε κάτι εκτενέστερο για το βίντεο που αποτελεί το θέμα μας και την επίσημη ιδεολογία από πίσω του, αλλά νομίζω η έκφραση “ΤΟΣΟ μαλακισμένες ιδεολογίες” είναι λίγο πιο πρακτική.
Δηλαδή κάπου να κοιτάμε τα δεδομένα μας.
Τα δεδομένα μας είναι ότι ολόκληρη νομαρχία του δεύτερου νομού της χώρας κινείται σε επίπεδα Κάτμαν.
June 24th, 2009 at 2:48 pm
”Τα δεδομένα μας είναι ότι ολόκληρη νομαρχία του δεύτερου νομού της χώρας κινείται σε επίπεδα Κάτμαν.”
Τωρα θα με πιάσει και μένα το Πατριωτικό μου
και ολοκληρος Δημος (Αθηναιων ) κινειται σε επιπεδο Μίκυ Μαους
( Ο δε Μωριας σε επιπεδο Μανωλάδας κ.οκ)
Ακου Τζει:το οτι η Θεσσαλονική ειναι ..Μπουγατσαδουπολη και αρα δικαιολογημένα της αξιζει ο Ψωμιαδης και αλλες τετοιες αηδιες ειναι ενας μυθος που τον επεξεργαστηκαν καποιοι (που το μόνο που καταλαβένουν απο την πόλη ειναι η μπουγατσα της και δεν κοιτουν τα δικα τους χαλια-) ..
Ο Ψωμιαδης ειναι ο Λαμπρος ανθος της κυριαρχιας εδώ και μια εικοσαετια και βάλε της Δεξιας στην Πολη ..
Η οποία Δεξια στην συγκεκρμμένη ΄περιοχή εχει ολη την Βαρβατιλα και το αγραμματο ” εθνικοφρων” Θρασος που εχει ολη η Δεξια παραταξη απο τον καιρό του Εμφυλιου τουαχιστον και την εποχή του Δωσιλογισμου
Χωρις το λεπτο επιστρωμα Δηθεν φιλελευθερης Κουλτουρας που εμφανιζε η Δεξια των Αθηνων και περιχωρων και που διαλυθηκε κι αυτό ..
το οτι δηθεν ο Ψωμιαδης εχει την πλειοψηφια στο συνολο των κατοικων -πολιτων παλι ειναι ενας καλλιεργημενος μύθος ..
Ισως κατι ειχε πριν καμποσα χρονια . τωρα οχι ..
Ο Εθνολαικισμός (που δεν ειναι πιά εθνικισμός αλλά αυτή η ξεφτιλα που βλεπεις στο βιντεακι πανω )
ειναι μια ιδεολογια που πλασαρεται σε κατοικους υποβαθμισμένων περιοχών ταυτοχρονα και οχι σε αντιθεση με τον Νεοφιλελευθερισμό… Ειναι συμπληρωματικές ιδεολογιες (η μαλλον οψεις της Ιδιας ιδεολογιας)
..Ο Ψωμιαδης εχει ως προτυπο τον Καραμανλή ο οποιος εκανε περυσι το ταξιδι αστραπή στην Τουρκια(πρωτη μετα απο 49 χρονια σε επιπεδο πρωθυπουργου ) για
να συζητησει για μπιζνες (ποτε δεν μαθαμε ποιες …)
οι εθνολαικιστες ειναι ντεμέκ ” πατριωτες ” με το ενα χερι (πατριωτες σε επιπεδο σαπουνοπερας εννοειται ..
και ”διεθνιστες ”’ του κεφαλαιου -στην ποιο Ωμή μορφη του -με το αλλο ..
Σιγά τα πραγματα μην ειναι τόσο απλά (εθνικισμός vS) Διεθνισμου)
ποτε δεν ηταν αλλωστε
Πόσο μαλλον τωρα !
June 24th, 2009 at 4:59 pm
Δίκιο έχεις, το ίδιο πιστεύω κι εγώ. Ήταν λάθος μου να προσαρμοστώ στο ύφος του Τζέι σ’ αυτό το σοβαρό ζήτημα. Αλλά νόμιζα ότι αυτό διακρίνεται πια… κάπως έτσι τον αντιμετωπίζω τελευταίως.
Εξάλλου τι άλλο μπορείς να πεις σε κάποιον που μονότονα “επιχειρηματολογεί” ΜΟΝΟΝ πάνω σ’ αυτές τις γραφικότητες που τον βολεύουν;
- - - - - - -
j95: εξάλλου μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας, από την αρχή ποτέ δε μας ένοιαξε ο γελοίος μακεδονικός [*] αλυτρωτισμός
[* εννοώντας τον σκοπιανό αλυτρωτισμό]
Όσους είμαστε από την Λάρισα και κάτω. Πάνε ρώτα τους Μακεδόνες και μετά έλα ξαναπές μας.
j95: Σα να μου λες “γιατί δεν κράζεις τους σοσιαλιστές της Πορτογαλίας και κράζεις μόνο το ΠΑΣΟΚ”
Η Πορτογαλία δεν συνορεύει με την Ελλάδα ούτε έχει αλυτρωτικές βλέψεις - σοβαρές ή γελοίες. Aτυχέστατος ο παραλληλισμός σου.
June 24th, 2009 at 5:07 pm
Σαφέστατα δεν μπορούμε να συμφωνούμε όλοι, σε όλα. Κατερίνα, ΔΕΝ είναι λάθος σου να “προσαρμόζεσαι” επικοινωνιακά με τους άλλους. Εϊναι θετική όψη του ίδιου του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (που εκφράζεις, όπως πολλά άλλα άτομα).
Ε, εγώ να δεις ΤΙ τραβάω, ο… κακομοίρης, ΟΧΙ με τον τζέη ειδικά (που τον καταλαβαίνω) αλλά με αρκετούς άλλους. Μερικοί μου παραβιάζουν Ο,ΤΙ ιερό και όσιο μου έχει…. απομείνει, τουτέστιν την… ίδια τη ΛΟΓΙΚΗ (R) .
Οπότε, (κλαψ-κλαψ) καταφεύγω κι εγώ σε Ο,ΤΙ θετικό έχει απομείνει, έστω το λίγο γέλιο…. την αθώα πλάκα… τον αυτο-σαρκασμό… τη σάτιρα….
…π.χ.
το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΟΣΤ του Polsemannen που… όσοι γελάμε ΚΑΙ με τις γραφικότητες της “άλλης πλευράς”, το βρίσκουμε πολύ διασκεδαστικό:
http://polsemannen.blogspot.com/2009/03/blog-post_11.html
June 24th, 2009 at 5:33 pm
Νομίζω πως η μακροπρόθεσμη, σοβαρή λύση και υπέρβαση του προβλήματος με τη γειτονική χώρα είναι -τελικά- ούτε λιγώτερο, ούτε περισσότερο, από την… ΑΥΤΟ-ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ και την ΩΡΙΜΑΝΣΗ των σκεπτόμενων Ελλήνων (όσων έχουν απομείνει, μειοψηφία κι εγώ όπως και παντού στον κόσμο).
Ο εξτρεμισμός του άλλου, του αντιπάλου, είναι καθρέφτης του δικού μας. Τις φορές που κορδωνόμασταν, γεμάτοι “εθνική περηφάνεια”, ΚΛΕΜΜΕΝΗ ως επί το πλείστον (αφού ούτως ή άλλως ΜΟΝΟ τα γονίδια μας συνδέουν, κι αυτά ακόμη ΜΟΝΟ αμυδράμ, με τους αρχαίους “προγόνους”)…. τις φορές αυτές που κομπάζαμε, είτε ως κράτος είτε ως έθνος, είτε σαν άτομα είστε σαν παρέες…
τις βρίσκουμε μπροστά μας τώρα, στην ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΑ των δικών μας παλιών παρανοήσεων, στο τράβηγμα του σχοινιού από το οποίο ήδη κρεμιόμασταν (και το περνούσαμε για… πολυτελή γραβάτα)…
Το ΔΙΚΟ ΜΑΣ, το μικρό (έστω) και το ασήμαντο (έστω) “ξαναγράψιμο της Ιστορίας”, το αντιμετωπίζουμε τώρα πολλαπλώς μεγενθυμένο, τραβηγμένο μέχρι τα άκρα, μέχρι το απίστευτο σημείο που μας εξόργιζε παλιά, αλλά… τώρα πια, θα πρέπει μόνο, να μας προβληματίσει σοβαρά….
ΠΟΣΟΙ από μας ΚΟΜΠΑΣΑΝ για προγόνους που ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ? Είχαν άραγε καμμία σχέση οι Ελληνες της Μικράς Ασίας ή του Πόντου, με το λαό του Αλέξανδρου? Και όμως, στρωμένη τη γή, τη βρήκαν, για να ριζώσουν εκεί ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ και να “αναλάβουν τη δόξα”, την ετοιμασμένη από τους ποιητάδες κιτσαριών όπως το βίδεο, που μας έδειξε ο τζέη προηγουμένως.
Κι εκεί που θεωρούσαμε ΣΙΓΟΥΡΟ ΧΑΡΤΙ την Ελληνικότητά μας, κάποιοι άλλοι τράβηξαν το αυτοκρατορικό χαλί κάτω από τα πόδια μας, με ένα… Εφεύρημα Σατανικό. Αμφισβήτησαν ακριβώς αυτά που εμείς είχαμε σαν “δεδομένα”. ΧΩΡΙΣ να τους νιάζει κατά βάθος, αν αυτά που έλεγαν αυτοί ήταν αλήθεια… ΑΡΚΕΙ το ότι μας ΑΝΤΑΠΕΔΩΣΑΝ τη “ζημιά”….
Ε, θα εποιζήσουμε του γεγονότος. Αλυτρωτισμός μας χώρας, που είναι τόσο πολύ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΜΕΝΗ, από “φίλους” πανέτοιμους να χυμήξουν, κι από έναν μόνο “υψηλό φίλο” που νιάζεται μόνο για τα δολλάρια… ΔΕΝ είναι αλυτρωτισμός ικανός μια νίκη να τους φέρει…
Βούλγαροι κλώνοι του Καρατζαφέρη ΗΔΗ, ορέγονται σαν Βουλγαρική επαρχία τα Σκόπια, ενώ οι Αλβανοί καραδοκούν να φάνε άλλη μια φέτα (χωρίς λιπαρά αλλά με μίσος, φέτα από κατσίκα…) Και οι Σέρβοι μειδιούν σαν μακρυνοί μας σύμμαχοι, άρα… από ΠΟΥ τέλος πάντων θα στηριχτεί αυτό το ποντικίσιο κράτος, για να κάνει οποιαδήποτε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ζημιά στον Ελληνικό ΠΑΧΥΔΕΡΜΟ ελέφαντα?
Αυθά….
June 24th, 2009 at 6:57 pm
”Πάνε ρώτα τους Μακεδόνες και μετά έλα ξαναπές μας.”
τα τελευταια χρόνια στην Βορεια Ελλάδα ειχε αναπτυχθει αρκετά ο Τουρισμός και οι επισκεψεις προς το γειτονικό κρατος (απο το 2001 και μετά ) .
Και η απο Δω μερια Υστερια ειχε καπως υποχωρησει ..Τουλαχιστον στους κατοικους
Καποιοι απο Εδώ μερια αλλα και απο Αποκει( φυρομ ) φροντισαν να αναζωπυρωσουν τις εθνικολαικιστικες αηδιες ..
Παντως εγω εδώ πάνω δεν συναντησα κανέναν που να εχει σοβαρους φοβους για τον…” μακεδονικό [*] αλυτρωτισμό”
Τρελαμένους με το ονομα και την ταυτοτητα του που θα την πάρουν οι σκοπιανοι και θα του κλεψουν την δική του κατα΄γωγή απο τον Μεγαλέξανδρο κλπ
ναι ακουω ..
απο τετοια κυριως εξαλλου αποτελειται η στην Βορειο Ελλαδα Εθνολαικιστικη προπαγάνδα :”ακους εκει να θελουν αυτοι να ειναι απογονοι του Μεγαλέξανδρου η του Βουκεφάλα ενώ ως γνωστον Εμεις ειμαστε οι γνησιοι απογονοι κλπ κλπ ναι ακουω
Αλλά κανενα δεν ακουσα εδώ πάνω που να φοβαται σοβαρά τον …σκοπιανό αλυτρωτισμό …
June 24th, 2009 at 7:09 pm
Άμα πρόσεξες είπα “νομαρχία” και όχι “νομός”. Δε με νοιάζει τι της αξίζει της Θεσσαλονίκης. Με νοιάζει τι έχει. Είναι α-π-α-ρ-ά-δ-ε-κ-τ-ο μια ολόκληρη νομαρχία να καταπιάνεται με φασιστοφιέστες και μάλιστα τέτοιας αισθητικής. Να θυμήσω ότι όλα αυτά είναι… μνημόσυνο! Με χορηγό τα Χόντος Σέντερ. Ε γαμώ την πουτάνα μου.
Από εκεί και πέρα και η Αθήνα είναι για τον πούτσο, αρκεί να δεις πώς οδηγάνε. Μιλάμε για διεστραμμένα πράγματα.
June 24th, 2009 at 7:26 pm
Ε, Οσοι στερούνται λογικής, όσοι είναι όντα… Αλογα,
ΕΙΝΑΙ απόγονοι του Βουκεφάλα.
ΕΝΙΣΤΑΜΑΙ.
Επιπλέον, μπορεί να είναι άλογα, αλλά…
εεεε… ΔΕΝ οδηγούν και τόσο… παράλογα, ορέ τζέη.
June 24th, 2009 at 7:27 pm
Πάντως εδώ που τα λέμε, Κατερίνα HAS got some VERY serious points….
June 24th, 2009 at 7:42 pm
Like… for example…
Η ΛΟΓΙΚΗ συνέπεια μιας θέσης όπως “και ΤΙ με νιάζει εμένα ΤΙ συμβαίνει στην Πορτογαλία” (ΠΟΣΩ ΜΑΛΛΟΝ “ΤΙ με νιάζει εμένα ΤΙ συμβαίνει στα Σκόπια)…
…οδηγεί με ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ στη συνεπαγόμενη “θέση” π.χ.
“Δεν μας χέζετε κι εσείς και η εξέγερση του δικού σας Δεκέμβρη”
να μην πω ότι οδηγεί ΚΑΙ στη “θέση”
“ΓΙΑΤΙ να νιαστώ ΕΓΩ (ο Α, Β, Γ μη-Ισπανός) για τον Ισπανικό Εμφύλιο?”
(ΠΟΣΩ ΜΑΛΛΟΝ να πάω και να σκοτωθώ ΕΓΩ, εκεί?)…
άρα και στη θέση “ο Κλωσσών τα αυγά του Σοφός ει”, κ.ο.κ.
June 24th, 2009 at 7:44 pm
1ον έχεις μικρό και όχι αντιπροσωπευτικό δείγμα
2ον απ’ ό,τι έχω καταλάβει σύμφωνα με το underlying thought system, το σημαντικό δεν είναι να τον φοβάσαι στ’ αλήθεια αλλά να μην αμφισβητείς ότι πρέπει να τον φοβόμαστε στ’ αλήθεια.
Για την ακρίβεια να μην αμφισβητείς ότι αν δεν κάνουμε τα καραγκιοζιλίκια του βίντεο θα πρέπει να τον φοβόμαστε στ’ αλήθεια.
3ον συζητάμε για το τι κάνει το επίσημο κράτος, όχι για το τι πιστεύει ο κάθε μαλάκας. Ποσώς θα με ενδιέφεραν όλοι αυτοί άμα πήγαιναν στους ειδικούς ναούς τους και λάτρευαν τον μεγαλέξανδρο ή έκαναν κηρύγματα για τη δόξα του και ήταν σαφές ότι πρόκειται για ιδιωτική εκδήλωση.
June 24th, 2009 at 8:00 pm
”συζητάμε για το τι κάνει το επίσημο κράτος, όχι για το τι πιστεύει ο κάθε μαλάκας”
Δηλαδή τι παρπάνω διαθετει το επισημο κρατος απο τον καθε ;
June 24th, 2009 at 8:03 pm
χμμ Για να σκεφτώ λιγουλακι
Λοιπόν το Βρηκα
Το επισημο κρατος εχει παρπάνω απο τον καθε μαΛΆΚΑ ”
1) τον Κ. Καραμανλή
2) την Ντορα
3)τον Γιακουματο)οχι αυτός εχει παρει δρόμο ( ήοχι; χμμ)
4) τον ….. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΑ
June 24th, 2009 at 8:12 pm
τον αλλον Μωρε τον πως τον λενε
τον υπουργο ντε
αυτον που εβγαλε εκεινον τον θαυμάσιο λόγο για το νεο μουσειο
τον ..Τον Πελοποννησιο
α ναι μωρε
τον Αντωνη τον Σαμαρά ..
Ρε [παιδια τον βρηκα .. Αυτονα να βαλει το επισημο κρατος να λυσει το προβλημα με τα Σκοπια ..Αυτονα
σιγουρα ξερει κατι παραπάνω απο τον καθε Ιδιωτη μαλάκα που λές και συ Τζευ …
αυτόν πως δεν το σκεφτηκαμε τοσο καιρό
ειναι και πελοποννησιος ..Δεν ειναι απο δώ απάνου ειναι απκατου
June 24th, 2009 at 8:15 pm
Για τη διαφορά μεταξύ των πράξεων του ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ και των πράξεων του κάθε μαλάκα συζητάμε, όχι για τη διαφορά κάθε… κρατικού μαλάκα με τον κάθε… άλλον μαλάκα.
Θέμα ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Πολιτικής Επιστήμης, μάλλον…
June 24th, 2009 at 8:19 pm
@j95
Make sure EVERYONE here passes the… Turing test!!!
June 24th, 2009 at 10:02 pm
http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/20855/Geografia_B_Gymnasioy_1977_a.jpg
http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/20855/Geografia_B_Gymnasioy_1977_b.jpg
http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums/userpics/20855/Geografia_B_Gymnasioy_1977_c.jpg
Πού καταντήσαμε να νοσταλγούμε τον …εθνάρχη και τον …ράλλη (πρωθυπουργός και υπουργός παιδείας το 1977)
June 24th, 2009 at 11:53 pm
α μη δινεις σημασια σε καθε δυστροπο ε;
τρολ ειναι και φαινεται …
June 25th, 2009 at 12:12 am
Πάντα έβρισκα ενδιαφέροντα τα επιχειρήματα όσων κόπτονται για τα “δικαιώματα” κάποιων εθνών (εννοείται, πλην του ελληνικού), ενώ θεωρούν τα έθνη ξεπερασμένα.
Το “δικαίωμα” του “αυτοπροσδιορισμού” δεν υφίσταται όταν γίνεται υποχρέωση στον ετεροπροσδιορισμό. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, δεν νοείται “αυτοπροσδιορισμός” που επιβάλλει στα 3/4 των κατοίκων μιας περιοχής να ετεροπροσδιορίζονται με βάση τη βούληση του 1/4.
Τέλος, δεν μιλάμε για ολίγους γραφικούς, αλλά για επίσημη κρατική πολιτική, σε όλα τα επίπεδα, αποδεκτή από την πλειοψηφία των ψηφοφόρων.
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/06/16/1678255.htm
June 25th, 2009 at 12:33 am
εννοεις ισως οτι μπορουμε να προσβαλλουμε την ονομασια τους σε καποιο διεθνες δικαστηριο αφου :”Το “δικαίωμα” του “αυτοπροσδιορισμού” δεν υφίσταται όταν γίνεται υποχρέωση στον ετεροπροσδιορισμό. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, δεν νοείται “αυτοπροσδιορισμός” που επιβάλλει στα 3/4 των κατοίκων μιας περιοχής να ετεροπροσδιορίζονται με βάση τη βούληση του 1/4.” ;
June 25th, 2009 at 5:50 am
@Απορών
ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα δεν έχει κανένα έθνος να… υπαγορεύει σε Ιστορικούς επιστήμονες ΤΙ ισχύει και τι ΔΕΝ ισχύει στην επιστήμη τους. ΣΙΓΑ μην αρχίζει να υπαγορεύει και στους… μαθηματικούς το ΤΙ είναι αληθές και ΤΙ είναι ψευδές στη…. Μαθηματικη Λογική. Το ότι “1+1=2″ ΔΕΝ αποφασίζεται με… δημοψηφίσφματα ή κρατικές αποφάσεις. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν συμφωνώ με την άκρως απαράδεκτη κατάσταση του συνδέσμου που δίνεις.
Για μένα η γειτονική χώρα ΕΧΕΙ το δικαίωμα, να ονομάζεται ΟΠΩΣ θέλει, αρκεί να μην υπαγορεύει ψεύδη στη διεθνή επιστημονική κοινότητα και να μην χρησιμοποιεί αυτα τα ψεύδη για να προκαλεί μίσος κατά γειτόνων της.
Επομένως δεν συμφωνώ και με τον… ετεροπροσδιορισμό μου από σένα σαν “αυτοί που μπλα-μπλα-μπλα…” Count me OUT of them.
Το ΠΩΣ αυτοπροσδιορίζεται κάθε (κωλο-)λαός το θεωρώ ΗΛΙΘΙΟ anyway.
June 25th, 2009 at 6:01 am
Υ.Γ Αν περάσει το ιστορικό ψέμα (που έδωσες στο σύνδεσμο) όλες οι επόμενες γενιές των πολιτών της γειτονικής χώρας θα γαλουχηθούν μέσα σε κραυγαλέα ψεύδη και σε μίσος κατά των Ελλήνων γειτόνων τους. Για μένα αυτό είναι πιο σημαντικό από την “υπεράσπιστη εθνικών ταυτοτήτων” και τις άλλες αηδίες…
Και σίγουρα ΔΕΝ μεροληπτώ υπέρ άλλων εθνικισμών,
June 25th, 2009 at 6:05 am
αντίθετα είμαι ανοιχτός σε γνήσιους αντι-εθνικιστές της άλλης πλευράς που διαφωνούν με την κυβέρνησή τους και την επικίνδυνη προπαγάνδα της.
June 25th, 2009 at 6:20 am
Οταν γνήσιοι αντι-εθνικιστές, της αντιπολίτευσης στα Σκόπια, κατηγορούν την κυβέρνησή τους ότι επιδεικνύει τεχνητή και ακραία αδιαλλαξία στο θέμα του ονόματος, οφείλουμε να τους λάβουμε υπ’ όψη και όχι να τους ΠΡΟΔΩΣΟΥΜΕ.
Παράλληλα όμως, νομίζω ότι (ιδανικά) πρέπει να ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ το σλόγκαν “η Μακεδονία είναι Ελληνική”, ΚΑΙ στη δική μας χώρα, σύμφωνα με κάποιον… ξεχασμένο νόμο που απαγορεύει δηλώσεις διαταρράσουσες την Ειρήνη, κλπ.
Οι βαλκανικές “πονηριές” του στυλ “είναι γεωγραφικός προσδιορισμός η λέξη” αλλά… τη χρησιμοποιούμε και να “φουσκώνουμε με υπερηφάνεια” (ένθεν και εκείθεν) πρέπει να ξεχαστούν μια για πάντα. ΑΝ είναι _όντως _γεωγραφικός προσδορισμός, τότε πρέπει ΚΑΙ οι 2 χώρες να σταματήσουν ΚΑΘΕ αναφορά στη λέξη, ή στην αρχαία ΜΑκεδονία ή στον Αλέξανδρο. Και φυσικά ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ σταμάτημα ΚΑΙ των “Εκδηλώσεων” που σατίρισε ο j95.
June 25th, 2009 at 7:40 am
Δείτε τι λέει ένας πραγματικός μη-εθνικιστής (Αλβανός) πολίτης της γειτονικής χώρας,
http://history-of-macedonia.com/wordpress/2009/06/24/fyroms-rewritten-history-to-cause-troubles-with-greece-must-read/
Και… αν διαφωνήσεις τζέη, με όσα λέει, θα… εκπλαγώ πολύ!
June 25th, 2009 at 9:09 am
Προς omadeon και απορώντα: Διαφωνώ κατουσίαν και με τούς δύο σας (μολονότι είμαι πιο κοντά με τον απορώντα). Ουδέτερη επιστήμη, ουδέτερη αρχαιολογία, ουδέτερη ιστορία δεν υφίστανται. Δεν υπάρχει ανθρώπινη γνώση εν κενώ. Τα πάντα ετεροκαθορίζονται και υπηρετούν σκοπιμότητες. Τα έθνη- κράτη (και ως “φαντασιακές κοινότητες”) υπερ- καθορίζουν τις ουδέτερες περιοχές. Το ποιός ωφελαίται ή ζημιώνεται έχει να κάνει συνήθως με τον καταμερισμό ισχύος (ξεχάσαμε ότι η Ελλάδα ωφελήθηκε κατά κόρον τον 19ο αιώνα από την ρομαντική γερμανική αντίληψη περί Αρχαίας Ελλάδας;). Αλλά έτσι είναι τα πράγματα στη ζωή. Όλα τα άλλα είναι ψευδαισθήσεις και παραμυθιάσματα.
June 25th, 2009 at 10:11 am
Η αλήθεια γραμμένη στας γραφάς (και κάπου αλλού … αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς).
June 25th, 2009 at 11:01 am
Για το αν “στα όρια της υποκειμενικότητας μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι δεν υπάρχει άλλο κράτος (περα από τα Σκόπια) με τόσο μαλακισμένη εθνική συνείδηση και γλώσσα, επίσης” υπάρχει η κλασική έκφραση I know obscenity when I see it. Έτσι λοιπόν, η υποδοχή Καλλιντερίδη στο αεροδρόμιο πριν κάτι χρόνια, η εθνική ενασχόληση με την ευρωπαϊκή γιορτή των gay, την Eurovision, ή το τωρινό βίντεο αποδεικνύουν ακριβώς αυτό: μπορούμε να καταλάβουμε την (καθαρόαιμη) γελοιότητα όταν την βλέπουμε.
Για την “κόντρα” Αθήνας-Θεσσαλονίκης και αν ο Ψωμιάδης εκπροσωπεί τους Θεσσαλονικείς έχω να πω ότι μια χαρά τους εκπροσωπεί, αν σκεφτεί κανείς ότι την πρώτη φορά που βγήκε λ.χ. πήρε 90.000 περισσότερους ψήφους από τον δεύτερο και πιο πριν είχε βγει πρώτος σε προτίμηση βουλευτής Θεσσαλονίκης. Το γιατί είναι άλλο θέμα. Αλλά αν η κουβέντα είναι “εμείς έχουμε τον Ψωμιάδη εσείς έχετε γραφικότερους” αποδεικνύει μόνο την σημερινή φτώχεια της Θεσσαλονίκης. Αν σκεφτούμε ότι η Θεσσαλονίκη κατήντησε να βγάζει άνετα για 3 θητείες δήμαρχο τον Παπαγεωργόπουλο και πριν 30 χρόνια έβγαζε τον Κωστή Μοσκώφ καταλαβαίνουμε ότι αυτός είναι ο διαγωνισμός της μιζέριας… Η κατάντια της πολιτικής να μιλάς για/με Ψωμιάδηδες και μπουμπούκους, η πολιτική να είναι ο προνομιακός χώρος των ψώνιων και το χειρότερο: οι πολίτες να αναγνωρίζουν τον εαυτό τους σε αυτά ψώνια.
June 25th, 2009 at 12:49 pm
@Γαριβάλδι
ΦΥΣΙΚΑ και δεν υπάρχει (100%) “ουδέτερη επιστήμη”.
Αλλά… ΤΙ να κάνουμει? Θα πάψει να ισχύει η… Θεωρία της Εξέλιξης επειδή δεν είναι “ουδέτερη”? ΔΕΝ κατάλαβα… Όταν υπάρχει διεθνής αποδοχή, ίσως και ομοφωνία σε ένα σημαντικό θέμα, οι επιρροές πρέπει να ελαχιστοποιούνται.
Κάθε ανοιχτός νους έχει χρέος να παραμένει ανοιχτός, και όχι να κλείνει με τη δικαιολογία ότι “κανένας νους δεν είναι απόλυτα ανοιχτός”.
June 25th, 2009 at 4:35 pm
Σιγά τα ωά ρε omadeon. Είναι η “μετριοπαθής εκδοχή της συνέχειας” όπως διδάσκεται π.χ. στο Παπαρρηγοπούλειο-Ζαμπέλιο δόγμα.
June 25th, 2009 at 5:30 pm
Θέλω να πω, 1ον γιατί αυτό το πράγμα είναι εξόχως ακραίο, και 2ον τι να κάνω εγώ για αυτό; Να πάω σαν έλληνας να τους πω “όλα όσα πιστεύετε είναι μαλακίες”; Μα μόνο κάποιος από αυτούς μπορεί να τους το πει, το σύστημα σκέψης τους είναι τέτοιο που οι παραλογισμοί ενισχύονται από την έξωθεν αμφισβήτηση, και ειδικά από τους Άλλους. (δες ας πούμε τι έγινε και από τις δύο μεριές όταν ο Νίμιτς παρατήρησε ότι σιγά και το μαλάκα το Μεγαλέξανδρο)
Εγώ μπορώ μόνο να τους γράψω στ’ αρχίδια μου και να γελάσω. Αλλά τους εδώ δεν τους γράφω στ’ αρχίδια μου γιατί μου στοιχίζουν σε φόρους και σε επίπεδα λογικής της κοινωνίας.
June 25th, 2009 at 5:58 pm
1. Είναι “εξόχως ακραίο” διότι αμφισβητεί -πλέον- Established Facts. Είναι σαν έναν άνθρωπο που αρχίζει να πιστεύει ότι είναι ο… Μέγας Ναπολέων (ΚΑΙ εκπαιδεύει τα παιδιά του να… εκδικηθούν για την εξορία του στην Κορσική).
2. ΕΔΩ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. Δεν ωφελεί ΚΑΘΟΛΟΥ να “πας σαν έλληνας”. ΜΟΝΟ σαν ένας τίμιος διεθνιστής, απαλλαγμένος από ΚΑΘΕ μεροληψία, μπορείς να πας….
Είμαστε, όμως, τώρα πια…
ONE HELL of a global village….
June 25th, 2009 at 8:23 pm
1. Δεν προκύπτει από κάπου το κομμάτι της εκδίκησης.
Γιατί να πρέπει να εκδικηθούν εμάς άμα είναι αρχαίοι μακεδόνες με ολίγην από σλάβους;
Ένα παπαρρηγοπούλειου τύπου δόγμα συνέχειας δεν δα είναι και το πιο ακραίο πράγμα που μπορεί να υιοθετήσει μια εθνική ιδεολογία. Τουλάχιστον *από μόνο του*.
2. Ξέρεις πολύ καλά ότι για τους εθνικιστές μακεδόνες είμαι απλά ένας Έλληνας εκτός ξερωγώ αν τους πάω δώρο κρανία παιδιών από την Πελοπόννησο. Αλλά και τον διεθνιστή δε νομίζω να τον θεωρούν πολύ καλύτερο από τον Έλληνα, αν μοιάζουν έστω και μια σταλιά στους αποδώ καραγκιόζηδες.
June 25th, 2009 at 10:32 pm
Ω ρε πούστη γαμώ τα γέλια είναι το βίντεο! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! Μπράβο ρε μάγκα που το έβαλες!
Πρόκειται για την the best κριτική του νεοέλληνα που έχω δει, σε σχέση με τις απόψεις του για την ελληνική φυλή, την καταγωγή κλπ. Μπράβο και το σκοπιανό (;) που το γύρισε. Έχει ταλέντο και σίγουρα νταραβερίστηκε (σαν γκαρσόνι;) με έλληνα αφεντικό. Φοβερή καρικατούρα, τσιγαρόβηχας, βραχιόλι, κοντό παντελόνι. Θεόσταλτοι οι σκοπιανοί. Θέλουμε κι άλλο!
June 25th, 2009 at 11:55 pm
Μπούρδες - δες πως λατρεύουν τους Κωστόπουλο/Λιθοξόου/Νακραζά/Δημητρά (ιδίως τον τελευταίο). Αντιστοίχως ο Γκεοργκιέβσκι που τελευταία την λέει στους Βουκεφαλιστές έγινε συμπαθής φιγούρα σε πολλούς από τους εδώ εθνικιστές ενώ όταν ήταν πρωθυπουργός (ή ακόμα χειρότερα όταν ως πρόεδρος του VMRO ονειρευόταν συνέδρια στη Θεσσαλονίκη) τον είχανε για μπαμπούλα. Κοινώς “ο εχθρός του εχθρού μου” ισχύει απολύτως. Οπότε μην βαυκαλίζεσαι με την ιδέα πως είσαι αντιπαθής στους εθνικιστές και των 2 πλευρών - για να συμβεί αυτό θα έπρεπε να τους μάχεσαι με την ίδια ένταση που τα βάζεις με τους εγχώριους.
Όσο για τα κρανία των Μωραϊτών μην το πολυνομίζεις. Σύμφωνα με τις τελευταίες τους θέσεις οι Μωραΐτες είναι συγγενείς των Μακεδόνων σλάβοι που οι κακοί Αρβανόβλαχοι τους εξελλήνισαν με το ζόρι και εν απουσία των wannabees θα ήταν φιλικός προς τους Μακεδόνες λαός. Δικά μας (Αρβανίτικα) κρανία θα πρέπει να βρεις. Ξέρουν τι πάει να πει Αρβανίτικη κόκκα μάλλον.
Α και μην ανησυχείς πως θα χρειαστεί να αρχίσεις να σβήνεις - δε πρόκειται να σου ξαναρθώ απρόσκλητος από την καλύβα (που κι εκεί δε συχνάζω). Αλλά τέτοια ιδέα που έχεις για τον ευατό σου (ο αγνός ιδεαλιστής κόντρα στους εθνικιστές αμφοτέρων των πλευρών) λυπάμαι αλλά δε μπορούσα να αντισταθώ στον πειρασμό.
June 26th, 2009 at 7:30 am
Ξεψαγμένε άσε το ποίημα, σκέψου το… κλόπυράϊτ.
Το “δόγμα Κυρίτση”, η ιδέα πως πρέπει να πολεμάμε ΜΟΝΟ τον εθνικισμό της δικής μας χώρας, φταίει για όλα. Και η αδυσώπητη λογική του τζέη (καθώς το ακολουθεί) πολύ δύσκολα θα βρει σωστό αντίλογο. Στις περισσότερες των περιπτώσεων βρίσκει ad hominem επιθέσεις που δεν λένε ΤΙΠΟΤΑ, τελικά.
Για την ακρίβεια ο τζέη ποτέ δεν είπε, ούτε υπαινίχθηκε για τον εαυτό του πως είναι “ένας αγνός ιδεαλιστής κόντρα στους εθνικιστές αμφοτέρων πλευρών”. Κάτι τέτοιες… μαλακίες, τείνω να πιστεύω… εγώ (για τον εαυτό μου).
June 26th, 2009 at 7:38 am
@j95 σου ζητώ και πάλι συγνώμη, θα ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ να το βουλώσω σήμερα εντελώς, ΕΣΤΩ και αν… χίλια εθνίκια διαβόλοι με τσιγκλάνε να τους την πω.
Πάντως, ο διάλογός μας ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ από άλλες αιτίες (και παρεμβολές). Εσύ κι εγώ θα μπορούσαμε να μιλάμε… πεντακόσιες ώρες, ΠΑΛΙ να διαφωνούμε και ΠΑΛΙ να μην κάνουμε ΟΥΤΕ ΜΙΑ προσωπική επίθεση, συμφωνώντας σε άλλα.
(εννοείται ότι ΕΧΩ αντεπιχειρήματα στα τελευταία σου ΣΟΒΑΡΑ αντίστοιχα. Π.χ. για συνδύασέ το λίγο, αυτό το “αρχαιομακεδονικό” φληνάφημα με το ΗΔΗ υπαρκτό αλυτρωτικό στυλ Παρίση, “η σημερινή Μακεδονία είναι υπό κατοχή”).
June 26th, 2009 at 9:10 am
“Ξέρουν τι πάει να πει Αρβανίτικη κόκκα μάλλον.”
Χαχαχ.
πονεμένη ιστορία κι αυτή του μακεδονικού…
June 26th, 2009 at 3:20 pm
Κάνε μας τη χάρη ρε παπάρα.
June 26th, 2009 at 5:21 pm
Αν και δεν ήσουν επαρκώς ξεκάθαρος θα υποθέσω τη χάρη να μη ξαναεμφανιστώ απρόσκλητος εδώ αγαπητό βατράχι. Ευχαρίστως, έτσι κι αλλιώς το έγραψα ήδη - θα παραμείνω αναγνώστης των πονημάτων σου, ιδίως τώρα που η Σουλιώτισσα (μπαρδόν Ορθόδοξη Τσάμισα) φίλη μου - από τα νεανικά HELLASίτικα χρόνια που έχανα τις ώρες μου ως μέλος της ανθελληνικής κλίκας - έγινε το bette noir σου.
June 26th, 2009 at 7:01 pm
Ξεψαγμένος είπε: “ως μέλος της ανθελληνικής κλίκας”
Εδώ είναι που την πατάνε οι πάντες όλοι. Υπάρχουν άτομα που ΔΕΝ θυσιάζουν το πολυτιμότερο πράγμα, τη λογική και την αλήθεια, για ΚΑΜΜΙΑ πατρίδα, έθνος ή άλλο οικόσημο. Να το θέσω υπαρξιακά: Πάνω στη ταφλόπλακά μου θα ήθελα να γράψουν “υπηρέτησε τη λογική και την αλήθεια” παρά “υπηρέτησε τη πατρίδα του”. Η πατρίδα σε πουλάει, η λογική και η αλήθεια ποτέ. Υπηρετώντας τη λογική και την αλήθεια, υπηρετείς τους αιώνιους νόμους του σύμπαντος, το παντοτινό βιβλίο της φύσης κι όχι μια ρευστή κατασκευή που διαρκεί λιγότερο από πετάρισμα βλεφάρου.
June 26th, 2009 at 11:09 pm
Οι υποθέσεις θα σε φάνε.
“Κάνε μας τη χάρη” σημαίνει “σταμάτα τις υπερβολικά χοντρές μαλακίες”.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση:
μαλακία 1) ότι δήθεν είμαι ανθέλληνας
μαλακία 2) ότι δήθεν θα με συμπαθούσε ένας ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ εθνικιστής αν συζητούσαμε πάνω από 3 λεπτά
μαλακία 3) ότι τον Μακεδόνα εθνικιστή τον ενδιαφέρει η σχέση μου με τον ελληνικό εθνικισμό και όχι η σχέση μου με τον μακεδονικό (αμφότερες εχθρικές)
μαλακία 4 και πιο ντροπιαστική) ότι και καλά δε θα ξαναπέρναγες.
June 26th, 2009 at 11:47 pm
και ταυτόχρονα ηλίθια και ακαλαίσθητη
June 27th, 2009 at 5:03 am
Βατραχάκι ειλικρινά χωρίς πρόθεση να επιστρέψω αλλά μια και εσύ και ο “χ” δε διαβάζετε ό,τι γράφω αλλά ό,τι θέλετε να διαβάσετε το ξαναβάζω μπας και προσέξεις τη σύνταξη (βάζω και κεφαλαία καλού κακού):
από τα νεανικά HELLASίτικα χρόνια που έχανΑ τις ώρες μου ΩΣ μέλος της ανθελληνικής κλίκας (*)
(*) διευκρινίζω: και αυτο- και ετερο-προσδιορισμένο μέλος της - τα μέλη γνωριζόμαστε οπότε απορώ πως οποιοσδήποτε άλλος τσίμπησε.
οπότε το
(α) δεν ισχύει - άσε που έτσι κι αλλιώς η ταμπέλλα “ανθέλληνας” δε μ’ αρέσει - είναι πολύ καθαρευουσιάνικη.
Για τα (β, ιδίως δε το γ) επέτρεψε μου να έχω άποψη καθώς τους έχω ζήσει στο μισό μέτρο απόσταση και ξέρω πως αντιλαμβάνονται την έννοια του “useful idiot” - προς αποφυγή παρεξηγήσεως μιλάω για την αγγλοσαξωνική συντηρητική ετικέτα που αποδώθηκε ψευδώς ως έκφραση του Λένιν.
Και για το (δ) δε θα είχε συμβεί αν ήσουν ξεκάθαρος (και για 2η φορά αν δε διάβαζες ό,τι ήθελες). Σε κάθε περιπτώση αφού το διαβάσεις σβήστο και ασχέτως του τι άλλο γράψεις δε πρόκειται να απαντήσω - εδώ μέσα είναι το σπίτι σου.
June 27th, 2009 at 8:56 am
@Ξεψαγμένος: Μια χαρά διαβάζω. Γιατί είπες ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ότι έχανες τις ώρες σου σε ανθελληνική κλίκα; Με τι ακριβώς ήθελες να το αντιπαραβάλλεις; (Εγώ λέω με το τώρα όπου θεωρείς ότι κάνεις κάτι παρόμοιο). Τι σου ήρθε συνειρμικά και το έγραψες;
June 27th, 2009 at 11:44 am
“και ταυτόχρονα ηλίθια και ακαλαίσθητη”
Αυτό δουλεύει και ανάποδα όμως. Όπως εγώ δέχομαι ότι η ελλημπάνια είναι μια κακογουστιά (το καταλαβαίνεις καλά άμα βγεις στην Ευρώπη ιδίως βόρεια Ιταλία) και οι κάτοικοί της σε συντριπτική πλειονότητα καρακιτσαριό, έτσι οφείλω να δεχτώ και την άποψη που άκουσα τις προάλλες: Δεν γουστάρω, λέει, τους μετανάστες γιατί είναι ασχημάνθρωποι. (Και είναι, εδώ που τα λέμε - δεν μας έρχονται δα και τίποτις μανεκέν).
Η Αισθητική φιλοσοφία είναι τεράστια υπόθεση. Στο δικό μου ζύγι βαραίνει όσο και το Συμφέρον. Μόνο οι χρόνοι διαφέρουν. Το Συμφέρον αφορά το επείγον, το σημερινό, άντε και αυριανό επιούσιο. Η Αισθητική προτίμηση δουλεύει απίστευτα υπόγεια και μακροπρόθεσμα.
Ο Μάρξ, έξυπνος άνθρωπος, σκέφτηκε τις παραγωγικοκοινωνικές σχέσεις σαν το F=dp/dt της ανθρώπινης ιστορίας αλλά του ξέφυγε τελείως η Αισθητική. Στην πραγματικότητα η Ιστορία μοιάζει σαν ετεροδυνωμένο σήμα: οι άνθρωποι προσέχουν τις “ημερήσιες” (στη πράξη βάθους αιώνα) οικονομικές μεταβολές που δίνει το υψίσυχνο carrier αλλά αγνοούν τον αργό φάκελο που ακριβώς αυτός παρέχει το απροσδόκητο και άρα την πολυπλοκότητα του κόσμου.
Για να το κάνω λιανά. Κάποτε-κάποτε, κάποιος από την τάξη των εργατών ξεφεύγει και τον προάγουν οι από πάνω σε επιστάτη. Ο Μάρξ το προβλέπει πολύ ορθά. Αυτό που δεν προβλέπει είναι γιατί επελέγη αυτός ο συγκεκριμένος κος Βγενόπουλος και όχι ο άλλος συγκεκριμένος κος Καραπερπέρογλου. Το λέω με την έννοια που οι Shannon και Weaver είπαν στην τελευταία παράγραφο του paper τους ότι η _σημασιολογική_ πληροφορία δεν έχει να κάνει με το -log(p) αλλά με το γιατί επελέγη αυτή η συγκεκριμένη ακολουθία bits έναντι όλων των υπόλοιπων εξ’ ίσου πιθανών. Τα ρούχα σου θα μου δώσουν πληροφορία για τη θερμοκρασία που επικρατεί. Η Αισθητική σου θα καθορίσει τη συγκεκριμένη στυλιστική επιλογή έναντι όλων των ισόθερμων στυλιστικών επιλογών.
Με βάση τα παραπάνω, δεν υπάρχει καθ’ αυτό ρατσισμός. Μόνο αισθητική. Ή αντίστροφα, δεν υπάρχει αισθητική παρά μόνο υφέρπων ρατσισμός. Γι’ αυτό και ήμουν πολύ προσεκτικός και μίλησα για αλήθεια και λογική και καθόλου για αισθητική.
June 27th, 2009 at 11:53 am
Σοβαρά, κι ο τζέη… HELLASίτης? χαχαχα…
Ισως με ξέρει ΠΟΛΥ περισσότερο από όσο ΝΟΜΙΖα.
June 27th, 2009 at 11:53 am
@Χ
ουάου.
ουάου ^ 2.
TELOS.
June 27th, 2009 at 12:06 pm
@j95
Στοιχηματίζω ότι σε ελάχιστα χρόνια θα το θεωρείς ΚΟΙΝΟ ΤΟΠΟ, το να κάνεις φιλίες (διαδικτυακές ή μη) με ΑΝΤΙ-εθνικιστές της FYROM. Τέλος πάντων, το παράκανα και φεύγω (αυτή τη φορά για ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ διάστημα). Διότι φυσικά και θα σε αντιπαθήσουν οι εθνικιστές εκεί. Οι αντι-εθνικιστές όμως, ΜΟΝΟ αν συντάσσεσαι με όσα τους ενοχλούν (που κι αυτό ΠΑΙΖΕΙ, δεν είναι απόλυτο).
Καλά ξηγήθηκες πάντως. Ισως στο μέλλον ο άλλος να γίνει… ΞΑΝΑψαγμένος.
June 27th, 2009 at 12:18 pm
Κρίμα πάντως… υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ παρεξήγηση εδώ που ΔΕΝ λύνεται όσο είσαστε “στα μαχαίρια” ακόμη, με τον ξεψαγμένο. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κρίμα…..
June 28th, 2009 at 1:54 pm
@Χ
παρακαλείσαι να μου στείλεις μέηλ, υπάρχει κάτι σημαντικό που κάποιος θέλει να σου πει. Το προτιμώμενο μέηλ είναι άνω δεξιά στο μπλογκ μου, το ΠΡΩΤΟ (hotmail) - γέμισα σπαμ κι εγώ, οπότε αποφεύγω να το πω….
July 3rd, 2009 at 2:35 pm
πως κάνετε έτσι ρε σαν μυξοπαρθένες?
και η Κύπρος δεν είναι ελληνική, και τι έγινε?
χέστηκ’ η φοράδα στ’ αλώνι!
July 13th, 2009 at 11:50 pm
http://nosferatos.blogspot.com/2009/07/blog-post_14.html