εσύ που τραβάς τη συναυλία με το κινητό σου
…είσαι από τις κατώτερες μορφές ύπαρξης σε όλα τα εφικτά Σύμπαντα. Καταλαβαίνω βέβαια ότι ο αφορισμός μου σου ακούγεται προσβλητικός και ενοχλητικός. Αυτό συμβαίνει επειδή 1) έχω δίκιο και 2) είσαι ηλίθια ψωνάρα.
Όσοι έχουν στοιχειώδη ιδέα από μουσική, ξέρουν ότι είναι πολύ δύσκολο να κάνεις αξιοπρεπή live ηχογράφηση. Όσοι έχουν στοιχειώδη ιδέα από εικόνα, ξέρουν ότι είναι πολύ δύσκολο να κάνεις αξιοπρεπή live κινηματογράφηση. Να σημειώσω ότι σε καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν επικαλούμαι κάποια ελίτ. Επικαλούμαι τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που θα δουν/ακούσουν το ηλίθιο βιντεάκι σου και δε θα τους αρέσει γιατί ο ήχος και η εικόνα θα είναι εντελώς σκατά. Αυτή η πλειοψηφία θα έπρεπε να περιλαμβάνει και εσένα, από τότε που είδες το πρώτο σου βιντεάκι και μετά, κι όμως δε σε περιλαμβάνει. Η μοναδική εξήγηση είναι ότι ένας τοξικός συνδυασμός ηλιθιότητας και ψώνιου σε εμποδίζει να διακρίνεις το προφανές.
Σαν ψώνιο που είσαι, το βιντεάκι για εσένα αποδεικνύει ότι Ήσουν Εκεί και ότι Μπόρεσες Να Το Τραβήξεις. Πόσο άδεια κι ελεεινή είναι η ζωή σου για να πιστεύεις ότι αυτά έχουν την παραμικρή σημασία για τον οποιονδήποτε. Το “Μπόρεσες να το τραβήξεις” το καλύψαμε στην προηγούμενη παράγραφο. Τώρα θα σταθούμε στο “Ήσουν Εκεί”.
Καταλαβαίνω να τραβήξεις μια φωτογραφία ή ίσως να κινηματογραφήσεις καμιά δεκαριά δευτερόλεπτα σαν αναμνηστικό (όλοι το κάνουμε αυτό στις διακοπές), αλλά να ξεκινάνε π.χ. οι Asian Dub Foundation με ένα απίστευτα πορωτικό κομμάτι κι εσύ να κάθεσαι και να το κοιτάς σα μαλάκας μέσα από την οθόνη της κουμούτσας σου, παράγοντας ένα βιντεάκι στο οποίο στο κάτω-κάτω δε φαίνεσαι καθόλου, είναι πράξη που από όλες τις απόψεις σε καθιστά ΜΑΚΡΙΑ από “εκεί”. Όλοι άλλοι είναι εκεί κι εσύ είσαι ο εξωφρενικός μαλάκας που κατάφερε να έχει πάει μέχρι εκεί κι όμως τελικά να το δει στην τηλεόραση!
Δυστυχώς όσο κατώτερη μορφή ζωής και να είσαι, εξακολουθείς να καλύπτεις κάποιες από τις προδιαγραφές των ανώτερων θηλαστικών σε επίπεδο hardware. Ο εγκέφαλός σου εξακολουθεί να δέχεται ένα σωρό οπτικοακουστικά σήματα όσο κοιτάς σα μαλάκας την τηλεόραση και τα αναμιγνύει με τη θλιβερή εικόνα που παρακολουθείς στη μιάμιση ίντσα της οθόνης του κινητού σου. Όλα αυτά τα κάνει εντελώς αυτόματα και χωρίς να έχεις επίγνωση (άλλωστε εσύ είσαι απλά ένα από τα προγράμματα που τρέχει ο εγκέφαλος, μακράν το πιο αποτυχημένο). Το συνολικό αποτέλεσμα είναι ότι εκείνη τη στιγμή νομίζεις ότι τραβάς κάτι πάρα πολύ γαμάτο (ενώ ΤΙΠΟΤΑ απ’ όλα αυτά δεν περνάει στο βιντεάκι), και την άλλη μέρα που κανονικά θα ξενέρωνες βλέποντάς το εκτός context, αναλαμβάνει ο παράγοντας “ψώνιο” και αντί να αυτοκτονήσεις το ανεβάζεις στο youtube όπου άτομα με συνολικό IQ που μπορεί να μετρηθεί στα δάχτυλα ενός σκουληκιού θα αρχίσουν να γράφουν από κάτω πόσο ζηλεύουν που δεν ήταν κι αυτές εκεί, τι γαμάτος που είναι ο τιέστος και λοιπά τραγικότατα, που σε κάνουν να λες “μα για όνομα του θεού όλα αυτά δε γαμιούνται ΠΟΤΕ;”
Γι’ αυτό και δε νιώθω καμία απολύτως τύψη που πάνω στη σχιζοφρένεια έριξα σφαλιάρα στο κινητό σου και βρέθηκε να κολυμπάει ανάμεσα σε χυμένες μπίρες και αποτσίγαρα. Δεν το έκανα επίτηδες, είναι από τα πράγματα που πρέπει να περιμένεις όταν επιχειρείς να κάτσεις ακίνητος και τεντωμένος στη μέση ενός πλήθους που χτυπιέται, αλλά εκ των υστέρων (βλέποντας πώς τόλμησες να με κοιτάζεις στη συνέχεια) καταλαβαίνω ότι έκανα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ γιατί ό,τι κι αν αντιπροσωπεύεις εγώ αντιπροσωπεύω το ακριβώς αντίθετο και αυτό που αντιπροσωπεύεις εσύ πρέπει να ξεφτιλιστεί, να υποφέρει και να εξαφανιστεί χωρίς να αφήσει το παραμικρό σημάδι στην κοινωνία.
September 13th, 2009 at 1:56 pm
Συχνά όλοι αυτοί αποτελούν μελλοντικούς υποψήφιους για τα Darwin Awards.Θα έρθει η στιγμή που το ρημάδι τζην πούλ θα απαλλαγεί από τη βλακεία τους.
kudos για την ηρωική σου πράξη.Ελπίζω μέσα σου να γέλαγες σατανικά.
September 13th, 2009 at 2:04 pm
“Όλοι άλλοι είναι εκεί κι εσύ είσαι ο εξωφρενικός μαλάκας που κατάφερε να έχει πάει μέχρι εκεί κι όμως τελικά να το δει στην τηλεόραση!”
+1
της μουρλής έγινε πάλι χθες, ε?
September 13th, 2009 at 2:08 pm
Ανυπέρβλητο
Καλά του έκανες, έστω και άθελά σου. Το πιο ενοχλητικό είναι να είσαι πίσω από μία μίνι θάλασσα τέτοιων βλαμμένων. Οι μίνι οθόνες τους μπαίνουν σαν καρφάκια στα μάτια αυτού που θέλει να δει τη σκηνή…
September 13th, 2009 at 2:18 pm
…Φιλαράκι… ΕΣΥ ήσουν ο dktf??? Χαλάλι το κινητό μ’ να ‘ουμ’!!!
September 13th, 2009 at 2:41 pm
Στους Archive έγινε αυτό;;Γιατί υπήρχαν διάφοροι τέτοιοι διανοητικά αδικημένοι από τη φύση, σαν αυτούς που περιγράφεις.Είναι τρέλα!
September 13th, 2009 at 3:07 pm
@Ηaradrim23
Δεν υπάρχει περίπτωση να έγινε σ’αυτούς. Και αν έγινε θα έγινε σε ένα δυο τραγούδια. Τα γαμημένα αγγλάκια αποφάσισαν πως είναι καλό να παίξουν όλον τον καινούριο δίσκο και δυο παλιά. Ποια; Το Numb και το Αgain.
Ξέρω, είμαι εκτός θέματος αλλά πικράθηκα πολύ από την συναυλία.
@ανάρτηση
Τώρα όσον αφορά την ανάρτηση , θα συμφωνήσω αν και δεν μου αρέσει το ύφος σου. Είναι σαν να βάζεις τις φωνές σε έναν χιμπατζή που κατούρησε επάνω σου. Απλά χαμογελάς και λες “έτσι είναι”.
“Καταλαβαίνω ότι έκανα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ γιατί ό,τι κι αν αντιπροσωπεύεις εγώ αντιπροσωπεύω το ακριβώς αντίθετο και αυτό που αντιπροσωπεύεις εσύ πρέπει να ξεφτιλιστεί, να υποφέρει και να εξαφανιστεί χωρίς να αφήσει το παραμικρό σημάδι στην κοινωνία.”
Είσαι σοβαρός; Θεωρούσα τον εαυτό μου μισάνθρωπο. Τελικά έχω πολύ δρόμο ακόμα. Και πως ακριβώς έχεις στο νου σου να το καταφέρεις αυτο;
Σκοτώνοντας τους; Υποβάλλοντας τους σε βασανιστήρια;
Για μένα υπάρχει ένας άλλος τρόπος που λέγεται “σφαίρα αλληλεπίδρασης”.
Καλυτερεύω τους γύρω μου.
Μαλλον γενίκευσα πολύ. Απλά μου φάνηκε πολύ σκληρό, αδικαιολόγητα σκληρό το ύφος σου.
Καλό απόγευμα.
Χρήστος.
September 13th, 2009 at 3:15 pm
ενδιαφέρουσες ιδέες όμως άμα πρόσεξες αναφέρθηκα σε “αυτό που αντιπροσωπεύει” και όχι στον ίδιο. Δε μας φταίει το hardware (το σώμα του τύπου, το κινητό).
Π.χ. εγώ το λυπήθηκα πραγματικά το κινητό, όταν έβγαινε από το εργοστάσιο σίγουρα δε φανταζόταν ότι θα ερχόταν η μέρα που θα χρησιμοποιούνταν με τόσο μηδενικό ενδιαφέρον για τον αυτοσεβασμό και την υγεία του.
September 13th, 2009 at 3:24 pm
Είσαι σοβαρός; Θεωρούσα τον εαυτό μου μισάνθρωπο. Τελικά έχω πολύ δρόμο ακόμα για να μάθω να ξεχωρίζω την γνήσια σάτιρα.
(Christos, ο Tζέι κάνει λογοτεχνία, αλλά δεν το ομολογεί)
September 13th, 2009 at 3:33 pm
Εσύ που τραβάς τη συναυλία με το κινητό σου « Don’t Kiss The Frog…
Ακραίο μεν αλλά ενδεικτικό για την καγκουρίαση που δέρνει τις συναυλίες….
September 13th, 2009 at 4:25 pm
Υποφέρουν και οι άντρες από PMS;
September 13th, 2009 at 4:26 pm
Σωστόόόόόός!!!
Μαζί σου!!!
Μας εχουν πρηξει οι ξενερωτοι που δεν χορευουν δεν μιλαν δεν τραγουδαν δεν…γενικώς, αλλά αυτο που τους νοιαζει είναι οι αποδείξεις πως ήταν - σωματικά- εκεί!!
So whaaaaaaaat?
September 13th, 2009 at 4:26 pm
was that Bruce ?
:))
September 13th, 2009 at 4:32 pm
@Κατερίνα σ-Μ
Θα έπρεπε να το ομολογεί ωστέ να μην παρεξηγείται. Περισσότερο εχθρικό μου φαίνεται το ύφος της ανάρτησης παρά σατυρικό.
@j95
“αναφέρθηκα σε “αυτό που αντιπροσωπεύει” και όχι στον ίδιο.”
Για μένα το ίδιο είναι. Οι ιδέες μας, οι συμπεριφορές μας είναι αυτές που φτιάχνουν τον εαυτό μας.
Εσύ εξάλλου δεν είσαι αυτό που αντιπροσωπεύεις;
Δεν είσαι τα χρώματα που βάφεις το σπίτι σου; Το φαγητό που τρως; Η μουσική που ακούς; Τα βιβλία που διαβάζεις;
Χρησιμοποιείς ρήματα όπως:
“ξεφτιλιστεί” “υποφέρει”
Γιατί να ξεφτιλιστεί; Δεν αρκεί η εξάλειψη του; Γιατί να υποφέρει; Δεν αρκεί να φύγει και να μην ξανάρθει;
Καλά έκανες και το λυπήθηκες το κινητό. Όσο ουρακοτάγκος και να είναι ο ιδιοκτήτης του δεν παύει να κοστίζει χρήματα. Χρήματα που κάποιος τα στερήθηκε (μπορει και ο ίδιος) ωστέ να μπορεί ο αγαπητός μας ουαγκουγκουγκου να απολαύσει τις δυνατότητες του. Έστω και με αυτόν τον ανόητο τρόπο.
Μην είσαι τόσο αυστηρός με τους ανθρώπους. Είναι εύκολο πιστεύεις να μην είναι κανείς χαζός;
Είναι εύκολο να ξέρεις πως να απολαύσεις μια γαμημένη συναυλία;
Είναι δύσκολο. Πολύ δύσκολο.
Αll my love.
Χρήστος
Υ.Γ. Τελικά στους Archive πήγες;
Υ.Γ.2 Άσχετο αλλά τόσο μα τόσο ______ (να βάλει ο καθένας ό,τι θέλει εδώ) : http://www.youtube.com/watch?v=QdLfO5LWysM
September 13th, 2009 at 4:35 pm
σαν αυτούς που φωτογραφίζουν το πουλί τους και το δείχνουν στους φίλους τους με τη διαφορά ότι πρόκειται για εκατοντάδες άγνωστους που έχουν πληρώσει τουλάχιστον 15 ευρώ για να δουν κάτι ΑΛΛΟ.
September 13th, 2009 at 4:36 pm
September 13th, 2009 at 4:44 pm
Είμαι σαφώς υπεράνω και αναφέρομαι στο κινητό σαν ύπαρξη με οντότητα και συναισθήματα. Σφάλλω πολύ λιγότερο από εσένα που κάνεις το ίδιο για τη συνήθεια του να βάζεις το κινητό σου στο μάτι του άλλου στη μέση μιας συναυλίας.
September 13th, 2009 at 6:10 pm
@christos: Φοβάμαι πως ο τύπος που πήγε στη συναυλία κατά βάθος γούσταρε να του το σπάσουν. Του έκανε και καλό. Λίγη κοινωνικοποίηση και ανθρώπινη επαφή αξίζει πιο πολύ από ένα γαμημένο κινητό. Τώρα θα λέει: “ακόμη θυμάμαι τη φάτσα του μαλάκα που μου τόσπασε”.
@j: Ουσιαστικά θίγεις το θέμα της απονέκρωσης των γευστικών καλύκων. Εθισμένοι στο junk food από μικροκύματα δεν μπορούν πλέον να διακρίνουν το καλό φαί απ’ το σκατοφάι. Αποτέλεσμα: Το τρώμε αναγκαστικά κι εμείς επειδή αυτοί συνήθισαν να μασουλάνε χαρτί και δεν θέλουν να ξέρουν τίποτε άλλο. Η πράξη σου είναι γνήσια αγωνιστική και στο πνεύμα των ’70’s.
September 13th, 2009 at 7:19 pm
…..This post has been awarden with the prestigious Ptoxoprodromos 2009 award….
September 14th, 2009 at 3:06 am
Εκδοχές:
α) Η κοπέλα μου είναι με πυρετό στο κρεβάτι… μένει με τους δικούς της. Πριν από 2 εβδομάδες, ένα, ηλιόλουστο απόγευμα (τότε που τα απογεύματα θύμιζαν ακόμη καλοκαίρι) βγάλαμε μαζί τα εισιτήρια για τη συναυλία, μαζέψαμε και δώσαμε τα τελευταία μας κέρματα… Όμως… όμως δυστυχώς ένα απρόσμενο κρυολόγημα την ημέρα της συναυλίας την κράτησε μακριά μου. Με παρακάλεσε να πάω τουλάχιστο εγώ. Και πήγα με έναν κόμπο στον λαιμό… αλλά πήγα. Στη τσέπη μου το εισιτήριο της και στο χέρι μου το κινητό. Δεν μπορούσα να απολαύσω τη συναυλία όπως θα έκανα μαζί της. Το μόνο που μπορούσα εκείνες τις στιγμές ήταν το να τη βιντεοσκοπώ (γνωρίζοντας πως η εικόνα θα ήτανε χάλια αλλά και ο ήχος απαράδεκτος) για να της το δώσω-δώρο τη πρώτη στιγμή που θα ξαναβρισκόμασταν.
β) Τον τελευταίο καιρό δεν ξέρω τι μ’ έχει πιάσει… Νομίζω πως περνάω μία παράξενη φάση μα δεν καταπιέζω τον εαυτό μου γιατί ξέρω πως εάν το κάνω το πιθανότερο είναι να μην τη ξεπεράσω. Πηγαίνω λοιπόν σε συναυλίες αγαπημένων καλλιτεχνών και το μόνο που με ευχαριστεί είναι να τις βιντεοσκοπώ με το κινητό μου. Έχω χάσει την ουσία του πράγματος; Ίσως. Μα για εμένα η Ουσία αυτό το διάστημα είναι Αυτή όπως για κάποιον άλλον ίσως να είναι… χμμμ… το να κάθεται ας πούμε για ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή του και να χάνει στιγμές του “έξω κόσμου”, του πραγματικού κόσμου (δεν τον κατακρίνω). Κατά την διάρκεια των συναυλιών πολλοί με κοιτάζουν με απορία και δεν με καταλαβαίνουν (χωρίς βέβαια να τους έχω ζητήσει κάτι τέτοιο) όπως ίσως κι εγώ δε θα μπορούσα να καταλάβω πράγματα από την καθημερινότητά τους τα οποία εκείνοι θεωρούν “φυσιολογικά”.
γ) Όταν έβγαλα το εισιτήριο είχα μία τρελή διάθεση και ήμουν σίγουρος πως θα περνούσα υπέροχα στη συναυλία. Μα το βράδυ της συναυλίας η διάθεσή μου δεν ήταν από τις καλύτερες. Αποφάσισα τελικά να την βιντεοσκοπήσω με το κινητό μου γνωρίζοντας πως δεν θα μου αποδώσει ούτε το ένα χιλιοστό από την πραγματικότητα. Αυτό μου ήρθε κι αυτό έκανα. Πειράζει;
δ) Είμαι συλλέκτης στιγμών. Παλαιότερα κουβαλούσα μαζί μου ένα μπλοκάκι. Όπου κι αν βρισκόμουν προσπαθούσα να καταγράψω στιγμές της καθημερινότητάς μου σε πραγματικό χρόνο. Αργότερα, όταν μπήκε η τεχνολογία στις ζωές μας τα πράγματα άλλαξαν. Με τις οικονομίες μου αγόρασα επιτέλους ένα αξιοπρεπέστατο κινητό με κάμερα που είχε απίστευτες δυνατότητες. Είναι πολύ πρακτικό γιατί… απλώς χωράει στην τσέπη. Τώρα μπορώ να έχω εικόνα και ήχο στις καταγραφές μου.
στ) Απλώς μου αρέσει. Δεν ενοχλώ κανέναν. Κάποιοι με κοιτάζουν παράξενα και είμαι σχεδόν σίγουρος πως ίσως κάποιος, κάποια βραδιά θα μου κοπανίσει το χέρι και θα μου φύγει το κινητό στο έδαφος. Δεν ξέρω αν θα μπορέσω ποτέ μου να τον καταλάβω καθώς ποτέ μου δεν μπορούσα να καταλάβω όλους εκείνους που θεωρούν ότι ο κόσμος έχει μόνο μία οπτική γωνία. Την δική τους.
September 14th, 2009 at 7:54 am
@ manoli:
α. Πες μου το τηλέφωνό της γιατί οι άλλοι 4 μαντραχαλάδες μαζί σου δε κολλάνε στην ιστορία. + πρέπει να την ενημερώσω ότι είχατε μείνει με φραγκοδίφραγκα γιατί ο καλός της ξόδεψε τα τελευταία λεφτά για να πάρει κινητό τελευταίας τεχνολογίας.
β. Εμείς τι σου φταίμε; Να ζητήσεις να είσαι με τους δημοσιογράφους για να έχεις και καλύτερη εικόνα.
γ. Ναι πειράζει γιατί δε μου φάνηκες και τόσο μελαγχολικός όταν σου έριξαν το κινητό. Αντί να πεις ότι δε πειράζει γούσταρες τσαμπουκά.
δ. ΕΝΟΧΛΕΙΣ! Αυτόν που είναι από πίσω σου και αντί να βλέπει τη σκηνή βλέπει την οθόνη του κινητού σου. Πάρτο απόφαση. Δεν είσαι μόνος σου εκεί μέσα και όλοι μας πληρώσαμε εισητήριο. Αφού το ξέρεις ότι μπορεί να σου συμβεί αυτό να μην αγριοκοιτάζεις τους άλλους όταν γίνει. Χεστήκαμε αν σου καταστράφηκε το κινητό.
September 14th, 2009 at 10:21 am
Το πρόβλημα είναι μεγάλο γιατί όλοι όσοι αναίσθητα κάθονται μπροστά σαν γκουμούτσες με το κινητό στο χέρι καταστρέφουν σε μεγάλο βαθμό τη διαδραστικότητα που χρειάζεται μια συναυλία. Ξενερώνει και αυτος που παίζει όταν αντί να βλέπει ανθρώπους να χτυπιούνται με τη μουσική του έχει ακούνητα ξυλάγκουρα με τα χέρια προτεταμένα σαν φασιστική νεολαία. Συνήθως το βλέπεις σε mainstream ονόματα όπου σκάει πολύ πιτσιρικαρία και βγάζει συνέχεια φωτογραφίες για το facebook.
Είναι μια μάστιγα που τείνει να εξαπλωθεί. Το μόνο αντίδοτο είναι όλοι όσοι πάμε σε συναυλίες να μη καθόμαστε άπραγοι. Μπροστά στη σκήνη ο ζωτικός χώρος είναι πάντα λιγοστός και ανήκει ΜΟΝΟ σε όσους θέλουν να χτυπηθούν. Αν όλοι ακολουθήσουμε το παράδειγμα του Τζαίη και χτυπιόμαστε ατσούμπαλα και ανέμελα οι κινητοφωτογράφοι θα πάρουν πούλο
September 14th, 2009 at 12:14 pm
Δεν είπα ότι υπάρχει μόνο η δική μου οπτική γωνία, ίσα-ίσα εξέθεσα λεπτομερώς την άλλη οπτική γωνία και πόσο ηλίθια είναι.
September 14th, 2009 at 3:20 pm
to xeirotero meta einai pou ta anevazoune sto facebook (spiria)
September 14th, 2009 at 4:29 pm
Το χειρότερο, πανίβλακα Δημητράκη, είναι πως προφανώς έκανες bullying σε κάποιον σωματικά υποδεέστερο σου ( όχι πνευματικά, αυτό είναι tough task)
Δεδομένου ότι είσαι σα μπουγελόφατσα ( 1.70 ύψος “βαριά”, αγύμναστος με κλασική ελληνική μπάκα του 30- δρ. κάγκουρα του ΕΜΠ) με μουσάκι (το έχεις ακόμη;) πολύ θα ήθελα να δω τι ξύλο θα έτρωγες από κάποιον με νορμάλ σωματική δομή.
Τζαννετάκο, ε Τζαννετάκο…
September 14th, 2009 at 5:02 pm
Το χειρότερο, πανίβλακα getaway, είναι πως εσύ κάνεις το cyberbullying πίσω από τις πολλές μάσκες ανωνυμίας που χρησιμοποιείς με την κάλυψη του δασκάλου σου, τον τυρέμπορα.
Δεδομένου ότι είσαι σα ναζιστόφατσα (με την κλασική ελληνική μπάκα ψευτοπολιτικοποιημένου τραμπούκου, κάγκουρα του Κωλονακίου) πολύ θα ήθελα να δω τι ξύλο θα έτρωγες από κάποιον που ζει εκτός νετ κι όχι μέσα.
Ψευτοαναριστεροαρχάκο, ε ψευτοαριστεροαναρχάκο.
September 14th, 2009 at 6:00 pm
Παληκάρια να σας πω ένα μικρό μυστικό, επειδή έχω βαρεθεί να βλέπω ανθρώπους με μπιφτέκι για εγκέφαλο. Αν μπει κανείς στον σύλλογο των φίλων της Χρυσής Αυγής στο FB λ.χ. θα δει άπειρους γυμναστηριοκάγκουρες αναβολικάκηδες. Λοιπόν, ίσως να μην το ξέρετε, αλλά οι αναβολικάκηδες την έχουν μικρή και την έχουν μικρή γιατί παίρνουν αναβολικά. Εκτός δλδ ότι οι γυμναστηριοκάγκουρες είναι κακέπτυπα της gay κουλτούρας της δεκαετίας του ‘80, άλλο που δεν το έχουν καταλάβει οι ίδιοι. Κομπασμός, κομπασμός, κομπασμός και καθρέφτης. Αυτά δεν είναι απειλές, αυτά είναι γαμησοαγγελίες σε περιοδικό 3ης υποστάθμης: “είμαι ψηλός, γαλανομάτης, μπρατσαράς” και “ψάχνω για” κ.ο.κ.
September 14th, 2009 at 6:43 pm
τι μαλακας!
September 14th, 2009 at 7:13 pm
παρατηρήστε ότι δε με ρωτάει αν ξύρισα τ’ αρχίδια μου
September 14th, 2009 at 9:15 pm
Σε διαβάζω πολλά χρόνια. Νομίζω όμως ότι με αυτό το ποστ ξεπέρασες λίγο τα όρια. ΟΚ, η άποψή σου είναι και δε με χαλάει. Όμως άκου αυτό. Στη συναυλία των ACDC που ήμουν και χόρευα απο την αρχή μέχρι το τέλος γιατί τους γουστάρω άπειρα όταν μπήκε το Whole lotta rosie (το καλύτερό τους κομμάτι) αποφάσισα να κάνω ένα διάλειμμα και να τραβήξω βίντεο με το κινητό το σκηνικό με την πλαστική κούκλα. Ναι, δεν είναι και το καλύτερο βίντεο απο θέμα εικόνας και ήχου (αν και το κινητό μου τραβάει αρκετά καλό βίντεο) άλλα πολλές φορές μέχρι τώρα το έχω ξαναδεί και έχω καυλώσει με τη θύμηση της τότε στιγμής. Μέχρι και η μυρωδιά του ιδρώτα του διπλανού μου έρχεται στο μυαλό κάθε φορά που το βλέπω.
Ήμουν εκεί και πέρασα καλά, και ευτυχώς δεν υπήρχε κάποιος σαν και σένα εκεί γύρω να μου χαλάσει τη βραδιά.
Α! Επίσης δεν θεωρώ οτι εμπίπτω στην περιγραφή που κάνεις.
September 14th, 2009 at 11:31 pm
Καλά τα λες φίλε..
Νομίζω θα σου αρέσει να διαβάσεις λίγο Ballard (ο συγγραφέας του Crash!). Ειδικά το Atrocities Exhibition που μιλάει για την αντικατάσταση της πραγματικής ζωής με τις εικόνες που καταναλώνουμε (και στην προκειμένη περίπτωση τις εικόνες που “αναπαράγουμε/μαϊμουδίζουμε”) ενώ η πραγματική ζωή περνάει απαρατήρητη..
September 15th, 2009 at 3:39 am
Και δε σκεφτηκες όσους δεν πηγαν; Θα το βλεπαν τουλαχιστον στο youtube…
September 15th, 2009 at 1:21 pm
Βούλη,
“αυτός που παίζει και ξενερώνει με τα ξυλάγκουρα που δεν χτυπιούνται αλλά τραβάνε”, καλύτερα να εξετάσει τι και πώς το παίζει, αν θέλει οι αποκάτω να χορεύουν αντί να μετράει κινητά.
Πάντως η τελευταιά παράγραφος σου με βρίσκει σύμφωνο.
Τζαίη,
έγραψες όλο αυτό επειδή κάποιος σε κοίταξε άγρια;;;
September 15th, 2009 at 2:13 pm
οχι μωρε… του εδωσε επιπλεον και μερικες μπουφλες… εσυ ετσι θα αφηνες αυτον που σου γαμησε το κινητο?… εγω θα τον γαμουσα… οπερ εδει δειξαι…
September 15th, 2009 at 5:20 pm
Συμφωνώ απόλυτα με το περιεχόμενο αλλά όχι με το ύφος.
Στη θάλασσα σκέφτηκες να πας; =)
September 16th, 2009 at 5:38 am
Εδώ και ημέρες ψάχνω να βρω τον κατάλογο “συγκεκριμένων συμπεριφορών” για να ανατρέξω στην παράγραφο “πως θα πρέπει να στέκεστε, τι θα πρέπει να κάνετε ή να μην κάνετε σε συναυλίες - (παύλα) live)”. Μα δεν το βρίσκω πουθενά. Λες και δεν έχει γραφτεί ποτέ του. Μπορείς μήπως εσύ (μιας και άνοιξες το θέμα) να μας ορίσεις τους κανόνες για να τους έχουμε πρόχειρους και υπ’ όψη; (α, β, γ, δ… κλπ). Ή τέλος πάντων εάν σου βρίσκεται ο κατάλογος από τον οποίο πηγάζουν τα λεγόμενα και η συμπεριφορά σου να μας μεταφέρεις αποσπάσματα για να τα έχουμε υπόψη; (Μόνο μην παραλείψεις τον συγγραφέα και τον εκδοτικό οίκο παρακαλώ). Εάν όμως όλα τα παραπάνω δεν προκύπτουν από κάποιο “ευαγγέλιο συμπεριφορών”, ποιος τελικά είναι αυτός που θα μου πει τι θα πρέπει να κάνω οπουδήποτε… εκτός βέβαια στο σπίτι του γείτονά μου της γειτόνισσας στο δικό σου κοκ;…
Το ότι σε βρίσκω τελείως (επιεικώς) λάθος ξεκινάει από το ότι θα μπορούσε να προηγηθεί τουλάχιστο ένα κάτι τις (του στυλ): “Ρε φίλε, με ενοχλείς… Ενοχλείς το οπτικό μου πεδίο. Ενοχλείς τη κουλτούρα μου η οποία δεν ανέχεται να βιντεοσκοπούν μπροστά μου συναυλίες καθώς το αποτέλεσμα της εικόνας και του ήχου που τελικά θα αναπαραχθεί θα είναι μάπα… Ρε φίλε περίμενε πρώτα να γουστάρω, να χορέψω κι όταν πάω κάποια στιγμή τουαλέτα τράβα το βιντεάκι σου με την ησυχία σου… Μου τη σπας… Ρε φίλε αυτό είναι μια προειδοποίηση κι αν δεν την λάβεις σοβαρά θα φας μπούφλα και το κινητό σου θα βρεθεί χάμω, στους ιδρώτες τα ξερατά και τις μπύρες… Ρε φίλε, μη μου πεις πως έχω λάθος γιατί ξέρω πως δεν έχω λάθος. Γι’αυτό μάζεφτα και δρόμο. Να φύγετε… Να πάτε αλλού… “.
Κοίταξε… Κάτι τύποι του στιλ σου, που (όσο δίκιο τελικά και να έχουν) προσπαθούν με τσαμπουκά να περάσουν την άποψή τους (άρα το χάνουν), “θα πρέπει να ξεφτιλιστούν, να υποφέρουν και να εξαφανιστούν χωρίς να αφήσουν το παραμικρό σημάδι στην κοινωνία”* καθώς αυτού του τύπου φασιστικές συμπεριφορές πηγαίνουν κάθε φορά την ανθρωπότητα αιώνες πίσω.
* Είπα να χρησιμοποιήσω τις κουβέντες σου -κι ας μην είναι του στυλ μου.
September 16th, 2009 at 11:02 am
@Manoli
Ναι… μάλλον σου είναι δύσκολο να καταλάβεις τον οποιοδήποτε αστεϊσμό αν κρίνω από το ειρωνικά θιγμένο αλλά τελικά απίστευτα ξενέρωτο στυλ σου αλλά αυτό δεν έχει σημασία.
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ υπάρχει κώδικας συμπεριφοράς ΚΑΙ σε συναυλίες, όπως και σε οποιαδήποτε δημόσια συνάθροιση, που διαφέρει ανάλογα με τη μουσική. Οφείλεις να κατανοήσεις οτι σε μια άκρως χορευτική συναυλία το να κάθεσαι μπροστά στη σκηνή με ένα κινητό στο χέρι εμποδίζει όλους τους υπόλοιπους να κάνουν το αυτονόητο, να χορέψουν. Τώρα εσύ μπορεί να είσαι διαφορετικός από τη συντριπτική πλειοψηφία που όταν λ.χ. ακούει ρέγγε θέλει να χορέψει και σε πιάνει μια επιθυμία να σκηνοθετήσεις με το κινητό σου. ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα. Θα πρέπει όμως, αφού επιθυμείς να κάτσεις ακίνητος και όχι να χορέψεις, να μετακινηθείς προς τα σημεία του συναυλιακού χώρου όπου υπάρχουν και άλλοι ακίνητοι άνθρωποι για να πάρεις τα πανοραμικά πλάνα σου. ΑΝ όμως θέλεις και κοντινά οπότε θα πλησιάσεις στη σκηνή, είναι σίγουρο οτι αφού δεν συντονίζεσαι με το χοροπηδητό των υπολοίπων κάποιος θα σε σκουντήσει.
Το πρόβλημα λοιπόν είναι οτι καποιοι θέλουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Δεν γίνεται όμως να θέλεις και να βιντεοσκοπήσεις ακίνητος και να είσαι μέσα στο μπουγιουρντί. Εκτός απ’ το οτι γίνεσαι ενοχλητικός για όλους τους γύρω σου και δε νομίζω οτι χρειάζεται κάποιος να σου το υποδείξει αυτό, το καταλαβαίνεις και μόνος σου, εύκολα μπορείς να φας αγκωνιές και κλοτσιές αφου, επαναλαμβάνω γιατί είναι σημαντικό, προσπαθείς να κάτσεις ακίνητος μέσα σε μια παλλόμενη μάζα ανθρώπων.
September 16th, 2009 at 8:14 pm
ρε μαγκα μου,
τουριξες καταλαθος το κινητο στα σκατα, σε κοιταξε στραβα και συ εκανες τον πορτογαλο….
τι τα θες τα λοιπα τα δηθεν τα ηρωικα…
και καθονται και σου απαντανε οι χαζοβιοληδες της αμπελοφιλοσοφικης…
…
εισαι μαλακας, τελεια και παυλα!
September 16th, 2009 at 10:59 pm
έγραψα όλο αυτό επειδή αποφάσισα ότι έχει παραγίνει με τους μαλάκες που τραβάνε με τα ηλίθια κινητά τους.
Και το να με κοιτάζει άγρια σε τέτοια φάση ήταν πρώτον αυτοκτονικό αν δεν είχα πολύ καλύτερα πράγματα να κάνω, γιατί η διάταξη ήταν
Χ Χ Χ _
Χ Δ Μ +
Χ Χ Χ Χ
_ _ _ Χ
_+_ _ _
(_=άσχετοι
Χ = άτομα της παρέας μου
Δ = εγώ [για το "Δημήτρης"]
+ = άτομα της παρέας του
Μ = αυτός [για το Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ VASILAKI]
)
και δεύτερον σαν τον τύπο που κλείνει το πεζοδρόμιο και σου ζητάει και τα ρέστα επειδή ακουμπάς το αυτοκίνητό του προσπαθώντας να περάσεις.
Επίσης να παρατηρήσω ότι έχουμε γεμίσει με καθυστερημένους που εμφανώς θεωρούν αδύνατο ένα κείμενο να είναι απλά και γαμώ τα κείμενα και ένας μαλάκας με κινητό σε συναυλία να είναι απλά και γαμώ τους μαλάκες.
September 17th, 2009 at 12:40 am
Σα να λέμε, τρισμέγιστε τύπε, ότι του έσπασες το…κυψελάτο επειδή ήσουν μάγκας, καραμπουζουκλής και, γενικώς κι ειδικώς, είχες και μία πλειοψηφία 10 προς 3 υπέρ σου…
Μήπως, τύπε μου, εκτός από μέγιστος μαλακοκαύλης είσαι και κότα τριλιράτη;
Ε, κοκοκο;
September 17th, 2009 at 1:04 am
μπράβο τύπε, φοράς παντελόνια. κάπρι….χαχαχαχαχαχα
September 17th, 2009 at 8:14 am
Καλά, ο άλλος καθόταν και βιντεοσκοπούσε τουλάχιστον,
εσύ πόσο μαλάκας πρέπει να είσαι για να κάθεσαι να παρακολουθείς τον άλλον που κάνει ότι κάνει και ταυτόχρονα να σκέφτεσαι όλες αυτές τις μαλακίες που μας γράφεις, εν μέσω μιας συναυλίας;
Φυσικά, ακολουθώντας την λογική σου, θα έπρεπε να ευχηθώ το είδος σου να εξαφανιστεί, αλλά δεν χρειάζεται να το κάνω. Το είδος σου εξαφανίζεται μόλις δει την μάπα του στον καθρέφτη.
Τελικά ναι, εσύ είσαι ο μαλάκας που έβλεπες τόσο καιρό, όχι ο διπλανός σου. Δεν το πρόσεξες αλλά είχες καθρέφτη απέναντι.
September 17th, 2009 at 9:54 am
Δεν τον “παρακολουθώ”, βάζει το κινητό του ακριβώς ανάμεσα σε εμένα και σε αυτό που παρακολουθώ. Και φυσικά δεν τα σκέφτηκα όλα εκείνη τη στιγμή. Τα σκέφτηκα την άλλη μέρα.
Πρέπει να παρατηρήσω ότι πραγματικά δεν είχα φανταστεί ότι είστε ΤΟΣΟ κομπλεξικοί και καθυστερημένοι. Αντί να πείτε “συγνώμη που είμαστε μαλάκες” ζητάτε και τα ρέστα, με αποτέλεσμα να εκτίθεστε ακόμα περισσότερο και να κάνετε σαφές ότι ο κόσμος πρέπει να κόβει τις ευγένειες και να σας πλακώνει κατευθείαν στις μάπες.
September 17th, 2009 at 10:04 am
Όχι, του το έσπασα κατά λάθος.
Τα μούτρα όμως θα του τα έσπαγα επίτηδες αν ζητούσε τα ρέστα.
Σταματήστε ρε καθυστερημένοι να προσπαθείτε να τον βγάλετε απο πάνω. Έκανε κάτι εξαιρετικά φλώρικο και ηλίθιο, και το σύμπαν για μία φορά είχε αίσθηση δικαιοσύνης. End of story. ΔΕΝ πρόκειται να πάψουν να είναι τρισμέγιστοι μαλάκες αυτοί με τα κινητά αν αποδείξετε ότι “είμαι κότα”.
September 17th, 2009 at 10:07 am
Μαζί σου. Όλη αυτή η θάλασσα χεριών με κινητά και φωτογραφικές είναι τρελά ενοχλητική, είμαι σίγουρος ότι και πολλοί καλλιτέχνες ενοχλούνται. Επίσης ήθελα να ήξερα πόσοι από αυτους που κάνουν κάτι τέτοιο, κάθονται μετά και παρακολουθούν ένα κουνημένο video με χάλια ήχο και χαίρονται. Είναι αυτός ο ανούσιος ναρκισισμός του “ήμουν κι εγώ εκεί, το έκανα κι αυτό στη ζωή μου, φτου μου του πούστη, πόσο cool είμαι τέλος πάντων;”
September 17th, 2009 at 10:30 am
Μanoli, με συγκίνησες με τις εκδοχές σου. (δεν αστειεύομαι)
Να προσθέσω μια ακόμα, που δεν αφορά ακριβώς στη συγκεκριμένη συναυλία, αλλά σε μια άλλη, πριν ένα χρόνο. Εδώ αλλάζει το φύλο του “εικονολήπτη”:
- Ο αδελφός μου είναι φαν ενός συγκροτήματος, αλλά είναι καθηλωμένος σε ένα καροτσάκι. Από τότε που γεννήθηκε. Η τελευταία εμπειρία του από παρακολούθηση συναυλίας ήταν “τραυματική”. Εμένα δεν μου αρέσει το συγκρότημα αυτό, αλλά πηγαίνω για να γράψω την συναυλία στο κινητό μου και να του την δείξω. Όμως έκανα το λάθος και του το είπα, και τώρα δεν έχω τίποτα να του δείξω. Αυτός περιμένει μάταια, κι εγώ τζάμπα έφαγα στη μάπα ένα συγκρότημα που δεν γουστάρω.
j95, η αλήθεια είναι ότι με την παρέμβαση του manoli, το μπλογκ σου απέκτησε, επιτέλους, και τον ρομαντισμό που τόσο του έλειπε. Πάει και με την εποχή.
September 17th, 2009 at 10:51 am
Κατερίνα σ-Μ για το δικό σου σενάριο είμαι σχεδόν σίγουρη ότι αν επικοινωνούσατε με τους διοργανωτές της συναυλίας, θα επέτρεπαν στον αδερφό σου να είναι σε ένα χώρο από τον οποίο θα μπορούσε να δει με άνεση και ασφάλεια τη συναυλία. Και αν αυτοί δεν έκαναν τίποτα, θα μπορούσατε να στείλετε email στο ίδιο το συγκρότημα για να κανονίσει αυτό κάτι τέτοιο (αν ήταν ξένοι, δίνουν πολύ μεγάλη σημασία σε αυτά τα θέματα). Νομίζω ότι θα ήταν πιο ανθρώπινο από το να του πας ένα βίντεο και να του πεις “Κοίτα τι ωραία που ήταν!”
September 17th, 2009 at 2:58 pm
τεράστιε τύπε βάτραχε μου,
όπως ξαναβλέπω το βίντεο του αγώνος και εξετάζοντας υπό διαφορετική οπτική γωνία την παρατιθέμενη διάταξη των “ψυχαγωγουμένων”,
…μέχρι εκεί διάβασα -j95
September 17th, 2009 at 6:56 pm
g,
δεν ήταν προσωπική η ιστορία, ήταν όμως αληθινή και αφορούσε σε άλλη αδελφή. Δεν θα “εμπορευόμουν” μια προσωπική ιστορία ως αντεπιχείρημα στη συζήτηση ενός μπλογκ.
Τις λύσεις που πρότεινες τις είχε ακολουθήσει αρκετές φορές’ ξέρει καλά τις διαδικασίες, τα δικαιώματά του και προσπαθεί να είναι αυτάρκης όσο γίνεται. Έχει καταφέρει θαύματα, χωρίς να βάζει άλλους να “καθαρίζουν” για λογαριασμό του. Όμως, πρέπει να πρόσεξες ότι έγραψα για μία “τραυματική” εμπειρία από συναυλία που πήγε νομίζοντας ότι είχε εξασφαλίσει όλες τις προϋποθέσεις. Ξέρεις τι σημαίνει να έχεις φοβηθεί για τη ζωή σου και να μην μπορείς να κουνηθείς να ξεφύγεις από τον κίνδυνο;
September 17th, 2009 at 11:31 pm
Μανώλης είπε:
“Το ότι σε βρίσκω τελείως (επιεικώς) λάθος ξεκινάει από το ότι θα μπορούσε να προηγηθεί τουλάχιστο ένα κάτι τις (του στυλ): “Ρε φίλε, με ενοχλείς… Ενοχλείς το οπτικό μου πεδίο…περίμενε πρώτα να γουστάρω… κλπ κλπ“.
Μα άμα τα έλεγε όλα αυτά θα είχε ξενερώσει διακόσα δις φορές. Να είσαι σε συναυλία και να μπαίνεις σε τέτοιο διάλογο. Καληνύχτα, σβήσαν τα φώτα, έχεις χάσει το κέφι σου.
Ο μόρτης που βγάζει κινητό χωρίς να δει αν ενοχλεί τριγύρω, σκέφτεται μόνο τη πάρτη του. Σπάσιμο το κινητό και κλωτσιά στο κώλο.
September 18th, 2009 at 4:32 am
Φλυαρίες… Το θέμα είναι αν και πού στεκόταν ο Βούλης.
προτείνω απροκάλυπτα την ίδια λύση.
ΥΣ: Η αλήθεια είναι ότι από τα σχόλια μπορείς να εξάγεις χρήσιμα συμπεράσματα για την κοινωνιολογία του ίντερνετ (που τα έχουν πει εδώ και δεκαετίες οι Sisters of mercy)
ΥΣ2: Μπορείς να μη βρίζεις συνέχεια, γαμώτημπουτάναμου;
September 18th, 2009 at 9:20 am
ασδ, οι asian dub foundation που είχα δει σε παλαιότερη συναυλία ήταν κακοί, για να μη πω αρπαχτάκηδες, οπότε μακριά κι αγαπημένοι. Δεν καταλαβαίνω όμως, τι εννοείς; Αν ήμουν δηλαδή εκεί τι θα γινόταν; Εγώ ποτέ δεν έχω πετάξει κινητό πάνω στη σχιζοφρένεια ή, τελοσπάντων δεν το έχω καταλάβει…ούτε έχω τραυματίσει κανέναν με πρόθεση να του κάνω κακό. Όλα γίνονται ΠΑΝΤΑ σε ένα πλαίσιο αγάπης και συναδέρφωσης.
September 21st, 2009 at 8:37 am
paizw to pouli mou skeftomenos tin mana tou j95.
Λάθος το έγραψες μεγάλε.
Και για την μαλακία σου:
Πρέπει να παρατηρήσω ότι πραγματικά δεν είχα φανταστεί ότι είστε ΤΟΣΟ κομπλεξικοί και καθυστερημένοι. Αντί να πείτε “συγνώμη που είμαστε μαλάκες” ζητάτε και τα ρέστα, με αποτέλεσμα να εκτίθεστε ακόμα περισσότερο και να κάνετε σαφές ότι ο κόσμος πρέπει να κόβει τις ευγένειες και να σας πλακώνει κατευθείαν στις μάπες.
Αν ερχόσουν να πλακώσεις εσύ, εμένα στις μάπες θα σου έβαζα πολύ ευγενικά το κινητό σου στον κόλο σου μικρή μου αδελφή.
September 21st, 2009 at 12:29 pm
όπως είπαν και οι Λακεδαιμόνιοι στο Φίλιππο:
ΑΝ.
September 22nd, 2009 at 1:18 am
και για χιλιοστή φορά, ΔΕΝ το έκανα επίτηδες.
September 22nd, 2009 at 8:12 am
“για χιλιοστή φορά, ΔΕΝ το έκανα επίτηδες.”
No mercy. Του τόσπασες του παιδιού ρε που δούλευε γκαρσόνι όλο το καλοκαίρι για να το πάρει. Είσαι αλήτης και χουλιγκάνος. Είσαι και χωρίς παιδεία. Είσαι και ο υβριστής του ίντερνετ. Είσαι και εθνομηδενιστής. Είμαι σίγουρος ότι μικρός έκλεβες τα γλυφιτζούρια απ’ τ’ άλλα παιδιάκια.
(Μεταξύ μας. Οι μάγκες έκαναν τόόόόση φασαρία για ένα πουστοκωλοκινητό. Τι σκατά είπαν για τα καμένα ρε πούστη μου. Μη χαλάσει η βολή του κώλου τους μόνο. ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ. Ίδια βαρύτητα σε σπασμένο κινητό, ίδια και στην καμένη Αττική. )
September 25th, 2009 at 12:19 am
Δεν απευθυνόμουν στον λόγο αλλά στον τρόπο. Όμως ok. Συνεχίζουμε.
Όλοι εσείς που υποστηρίζετε αυτή την άποψη μήπως κατά βάθος (ίσως και άθελά σας γιατί πιθανόν να είναι του χαρακτήρα σας) κάνετε τους μαλάκες (ότι τάχα μου δε βλέπατε, σας τυφλώνανε τα κινητά στη μούρη σας κλπ) μόνο και μόνο για να μιξοκλάψετε στα blog σας και να δικαιολογήσετε τον τσαμπουκά σας σε μια ομάδα ανθρώπων που την έχουνε δει κάπως αλοιώς; Η ΕΞΕΔΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ στην ιστορία μιας συναυλίας; Ποιος ο λόγος να στήνεται ενάμιση μέτρο ύψος και να ανεβαίνει το συγκρότημα επάνω της;
Πάμε παρακάτω.
Το οπτικό σας πεδίο δεν ενοχλείται από τις χιλιάδες αφίσες στους δρόμους, από τα παρκαρισμένα αμάξια παντού, από τους ξεχειλισμένους κάδους σκουπιδιών, από την σαρδελοποίηση στο μετρό, από τα 28 δις που δόθηκαν στους τραπεζίτες, από το (άλλο ένα) παραμύθι της γρίπης των χοίρων, από τη σκατοδιατροφή που μας προτρέπουν να ακολουθούμε, από τις φαρμακοβιομηχανίες που ελέγχουν τις ζωές μας; Θέλω να πω πως είναι υποκριτικό να τσαμπουκαλεύεσαι σε κάποιον που καταγράφει μία συναυλία με το κινητό του (γούστο του και καπέλο του η ποιότητα ήχου και εικόνας), να λες την επομένη “πως πρέπει να ξεφτιλιστεί, να υποφέρει και να εξαφανιστεί χωρίς να αφήσει το παραμικρό σημάδι στην κοινωνία” ενώ καταστάσεις σαν και τις παραπάνω έχουν αφομοιωθεί στο dna σου και τις θεωρείς “ότι έτσι είναι” και “δε βαριέσαι ρε αδερφέ”.
Στις -κάποτε- ερημικές παραλίες που έστηνα τα καλοκαίρια τη σκινή μου έρχονται τώρα χίλιοι δυο “ινδιάνοι” με τα κινητά τους, τα psp τους, τα mp3 player (με τα ηχειάκια τους)… Τι θα πρέπει λοιπόν να κάνω εγώ; Να τους τα σπάσω; Να τους πλακώσω στο ξύλο; Να πω “πως πρέπει να ξεφτιλιστούν, να υποφέρουν και να εξαφανιστούν χωρίς να αφήσουν το παραμικρό σημάδι στην κοινωνία” γιατί μου χαλάν το “πλάνο”;
Τέλος,
υπάρχει περίπτωση ποτέ να παραδεχθείς ότι:
α) μπορεί τελικά και να μην είναι έτσι όπως αρχικά θεώρησες ότι είναι.
β) ok. Συγνώμη.
γ) Όχι. Είμαι εγωιστής του κερατά.
Ή τελικά:
α) Εντάξει βρε παιδιά. Χιούμορ έκανα.
October 23rd, 2009 at 3:49 pm
J95 παρ’ότι σε διαβάζω αρκετά συχνά και σε γενικές γουστάρω αυτά που γράφεις (μολονότι πιστεύω ότι το’χεις καβαλήσει γενικότερα και δε λες να κατέβεις απο κει πάνω, εκφράζεσαι λες κι είσαι ο τέλειος ο αλάνθαστος, ο μη κατακριτέος, ο ξερόλας και κάποιο ανώτερο ον)…
Με το συγκεκριμένο ποστ ξεπέρασες ακόμα και τον εαυτό σου σε μνησικακία και μαλάκινση.
Δε σκοπεύω να μακρυγορήσω παρά θα πω μόνο αυτό (σε σένα και σε όλους τους άλλους που υποστηρίζουν τη θεωρία σου).
Το να’σαι μισάνθρωπος (όπως κ οι ίδιοι παραδέχεστε) καθιστά τον πάσχοντα (εσάς δλδ) ανίκανο να έχει αντικειμενική άποψη των πραγμάτων, των καταστάσεων και των λοιπών φυσιολογικών ανθρώπων. Φαντάσου τώρα δλδ, είσαι στη συναυλία, ακούς το αγαπημένο σου συγκρότημα και αντί να το απολαύσεις κάθεσαι και παρατηρείς τον μπροστινό σου ο οποίος για Χ λόγους ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Κ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ τραβάει βίντεο με το κινητό του!!! Δεν υπάρχει τίποτα κ κανένας που να απαγορεύει την μαγνητοσκόπηση των συναυλιών. Κ αυτό φυσικά διότι δεν ενοχλεί κανέναν αυτό - πόσο μαλάκας μπορεί να είσαι όταν δεν μπορείς να συγκεντρωθείς στη φωνή του αγαπημένου σου συγκροτήματος το οποίο σείει ολόκληρη την περιοχή και αντ’αυτού τα βάζεις με τον άλλο που γουστάρει να τραβήξει βίντεο ώστε να το κουβαλάει πάνω του κ να το βλέπει όποτε θέλει!!!! Είναι εύλογο να μη το καταλαβαίνεις αυτό που λέω γιατί δεν είμαι σίγουρη πως έχεις ποτέ παρευρεθεί σε παράσταση θεάτρου η κάποιου musical όπου εκεί ασφαλώς και απαγορεύεται η μαγνητοσκόπηση, για ευνόητους λόγους! Τότε ίσως και να καταλάβαινες τη διαφορά..Αλλά μπα, δε νομίζω).
Να στο πω και διαφορετικά? Το ότι (υποθετικά μιλώντας) η μασχάλη σου βρωμάει τόσο ώστε ο διπλανός σου δε μπορεί να πάρει ανάσα για να τραγουδήσει ο δύστυχος το αγαπημένο του τραγούδι, τίνος πρόβλημα είναι αυτό? Δικό σου? Γενικά ναι, δικό σου είναι (βρες μια λύση καλό μου για το θέμα αυτό) αλλα ειδικά δεν είναι..δεν απαγορεύει κανείς τους βρωμιάρηδες να πηγαίνουν σε συναυλίες.
Ciao!
October 23rd, 2009 at 4:06 pm
K episis prepei na po (sorry den kratiemai) POS H MONH AMYNA POU EXEIS DHMHTRH (STO SYGKEKRIMENO POST TOULAXISTON) EINAI H YBRHS (XORIS LOGO OPOS PX H MANA SOU EINAI POUTANA VASSILAKH) SE SYNDIASMO ME 0 EPIXEIRHMATA! TA EPIXEIRHMATA SOU APOTELOUNTAI APO OLON TON EIDON TIS VRISIES APOTYPOMENES ME EPITHETIKO/EIRONIKO YFOS! THATS ALL U HAVE MY DEAR!
Eleos re file…..exo pesei polyyyy xamila pou se diavazo.
Level? Low. Veeery low.